REFERENT DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Łódź oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie wniosków dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.Praca w godz. od 7:00 do 15:00Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11
Data publikacji: 2018-10-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie wniosków dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.Praca w godz. od 7:00 do 15:00Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + nagroda kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi programów MS Office, MS Excel, MS Outlook,- rzetelność, terminowość- samodzielność, odpowiedzialność- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole- umiejętność rozwiązywania problemów- umiejętność poprawnego przekazywania infromacji ustnych i pisemnych- umiejętność stosowania przepisów- umiejętność poprawnego wnioskowania- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 25.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUG ASEKRETARIATU, PROWADZENIE I REJESTRACJ AKORESPONDENCJI, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, CV NA ADRES E-MAIL: magdalena.jakubowska3 (at) sw.gov.pl
ARESZT ŚLEDCZY SZCZECIN - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie towarów na różnych trasach. Okres przebywania w trasie około 21 dni. Praca na terenie Unii Europejskiej.
MARTA EWA WEIGEL-MILLERET FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MILLMA - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie prowadzonych projektów, kontrola budżetu projektu; rejestrowanie faktur; przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
wulkanizacja
Paweł Tokarski - 2017-10-29 - Radzymin (mazowieckie)
referent ds kontroli i rozliczeń
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie towarów i materiałów z magazynu. Koordynowanie serwisu wózków widłowych.Rozliczanie raportu kasowego. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.
"TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Piła (wielkopolskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Łuków (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa systemów rezerwacyjnych: VOYAGER, MERLIN.X
Biuro Podróży Radtur - 2018-02-09 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa recepcji, obsługa kasy, rozliczanie miesięczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Praca przy kostce brukowej
TRANSKOPAR ZIGNIEW NIESŁUCHOWSKI - 2017-08-03 - Mogielnica (mazowieckie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2015-10-26 - Białogard (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej, sprzedaż produktów banku, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie umów kredytowych, aktywny udział w funkcjonowaniu placówki
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-11-15 - Parczew (lubelskie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2015-06-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzenie kart zdarzeń drogowych oraz danych do systemówprzygotowywanie odpowiedzi dla uprawnionych osób i instytucji w sprawie zaistniałych zdarzeń drogowychwprowadzanie kart informacyjnych z orzeczeniami sadów w sprawie kierujących pojazdamiwykonywanie statystyki Wydziału Ruchu Drogowego oraz przygotowywanie informacji dla innych uprawnionych organówwykonywanie projektów okresowych analiz stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowymprzygotowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowymsprawdzanie danych w systemach informatycznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniamiInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oświadczenia musza być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji e-mailowo.Wynagrodzenie ok. 2100 zł. brutto.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracyPozostałe wymagania niezbędne:Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W IŁAWIE - 2018-05-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie dokumentacji magazynowej- ewidencja materiałów- rozliczanie paliwa- znajomość dokumentów magazynowych PZ, RW, WZ, PW- prowadzenie inwentaryzacji
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Zawiercie (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-15.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Opole (opolskie)
Według zawodu.
Stolarstwo, Przecieranie i Sprzedaż Drewna Jerzy Karwowski - 2018-08-16 - Brzostowa (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Tczew (pomorskie)
Realizacja zadań związanych z prowadzzeniem programów "Program wyrównainia róznic między regionami" i "Aktywny samorząd" prowadzenie zakładowej składnicy akt
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Krasnystaw (lubelskie)
Do uzgodnienia
GWAJAK - Zakład Produkcyjno - Usługowy - S. Kogut - 2018-04-05 - Sanok (podkarpackie)
Samodzielna praca w zakresie aktywnej sprzedaży towarów, ustalaniu cen, przygotowywaniu towarów do sprzedaży(załadunek, rozładunek), prowadzenia kontaktów handlowych z podmiotami z Polski oraz Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wyszków (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie z rocznym doświadczeniem lub wyższe - bez doś.; obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzorów, przyg. bieżącej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gliwice (śląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, sporządzanie dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziana specjalność - rachunkowość, mile widziane doświadczenie zawodowe.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2017-03-01 - Reda (pomorskie)
Prace pomocnicze
CLONEX Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-16 - Odonów (świętokrzyskie)
sortowanie i segregacja odpadów
ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA "TROS-EKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Goleszów (śląskie)