REFERENT DS. PRZEWOZÓW TOWAROWYCH Myślibórz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. PRZEWOZÓW TOWAROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wyknowanie prac biurowych
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Myślibórz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wyknowanie prac biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRZEWOZÓW TOWAROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Data zakończenia pracy: 29.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: Transportowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość przepisów dot. transportu drogowego i czasu pracy kierowców
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Spokojna 22, 74-300 Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Myślibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślibórz
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO EKSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Radom (mazowieckie)
ewidencja i tworzenie zbiorów dokumentów, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie listy pracy, obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wilków (dolnośląskie)
układanie kostki, krawężników, prace przy kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Chorzów (śląskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w organizowaniu prac remontowo budowlanych. Pomoc w organizowaniu i nadzorowaniu prac. Sporządzanie wycen planowanych inwestycji. Sporządzanie raportów kosztów wykonanych inwestycji. Tworzenie planów i raportów z wykonanych prac. Udział w zakupach potrzebnych materiałów i narzędzi. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem wykonywanych zadań
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-07-12 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
prowadzenie księgowości budżetowej jednostki budżetowej,czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, współpraca z Głównym Księgowym w zakresie opracowywania planu finansowego jednostki obsługiwanej, zmiana planu w toku realizacji budżetu oraz czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych jednostki,udzielanie bieżącej i rzetelnej informacji dyrektorom obsługiwanych jednostek w zakresie realizacji planów finansowych tych jednostek,prowadzenie ewidencji sprzedaży i nabycia towarów i usług oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji od podatku od towarów i usług (VAT),dokonywanie uzgodnienia sald na koniec każdego miesiąca w obsługiwanej jednostce budżetowej,dokonywanie wydruków z wykonania wydatków jednostek budżetowych,sporządzanie list płac pracowników jednostki budżetowej oraz trzech gminnych instytucji kultury,prowadzenie kart wynagrodzeń,terminowe naliczanie zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz terminowe przesyłanie do odpowiedniego Urzędu Skarbowego deklaracji od podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników zatrudnionych w jednostkach obsługiwanych,wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a w szczególności:zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,sporządzanie imiennych raportów miesięcznych,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i innych wymaganych,sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów na wniosek pracowników zatrudnionych w jednostkach,terminowe przesyłanie do Urzędu Statystycznego wymaganych sprawozdań obsługiwanych jednostek,przyjmowanie, wysyłanie i prowadzenie rejestru korespondencji,wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,wykonywanie innych czynności i poleceń Dyrektora Zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Czersk (pomorskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Przewóz towarów na terenie krajów Unii Europejskiej w systemie tygodniowym.
PHU "AGATKA" Agata Kurowska - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
weryfikacja transakcji kredytowych, monitoring zabezpieczeń kredytów, sprawozdawczość kredytowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Głogów (dolnośląskie)
Bieżące rozliczanie kosztów w firmie, realizacja i rozliczanie zamówień, praca w godz.8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń. Umowa zlecenie przez pierwszy miesiąc, następnie możliwość umowy o pracę. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Bogumiła Domin Zakład Eksploatacji Budynków - Awaryjne Pogotowie Techniczne KRAKOPOL - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa wtryskarek iurządzeń pomocniczych do podawania surowca i odbioru wyprasek
Interios Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów, kasowanie towarów, wystawianie faktur, doradztwo. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 872 088, e-mail: j.jozefczak (at) pi-on.pl
Stowarzyszenie Niepełnosprawni Dla Środowiska - Ekon - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorzów (śląskie)
Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 dotyczących zespołów zarzadzanych przez Spółkę
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
pomoc w sporządzaniu dokumentacji, obserwacja prac działu administracji i księgowości, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji, obsługa sekretariatu, nauka obsługi fax, ksero, skaner.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Dekretowanie i rejestracja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Długosiodło (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Mysłakowice (dolnośląskie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentacji jakościowej, raportowanie w sprawie jakości. Praca w systemie 3 zmianowym lub 4 brygadowym.
Leks Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Tarnów Bycki (lubuskie)
wydawanie zleceń na poszczególne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów, rozpoznawanie wymagań klienta z wolnej ręki w zakresie usługi, prowadzenie raportów, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
ochrona osób
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Gdynia (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Strzegom (dolnośląskie)
praca na terenie Krapkowic
PIOTR STASZEWSKI TEST ZAKŁAD REMONTOWO-USŁUGOWY BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE - 2016-07-01 - Krapkowice (opolskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych i produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narządzi ( wykrojniki, klisze) , współpraca z klientem.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)