REFERENT DS. PŁAC Lublin oferta pracy "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, analiza wynagrodzeń, rozliczanie z US, ZUS, PFRON
Data publikacji: 2020-05-12
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, analiza wynagrodzeń, rozliczanie z US, ZUS, PFRON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programu kadry-płace
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
danePracodawcy_nip: 7120102391
danePracodawcy_regon: 000919039
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Adres strony pracodawcy: www.lss.pl
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2020
Data dodania oferty pracy: 12.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f445005035f2edc5ca7dd22092ca255b
Podobne oferty pracy
obsługa sprzętu do pakowania, rozkładanie towaru na półkach magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, prowadzenie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Siewierz (śląskie)
referent ds. zakupów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa komputera programów firm ubezpieczeniowych, obsługa klientów, obsługa programu kasowego INTAX
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
sporządzanie akt osobowych, świadectw pracy, praca z programem Płatnik, sporządzanie dokumentacji ZUS, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, obliczanie wynagrodzeń
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp zoo - 2019-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
Przygotowywanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, współpraca i prowadzenie dokumentacji ZUS. Wykonywanie bieżących poleceń dyrektora i głównej księgowej.
Zespół Szkół Ekonomicznych - 2020-07-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wprowadzanie i analiza danych ilościowych towaru, wystawianie f-r w systemie księgowym JDE, fakturowanie rolników, współpraca z rolnikami, wydawanie i prowadzenie rejestru umów, rozliczanie środków do produkcji rolnej i inne czynnosci w dziale
BONDUELLE POLSKA SA - 2017-06-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, sprawy związane z PFRON, obsługa Płatnika i programu kadrowo-płacowego, występowanie wobec US, ZUS, wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2017-07-11 - Lublin (lubelskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży z klientami i kontrahentami z Ukrainy. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów z Ukrainy dla firmy i współpraca z dotychczasowymi. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy z Ukrainy. Realizowanie planów sprzedażowych na rynek ukraiński i rosyjski. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Gorlice (małopolskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, w pełnej zgodności z obowiązująymi przepisami
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Ochrona obiektu, praca w godz. 15:00-6:00 od poniedziałku do piątku, w weekend praca po 12h.Oferta dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Kontakt z pracodawcą: 660 567 125.
Clar System S.A. - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-06-27 - Lubin (dolnośląskie)
- nadzór nad terenem firmy i budynkami,- dozór i regularne obchody terenu, - prace porządkowe (m.in. koszenie trawy w okresie letnim, odśnieżanie w okresie zimowym, drobne prace naprawcze).Praca od poniedziałku do niedzieli w godz.: 18:00-6:00.
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Oczekujemy kandydatów kreatywnych, lubiących pracę z dziećmi, zaangażowanych w pracę i otwartych na podnoszenie swoich kwalifikacji i rozwijanie warsztatu pracy terapeutycznej.
HABILIS Terapia Dzieci i Młodzieży Joanna Białowąs - 2019-01-03 - Chrzanów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prace porządkowe, drobne remonty, malowanie, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Huszlew (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ogólne, średnie techniczne lub wyższe- mile widziane w kierunku BHP; obsługa komputera w zakresie pakietu Office; dokładność w wykonywaniu zadań; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, planowanie szkoleń, wprowadzanie i nadzór nad danymi oraz wprowadzanie ich do programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji sprzedaży, uzgadnianie stanu należności, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie inwentaryzacji przedmiotów niskocennych i materiałów, bieżące uzgadnianie stanu kont księgowych, udział w pracach związanych z zamknieciem miesiące i roku
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, zapoznanie się z obsługą kelnerską gości.
K - 2 Krzysztof Henke - 2017-03-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Prowadzenie zajęć na kursach językowych
kontakt przez OHP - 2016-03-14 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa płacowa jednostek obsługiwanych przez CUW:-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,-prowadzenie rozliczeń wynikających z toczących się postępowań egzekucyjnych pracowników,-rozliczanie umów cywilnoprawnych (o dzieło, zlecenia),-sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON,-rozliczanie delegacji pracowniczych,-wystawianie zaświadczeń o zarobkach,-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi stosownie do udzielonych pełnomocnictw
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy - 2019-07-23 - Tychy (śląskie)
obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Piła (wielkopolskie)
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU WF-MAG, WF-FAKIR; UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE; DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE; DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; PRAWO JAZDY KAT. B
INA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
refernt ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
szycie odzieży damskiej
PPU "ELA-Styl" Elżbieta Pietrzak - 2019-04-09 - Bełchatów (łódzkie)
kompleksowa obsługa klienta, obsługa kasy i urządzeń biurowych, komunikatywność; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności; wynagrodzenie od 2.000 do 3.000 zł brutto/m-c w zależności od kompetencji;
Bank Spółdzielczy PA-CO-BANK - 2017-11-17 - Pabianice (łódzkie)