REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kobylnica oferta pracy Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zamówienia publiczne dla pracowników komórek merytorycznych i członków komisji przetargowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętnośći: 1) zdolności organizacyjne i analityczne, 2) umiejętność pracy w zespole, 3) terminowość, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 4) samodzielność
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.cuwkobylnica.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica ul. Wodna 20/2.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: Wodna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?708587a7b302ea789e719e99f2fe63df
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta kasowa i dysponencka.
Bank Spółdzielczy w Otwocku - 2017-08-24 - Celestynów (mazowieckie)
Budowa, konserwacja i naprawa linii kablowych. Przygotowanie tras kablowych w zabudowie miejskiej i otwartej. Wykonywanie głowic i muf kablowych. Posługiwanie się sprzętem specjalistycznym oraz narzędziami ślusarskimi i monterskimi. / praca Łomża i delegacje w zależnosci od kontraktu/
SOLUTIONS-WORK S.C - 2017-06-01 - Stara Łomża przy Szosie (podlaskie)
Mycie i dezynfekcja pomieszczeń oraz elementów wyposażenia sanitarnego; wynoszenie i segregacja odpadów; pomoc w wydawaniu posiłków. Praca w godz.: 06:00-18:00, 07:00-19:00 lub 19:00-07:00, również w weekendy.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wadowice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Radom (mazowieckie)
Obsługa informatyczna firmy.
Design sp. z o.o. - 2018-10-12 - Głuchołazy (opolskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Krapkowice (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych i prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald's, praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porzadkowe i utrzymywanie czystości), prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, praca od poniedziałku do niedzieli w godz. 5.00-00.00
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kotowice (mazowieckie)
wykonywanie czynności administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Drezdenko (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
dostarczanie towaru do klientów PT, odbiór należności za sprzedane towary.I zmian pn-pt, samochód służbowy auto 3,5 tony
PT DYSTRYBUCJA S.A. - 2019-03-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie matematyki w szkole podstawowej. Praca jednozmianowa w godz.: 07:30-15:00. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, możliwe zatrudnienie na 1/2 etatu.
Zespół Szkół Samorządowych w Zagórniku - 2018-10-18 - Zagórnik (małopolskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej, Sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów platniczych, Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprwozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dot. instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR, stalanie kwoty nadmierne/niezależne pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, przygotowywanie raportów i zestawień dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i onitorowania procesu obsługi należności.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-24 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie wpłat z raportów kasowych, księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych z Gminą Strzegom i z ZUK w Strzegomiu z częstotliwością 1 raz w miesiącu, sporządzanie rejestru sprzedaży VAT dla Gminy Strzegom do 7-go dnia każdego miesiąca, wystawianie faktur, ewidencjonowanie na kontach sądowych spraw przekazywanych z Gminy Strzegom, wykonywanie sprawozdań finansowych
Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Strzegom (dolnośląskie)
Murowanie, układanie kostki brukowej, tynkowanie
TRAGER SOLTIKAL Sp. z o.o Sp. K. - 2019-03-11 - Myślenice (małopolskie)
Przewóz towarów.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-17 - Śniadowo (podlaskie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji, fakturowanie, sporządzanie protokołów
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Rogowiec (łódzkie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zabrze (śląskie)
dekretacja dokumentów sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, sporządzanie przelewów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontahentami.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bieżuń (mazowieckie)
zapewnienie obsługi wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych; praca w Pabianicach;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-22 - Pabianice (łódzkie)
Wykładanie towaru, ustawienie ekspozycjiDwie zmiany 6-22Miejsce prac: sklepy Vabank w ElbląguUmowa zlecenie
Agencja Handlowa VABANK Spółka Jawna - 2019-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych.2. Obsługa petentów, trenerów, zawodników.3. Redagowanie pism do urzędów i organizacji sportowych.4. Archiwizacja dokumentów.5. Koordynacja rozgrywek piłkarskich oraz treningów.6. Wsparcie przy organizacji meczy piłkarskich i imprez sportowych.7. Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tarnów (małopolskie)
Terapeuta. Staż w godz. 7.30-15.30.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace pielęgnacyjne terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie rejestru WAT. Przygotowywanie dokumentów od podatników. Przygotowywanie dokumentów do ZUS i U.S.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych, monopolowych
PHUiG KWANT Marchlewski Adam - 2016-03-16 - Siemiany (warmińsko-mazurskie)
-przygotowywanie próbek dekorów, - rejestracja i archiwizacja rolek labolatoryjnych i dobarwień labolatoryjnych, - przygotowywanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych, - dbanie o poziom zapasów materiałów do produkcji materiałów prezentacyjnych
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego.2. Udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją szefa RZI, wykonawcą posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywanie dokumentów.3. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżące działalności służbowej.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2.550 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)