REFERENT DS. OBSŁUGI BIURA I WINDYKACJI Lubin oferta pracy J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI BIURA I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI BIURA I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali windykatorzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolności negocjacyjne, komunikatywność, samodzielność, kreatywność, zdolność przyswajania nowych programów komputerowych
Nazwa pracodawcy:
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali windykatorzy i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 10.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości na terenie zakładu.
BŁYSK Komunalne Porządkowe Jopek Roman - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
- księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur- znajomość dokumentów magazynowych,- dbałość o najwyższą jakość i terminowość w wykonywanej pracy
kontakt przez OHP - 2016-08-29 - Opole (opolskie)
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)
zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Lubań (dolnośląskie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracownikom szkoły, sporządzanie list płacowych, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Prawidłowe i terminowe realizowanie przepisów ZUS w zakresie rozliczeń zasiłków rodzinnych, macierzyńskich i innych orz prowadzenie dokumentacji dla w/w celów.3. Rozliczanie ilościowe i wartościowe magazynu gospodarczego i żywnościowego.4. Organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU - 2018-03-23 - Opolno-Zdrój (dolnośląskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Świdnica (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do programu kadrowego, współpraca z kadrowym prowadzącym w zakresie obsługi kadrowej klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Pawłowice (śląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Roboty publiczne: Obsługa świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kołbiel (mazowieckie)
udzielanie informacji, obsługa systemów wymiany informacji podatkowych, obsługa archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Dokonywanie czynności związanych z obsługą kancelarii notarialnej,a w szczególności:-sporządzanie i przygotowywanie odpisów,wpisów oraz poświadczeń,-obsługa programów komputerowych stosowanych w kancelarii notarialnej,-dokonywanie wpisów w rejestrach elektronicznych (NORT,EKW,rejestr spadkowy),-obsługa sprzętu biurowego,-przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłka,-dostraczanie dokumentów instytucjom i innym podmiotomOpracowywanie i przygotowywanie projektów aktów notarialnych.Udzielanie informacji klientom kancelarii w zakresie dokonywanych czynności notarialnych,wyliczanie kosztów.Wykonywanie innych prac poleconych przez notariusza
Kancelaria Notarialna Zbigniew Władysławski Notariusz - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
informowanie o oferciesprzedaż produktów bankowychtelefoniczny kontakt z klientem
kontakt przez OHP - 2016-08-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze w obszarze produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w sklepie odzieżowym ,,TIFO".2. Obsługa programu sprzedażowego.3. Współpraca z zespołem pracowników oraz przełożonymi.4. Obsługiwanie nabywcy sprzedawanych towarów w handlu detalicznym.5. Przyjmowanie dostaw towarów w punkcie sprzedaży.6. Przygotowywanie produktów do sprzedaży oraz ich wyeksponowanie.7. Współpraca w przygotowaniu ofert sprzedaży - np. promocje.8. Przygotowywanie dokumentów do centrali.9. Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i zwrotów zakupionych towarów.10. Dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi klienta.10. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych,komptetowanie dokumentacji oraz korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Młoszowa (małopolskie)
współpraca z dostawcami, planowanie zamówień towarów
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2016-07-27 - Woźniki (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Zabrze (śląskie)
konstrukcja narzędzi specjalnych
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
opieka na kluczowym klientem firmy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
elektroniczne przyjmowanie sprawozdańobsługa sekretariatuprowadzenie rejestrówprzygotowanie dokumentów do archiwizacjiprowadzenie rejestrów wydanych opinii
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
PPHU TRÓJKA Mariusz Cichosz - 2017-10-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
praca z dokumentami transportowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentóworaz rejestracja i archiwizacja dokumentów
MAKO TSL Błażej Makurat - 2018-01-11 - Lębork (pomorskie)
Praca na stole w zakładzie cholewkarskim. Przygotowywanie cholewek do szycia, sklejanie elementów, wykańczanie cholewek.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
Przewóz rzeczy przemysłowych - przewozy międzynarodowe. Okres próbny trwa 3 miesiące. System i rozkład czasu pracy zgodny z ustawą o czasie pracy kierowców.
AUTO KI Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kórnik (wielkopolskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz wydawanie materiałów; prowadzenie dokumentacji magazynowej; weryfikowanie otrzymanych materiałów pod względem jakości i ilości; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami; okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji;
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Karchowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy 7-18; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
Dom Opieki "Dolina Słupi" Jolanta Szczerbaty - 2017-01-10 - Kobylnica (pomorskie)