REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Poddębice oferta pracy Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku Spółdzielczego w Poddębicach, a w szczególności: •Informowanie i umawianie klientów, •Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku,•Prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu,Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku;Obsługa centrali telefonicznej
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Poddębice (łódzkie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku Spółdzielczego w Poddębicach, a w szczególności: •Informowanie i umawianie klientów, •Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku,•Prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu,Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku;Obsługa centrali telefonicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poddębice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poddębice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi programów MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odpowiedzialność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : wysoki poziom zaangażowania, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy[Inne] : •wykształcenie średnie lub wyższe,•wysoki poziom zaangażowania, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,•rzetelność, odpowiedzialność i terminowość, •umiejętność pracy pod presją czasu,•dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,•wysoka kultura osobista,•doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Adres pracodawcy:
Ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poddębice
Ulica pracodawcy: Ul. Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 08.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?949a75adb66a6c6ef97cb6f3b83b02bc
Podobne oferty pracy
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Urząd Miasta Racibórz - 2018-04-04 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta, call center. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Stare Orzechowo (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie koresponedencji, obsługa adminitracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Przyjmowanie i rejestracja poczty oraz jej wysyłanie. Przygtowywanie dokumentów do archiwum: kwalifikacja spraw wg kategorii i rodzajów.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)
Brak danych
PRODUKCJA ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH "APLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
WPROWADZANIE ZLECEŃ DO SYSTEMU ERP, ZBIERANIE INFORMACJI O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH, PRACA W SYSTEMIE, ŚLEDZENIE POZIOMU ZAPASÓW ORAZ ICH WYKORZYSTANIA W PROCESIE PRODUKCJI
ZAKŁADY MAGNEZYTOWE "ROPCZYCE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Ropczyce (podkarpackie)
organizowanie pracy z grupą wychowanków
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa.Wymagana jest znajomośc jęz. angielskiego.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-05-05 - Płońsk (mazowieckie)
-
Gdańska Fundacja Dobroczynności - 2017-01-25 - Stawiska (pomorskie)
Pomoc w obsłudze interesantów i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Mielno (zachodniopomorskie)
utrzymanie planu w porządku, drobne naprawy, rozładunki i załadunki
ZPB KACZMAREK BUDOWANICTWO SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Mochy (wielkopolskie)
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-05-15 - Chorzów (śląskie)
przyjmowanie wniosków na finansowanie projektów badawczych; obsługa administracyjna projektów badawczych; obsługa zintegrowanego systemu informacji o nauce i szkolnictwie wyższym w zakresie projektów badawczych administrowanych przez jednostkę
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, analiza kont księgowych, tworzenie rejestrów VAT
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2018-01-15 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, prowadzenie biura w zakresie administracyjnym, współpraca z klientem, przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie dokumentacji wewnętrznej, tworzenie prezentacji, udział w realizacji projektów marketingowo- promocyjnych, zarządzanie stanem materiałów informacyjno-reklamowych, inne prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliw, prowadzenie pojazdu służbowego, wysyłkę korespondencji, zakupy i zaopatrzenie teatru (dźwiganie)
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-04-17 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa maszyny sprzątającej, sprzątanie hali magazynowej o produkcyjnej według harmonogramu.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera. Charakterytsyka pracy: czynności związane z obiegiem korespondencji, przygotowywanie i prowadzenie diokumentacji szkoleniowej (wystawianie zaświadczeń i świadectw ukończenia kursów), obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dyplomów i podziękowań. Wynagrodzenie + premia + wysługa lat. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2018-05-22 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie gospodarki transportowej Karkonoskiego Parku Narodowego, wykonywanie zadań z zakresu administrowania budynkami Karkonoskiego Parku Narodowego, prowadzenie gospodarki magazynowej
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych.Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracownbików.Udział w procesie naliczania płac i selekcji-rekrutacji pracowników.Wsparcie w zakresie realizacji procedury szkoleniowej,Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
Wasiak Industry Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kożuchów (lubuskie)
prace brukarskie, praca na terenie województwa małopolskiego, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie. Wyjazd z siedziby firmy w miejsce wykonywania inwestycji gwarantuje pracodawca.
Kamil Sieja BET-BRUK Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy Laskowa 726 - 2017-08-11 - Laskowa (małopolskie)
Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT - 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Wprowadzanie danych z kart rejestracyjnych do komputera.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Gdynia (pomorskie)
1. Obsł. admin. Działu:- Redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych,- Prowadzenie rejestru bieżącej korespondencji wew. i zew. Działu,- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym,- Wysyłanie korespondnecji pocztowej i maili,2. Bieżące śledzenie stron internetowych zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie storne MNISW, MZ,3. Praca z aktami prawnymi i zarządzeniami dot. funkcjonowania ICZMP i działalności statutowej Instytutu,4. Prowadzenie dziennika wynajmu sal dydaktycznych i auli,5. Prowadzenie i aktualizacja kalendarza wew. Działu ( zebrania naukowe, daty obrony rozpraw doktorskich, daty konkursów, poseidzeń komisji bioetycznej),6. Aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI - Nauka Polska,7. Pomoc w pracach Działu związanych z działalnością statutową Instytutu,8. Pomoc w pracach związanych z dokumnetacją związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie towaru do kontrahentów firmy, praca w magazynie. Pobory od 2400 zł do 4000 zł brutto. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
STARFOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Słupsk (pomorskie)