REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRAŻY MIEJSKIEJ Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRAŻY MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRAŻY MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2)kwestionariusz osobowy,3)kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4)kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 5)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,7)oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,8)oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)9)oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Straży Miejskiej z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 17.04.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 17.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Na podstawie otrzymanych zleceń przygotowywanie specyfikacji technicznej elementów stolarki w celu przekazania do produkcji
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
pomoc w obsłudze kadrowej pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie zestawień zbiorczych, sprawozdań i wniosków
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-09-06 - Skoczów (śląskie)
tapetowanie, szpachlowanie, wykonywanie prac - wykończenia - murowanie, układanie glazury, układanie kostki brukowej, ocieplanie budynków, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Celestynów (mazowieckie)
prace ślusarskie, obróbka stali
STAL-MECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Tadzin (kujawsko-pomorskie)
Obsluga biura i sekretariatu orz programów informatycznych. Obsługa klientów OSK
Ośrodek Szkolenia Kierowców"AUTO"Leszek Czop w Leżajsku - 2016-02-23 - Leżajsk (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Nauka: - obsługi petentów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji)- kompletowania, rozdzielania i przechowywania wpływającej dokumentacji - współpracy z poszczególnymi wydziałami i jednostkami ratowniczo - gaśniczymi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego dokumntów, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów w kpir, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS w Płatniku, wystawianie zaśwaidczeń i dokumntów zw z wynagrodzeniami, sporządzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem księgowej, obsługa programu Płatnik w zakresie ZUS, zapoznanie się z dokumntacją kadrową: akta osobowe, zaświadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (śląskie)
Wprowadzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych do systemu.
TOMBET Zakład Usługowo Handlowy Tomasz Gwóźdź w Korytnicy - 2017-10-30 - Korytnica (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Lubsko (lubuskie)
utrzymanie czystości na terenie pływalni, sprzątanie pomieszczeń m.in. szatni mokrych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych, płyty basenu wraz ze znajdującymi się na niej elementami, używanie środków chemicznych zgodnie z przeznaczeniem, obsługa maszyn czyszczących, dbanie o czystość w miejscu pracy
Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Współpraca z przedstawicielem biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania, - Upewnianie, że testy są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne, - Tworzenie i utrzymywanie testów i scenariuszy testowych, - Zbieranie i zarządzaj danymi testowymi, - Wykonywanie testów zgodnie z określonymi kryteriami i zachowywanie ich wyników, - Upewnienie się, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby, - Wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika- wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,3.Obsługa interesantów, udzielanie informacji, 4.Obsługa poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2018-03-07 - Żagań (lubuskie)
Obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wykształcenie średnie, podstawowa znajomość języka angielskiego, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
WIELTON S.A. - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
Rapartowanie i rozliczanie zakończonej produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Zamość (lubelskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2018-02-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie planowania i realizacji należnych ryczałtów na żywienie osób, wprowadzanie i księgowanie faktur od dostawców
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-05-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
- czytanie rysunku technicznego,- przygotowanie danych do wykonania elementów reklam.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Szczaniec (lubuskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających prace wykwalifikowanego księgowego, .. współudział w przygotowaniu dokumentów księgowych i ich ewidencjonowanie, sporządzanie przy udziale programu finansowo-księgowego i arkuszy kalkulacyjnych-raportów, zestawień.., przygotowanie dokumentacji niezbednej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, ...
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Otwock (mazowieckie)
Rozliczanie ilości wyprodukowanego piwa, rozliczanie materiałów opakowaniowych, rozliczanie zużycia środków chemicznych na dziale rozlewu, kontrola i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych materiałów używanych do produkcji tj. folii, tacek itp, przygotowywanie raportów dotyczących produkcji, przyjmowanie i wydawanie materiałów opakowaniowych, środków chemicznych i innych, prace porządkowe
VAN PUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
samodzielne stanowisko w dziale kadry-płace
Doradcy Podatkowi S.C. G.Grygier, A. Szpotowska - 2018-05-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sortowanie i analiza dokumentów ,wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność, i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-08 - Zwonowice (śląskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2017-05-29 - Chorzów (śląskie)
Szkolenia:Udzielanie informacji dot. szkoleń i bonów szkoleniowych. Analiza ofert szkoleniowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej organizacji szkoleń. Weryfikacja osób zakwalifikowanych na szkolenia. Wydawanie skierowań na szkolenia. Bieżąca analiza podjęć pracy przez absolwentów szkoleń.Krajowy Fundusz Szkoleniowy:Udzielanie informacji dot. KFS. Analiza wniosków o kształcenie ustawiczne pracodawcy i pracowników. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zawarcia umów o kształcenie ustawiczne. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Gdynia (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabrze (śląskie)
Prace konserwacyjne i remontowe, prace dot. remontów i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Lubichowo (pomorskie)
prace natryskowe
Zakład Usługowo - Budowlany " DACH - DEKA " - Andrzej Krawczyk - 2018-08-24 - Uniechów (pomorskie)