Praca REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRA呕Y MIEJSKIEJ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRA呕Y MIEJSKIEJ, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRA呕Y MIEJSKIEJ.
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomo艣膰: Instrukcji Kancelaryjnej stanowi膮cej za艂膮cznik do Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych; ustawy o samorz膮dzie gminnym; ustawy o stra偶ach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu marcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokument贸w: wewn臋trznej dokumentacji s艂u偶bowej oraz korespondencji wp艂ywaj膮cej do Stra偶y Miejskiej.2.Przedk艂adanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮.5.Przygotowywanie wniosk贸w o nadanie, zmian臋 lub cofni臋cie upowa偶nie艅.6.Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Stra偶y Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.7.Zamawianie materia艂贸w biurowych, 艣rodk贸w czysto艣ci, papieru ksero, druk贸w, piecz臋ci, czasopism, literatury fachowej itp., zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokument贸w Stra偶y Miejskiej
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-04-04 - Racib贸rz (艣l膮skie)