REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy LASKOMEX PPHU
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie infor o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należnośći.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: LASKOMEX PPHU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie infor o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należnośći.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość handlu i marketingu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: LASKOMEX PPHU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 249
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 28.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych.
AGD Instalacje Katarzyna Wąsowska - 2016-10-27 - Siedlce (mazowieckie)
segregowanie dokumentacji, obsługa klienta itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)
- poprawna interpretacja przepisów z zakresu zamówień publicznych - organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych- prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych i zapewnienie jej prawnej i formalnej poprawności- udział w pracach Komisji przetargowych - współudział w przygotowaniu umów dot. zamówień publicznych- opisywanie wydatków pod względem stosowania przepisów pzp, opracowanie planów przetargowych
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, legitymacji oraz kart parkingowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Chodzież (wielkopolskie)
Pozyskiwanie abonentów indywidualnych i biznesowych dla lokalnego operatora telekomunikacyjnego (internet, telefon IPTV we własnej sieci światłowodowej). Opieka nad kluczowymi klientami. Działania PR w społecznościach lokalnych.
INFO-NET M.KASZUBA SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-18 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
1) Znajomośó, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-11-26 - Osiek (pomorskie)
- pomoc w obsłudze Kancelarii Biura Powiatowego - obsługa sprzętu biurowego- pomoc przy archiwizacji dokumentów w Biurze Powiatowym- porządkowanie akt spraw wytworzonych w Wydziałach Biura Powiatowego- pomoc w prowadzeniu książki korespondencyjnej- pomoc w prowadzeniu listy obecności- inne prace zlecone przez Kierownika Biura Powiatowego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Elizówka (lubelskie)
wystawianie, dystrybucja faktur za usługi(placówka firmy Węgry k/Opola). Praca w godzinie: 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-11-13 - Węgry (opolskie)
przyjmowanie dokumentów księgowych, obsługa programu SYMFONIA, sporządzanie deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Czarnocin (łódzkie)
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych, montażowych, wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Piwoda (podkarpackie)
Wystawianie faktur VAT; windykacja należności; wprowadzanie zatwierdzonych faktur zakupu do systemu księgowego; wydawanie i rozliczanie delegacji służbowych; bieżące prowadzenie ewidencji rozliczeniowej kosztów wyżywienia; obsługa sekretariatu; inne prace biurowe zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pracownik produkcji
Laboratorium Organiczne LAB Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Jaworzno (śląskie)
składanie zamówień do dostawców oraz nadzór nad ich realizacja, tworzenie planów dostaw oraz kontrola ich realizacji, składanie zapytań ofertowych do producentów oraz bieżąca ich analiza
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-06-19 - Augustów (podlaskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera. Firma zaprasza na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym Bodzio w Rybniku przy ul. Sybiraków 17 w dniu 21.01.2016 r. o godz. 11.00.
BODZIO FABRYKA MEBLI SZEWCZYK BOGDAN SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Rybnik (śląskie)
Dbanie o ekspozycje towarów. Obsługa Klienta. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Racibórz (śląskie)
Praca fizyczna na budowie przy wznoszeniu budynków mieszkalnych i niemieszkalnych polegających m. in. n pomocy przy: wznoszeniu ścian, szlowaniu stropów, układaniu betonu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowanie ciepłych posiłków oraz zimnych przekąsek
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Oborniki (wielkopolskie)
Ogólnobudowlane wykończenie wnętrz. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie powiatu kołobrzeskiego. Możliwa praca w soboty
Zakład Budowlany Witold Lewandowski - 2015-12-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
KPPS Interjarek Sp. z o.o. Grupa Interjarek Jedlec - 2017-03-21 - Jedlec (wielkopolskie)
praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Oświęcim (małopolskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-05-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
staż - przyjmowanie towaru, sprawdzanie jakości i ilości dostarczonego towaru do magazynu, rozkładanie towaru na półkach zgodnie z lokalizacją, wydawanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentami WZ, obsługa urządzeń technicznych- komputera, czytnika kodów kreskowych, obsługa klienta na stanowisku sprzedawcy, dobór części zamiennych z wykorzystaniem branżowych programów komputerowych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opieka nad pacjentami Szpitala. Praca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach w godz.: 7.00-15.00, 07.00-19.00, 19.00-7.00.
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji i dokumentacji, prowadzenie ewidencji mienia i sprawozdawczości; realizacja zadań administracyjno - biurowych
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno - 2016-01-05 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)