REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Białystok oferta pracy Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - poprawna interpretacja przepisów z zakresu zamówień publicznych - organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych- prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych i zapewnienie jej prawnej i formalnej poprawności- udział w pracach Komisji przetargowych - współudział w przygotowaniu umów dot. zamówień publicznych- opisywanie wydatków pod względem stosowania przepisów pzp, opracowanie planów przetargowych
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- poprawna interpretacja przepisów z zakresu zamówień publicznych - organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych- prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych i zapewnienie jej prawnej i formalnej poprawności- udział w pracach Komisji przetargowych - współudział w przygotowaniu umów dot. zamówień publicznych- opisywanie wydatków pod względem stosowania przepisów pzp, opracowanie planów przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra obsługa komputera (Ms Word, Excel) i urządzeń biurowych; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; umiejętność interpretacji przepisów, umiejetność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole, elestycznośc i dyspozycyjność; obywatelstwo polskie; korzystanie w pełni z praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem
Nazwa pracodawcy: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
C.V. i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.podlaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Pozioma
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż szyb w busach, samochodach ciężarowych i osobowych
RADOS s.c. Radosław Ołowiak, Łukasz Ociesa - 2017-06-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych w jednostce, prowadzenie rozrachunków w księgach rachunkowych, uzgadnianie terminowości płatności, wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty, prowadzenie rejestrów, zestawnień w oparciu o dokumenty księgowe, wykonywanie czynności kancelaryjnych; dodatkowe informacje pod adresem strony:http://bursa5.lublin.eu/strona-glowna/701/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referent.html
Bursa Szkolna nr 5 - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
-pomoc w utrzymaniu ruchu kotłowni-bezpośrednie praca na odżużlaniu-wykonywanie bezpośrednich poleceń przełożonego
Zakład Inżynierii Miejskiej w Mikołowie - 2016-06-23 - Mikołów (śląskie)
Pomoc w organizowaniu prac remontowo budowlanych Pomoc w organizowaniu i nadzorowaniu prac Sporządzanie wycen planowanych inwestycji Sporządzanie raportów kosztów wykonanych inwestycji Tworzenie planów i raportów z wykonanych prac Udział w zakupach potrzebnych materiałów i narzędzi Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem wykonywanych zadań
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-07-12 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
opieka nad kluczowym klientem firmy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-07-23 - Chojnice (pomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem - email, tel., osobiście, obsługa sekretaiatu - email, fax, ksero.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu
Uniwersytet w Białymstoku - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)
szczegóły na stronie BIP KRUSNR 0400-OP.110.17.2018z dnia 12.07.2018 r.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2018-07-17 - Sztum (pomorskie)
prace biurowe związane z prowdzeniem analiz, przygotowywanie materiałló, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Lubań (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Myślenice (małopolskie)
wprowadzanie danych do sustemów, sporządanie zestawień, archiwizacja dokumentów, weryfikacja kontrahentów, uzgodnienie rozrachunków, przygotowanie dokumentów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach nepalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych, pomiary metrologiczne środków kontrolno-pomiarowych. Firma Specjalizujemy się m.in. w: projektowaniu i wykonywaniu:form,części zamiennych, specjalistycznego oprzyrządowania, stanowisk montażowych, kontrolerów kształtu.gięciu rur, prętów i profili, pomiarach współrzędnościowych, wykonywaniu konstrukcji stalowych.
Megis Sp. z o. o. Sp. k. - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta w sprawach pochówków
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2017-02-17 - Rudna (dolnośląskie)
- Referent-kasjer
MAREK URBANIAK FINANCE - 2017-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości obiektów: maszynowe czyszczenie podłóg, fasad, okien - bez użycia zwyżki, czyszczenie ręczne posadzek
kontakt przez PUP - 2017-06-04 - Lublin (lubelskie)
Naliczanie i rozliczanie czynszów członków spółdzielni, obsługa kont klientów, rozliczanie płatnosci. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca od poniedziałku do piątku, pon. 7-15, wt. 7-18, śr., czw., pt. 7-14.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną ZOZ, czynności związane z prowadzeniem sekretariatu dyrektora tj. przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, organizacja spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, pisanie pism urzędowych, obsługa interesantów; zapoznanie i stosowanie procedur zarządzania jakością ISO; archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej, medycznej; czynności administarcyjne związane z dekretacją dokumentacji w komórce.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Zapoznanie z procedurami i zasadami prowadzenia postępowania egzekucyjnego, zabezpieczenia należności ZUS oraz stosowania sankcji wobec płatników nieopłacających składek, zapoznanie z zasadami prowadzenia akt egzekucyjnych płatników składek oraz czynnościami związanymi z ich obsługą, weryfikacją i porządkowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gostynin (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Sklep spożywczo-monopolowy s.c. Rybak Donata, Stuczeń Aureli - 2015-11-17 - Góra Siewierska (śląskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie faktur z rejestrami, sprawdzanie raportów kasowych oraz utargów, sprawozdania do GUS.Proponowane wynagrodzenie to 2100,00 + premia uznaniowa.
EKONAFT Bolesławiec Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdawczość statystyczna, PFRON, Księgowanie PKZP i ZFŚS, księgowość
Zespół Szkół i Placówek im. Wincentego Witosa - 2017-05-18 - Bolków (dolnośląskie)
Prace produkcyjne przy produkcji wyrobów cukierniczych. Istnieje możliwość korzystania z odpłatnego dowozu organizowanego przez WAWEL S.A. na trasie: Sułkowice-Rudnik-Jawornik-Myślenice-Borzęta-Brzączowice-Dobczyce.
WAWEL S.A. - 2016-04-05 - Dobczyce (małopolskie)
pomocnik produkcji sztukaterii
Daneks Janusz Panawas szczecin - 2017-05-31 - Załom (zachodniopomorskie)
sprzedawcy na stoisku mięsnym
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Cieszanów (podkarpackie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw w Systemie Zarządzania Dokumentami, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu Wydziału Środowiska i Rolnictwa.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)