REFERENT DS. MONITORINGU KREDYTÓW Poddębice oferta pracy Bank Spółdzielczy w Poddębicach

Stanowisko: REFERENT DS. MONITORINGU KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie niezależnego przeglądu ekspozycji kredytowych i oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów instytucjonalnych oraz przedstawianie propozycji ich klasyfikacji. •Dokonywanie okresowej oceny zdolności kredytowej klientów, aktualizacji wartości zabezpieczeń kredytów, sprawdzanie realizacji warunków umów kredytowych - dla ekspozycji kredytowych objętych procesem przeglądu. •Uczestniczenie w systemie wymiany informacji z bazami danych BIK S.A. KRD BIG S.A., i Systemem Bankowy Rejestr BR. •Inicjowanie modyfikacji regulacji związanych z oceną zdolności kredytowej, monitoringiem ekspozycji kredytowych oraz prawnych form zabezpieczeń. •Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy w zakresie prowadzonej działalności kredytowej.
Data publikacji: 2021-05-27
Lokalizacja: Poddębice (łódzkie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie niezależnego przeglądu ekspozycji kredytowych i oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów instytucjonalnych oraz przedstawianie propozycji ich klasyfikacji. •Dokonywanie okresowej oceny zdolności kredytowej klientów, aktualizacji wartości zabezpieczeń kredytów, sprawdzanie realizacji warunków umów kredytowych - dla ekspozycji kredytowych objętych procesem przeglądu. •Uczestniczenie w systemie wymiany informacji z bazami danych BIK S.A. KRD BIG S.A., i Systemem Bankowy Rejestr BR. •Inicjowanie modyfikacji regulacji związanych z oceną zdolności kredytowej, monitoringiem ekspozycji kredytowych oraz prawnych form zabezpieczeń. •Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy w zakresie prowadzonej działalności kredytowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MONITORINGU KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poddębice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1011
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poddębice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw kredytów, pożyczek i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,•wiedza z zakresu analizy zdolności kredytowej, oceny zabezpieczeń kredytów, analizy finansowej,•dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office, •zdolność analitycznego myślenia i zdolność szybkiego uczenia się, •dokładność i staranność w przygotowywaniu dokumentów i informacji sprawozdawczych
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
danePracodawcy_nip: 8280003209
danePracodawcy_regon: 000502919
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Adres pracodawcy:
Ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: poddębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1011
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poddębice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0976400
Ulica pracodawcy: Ul. Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw kredytów, pożyczek i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.05.2021
Oferta pracy ważna do: 20.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63ad03deb0d1a2b96339945e72e426dd
Podobne oferty pracy
Utrzymanie porządku i sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych.
PHU Garda Sp z o.o. - 2018-03-01 - Zamość (lubelskie)
realizacja zamówień z oddziałów i pozostałych komórek organizacyjnych, terminowe składanie zamówień do poszczególnych dostawców na niezbędne artykuły medyczne, spożywcze, gospodarcze, kancelaryjne oraz sprzęt laboratoryjny i odczynniki chemiczne do analiz. Dystrybucja asortymentu z magazynu w oparciu o zapotrzebowanie z oddziałów i poszczególnych komórek, wymagana znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, i Ustawy o finansach publicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-10-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
proste, rutynowe prace związane z różnymi etapmi
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Białobłocie (wielkopolskie)
Zapoznanie się z obiegiem dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ksiąg korespondencyjnych, praca w programie komputerowym, ewidencja faktur sprzedaży i zakupu, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Syców (dolnośląskie)
Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS - 2015-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych i obsługa urządzeń biurowych, tłumaczenie korespondencji pisemnej z/na j. angielski, wpsracie organizacyjne przy realizacji inicjatyw w ramach członkostwa Gdyni w organizacjach międzynarodowych, przygotowywanie projektów pism okolicznościowych do przedstawicieli korpusu, wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
praca jako referent ds. technicznych
TEATR WIELKI im.ST. MONIUSZKI - 2017-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie procesem produkcji - branża drzewna
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-11-24 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa dokumentacji: księgi przychodów - rozchodów, ryczałt VAT, Płatnik-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny 607-915-277 lub wysłanie CV na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie korepondencji urzędowej, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Świdnica (dolnośląskie)
- uzupełnianie towarów na półkach,- terminowa i prawidłowa zmiana cen,- udzielenie klientowi informacji o produktach i sprzedaż
ELJOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-24 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rejestru pism, obsługa komputera i programu "DOM", obsługa właścicieli lokali, przygotowywnie dokumentacji związanej z utworzeniem wspólnot mieszkaniowych, organizacja zebrań wspólnot.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zabrze (śląskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń dot. podatku dochodowgo, składek ZUS.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. S.A. - 2021-05-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Staż dla osób do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinasowanego z EFS "Aktywizacja osób młocych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (II)" PO WER.Przyjmowanie należności od klientów pod nadzorem opiekuna, potwierdzanie za pomocą kasy rejestracyjnej przyjęcia należności, czuwanie nad prawidłowym rejestrowaniem przyjętej należności, rozliczanie kasy i przekazywanie utargów do kasy głównej pod nadzorem opiekuna, sprawdzanie zgodności ogólnej i zgodności wartości wystawionych dowodów sprzedaży, wystawianie rachunków za zakupione towary lub usługi. Praca na 2 zmiany, I zm w godz od 6-14, II zm w godz od 14-22.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Majdan Królewski (podkarpackie)
prace biurowe, wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu
Abisal Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z pracą w Dziale Organizacyjno-Prawnym. Czynnośći ogólnokancelaryjne, biurowe, sporządzanie dokumentacji urzędowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie klientów wg. pełnej rachunkowości
PROFIT Biuro Prawno Rachunkowe Edward Furmaga - 2019-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych w zakresie rejestrowania dokumentów finansowych wpływających do jednostki oraz ich przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych w celu ich weryfikacji i potwierdzenia pod kątem merytorycznym oraz formalno- rachunkowym. Dbania o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Nadzór nad terminowym spływem dokumentów księgowych z poszczególnych komórek organizacyjnych, przestrzeganie terminu płatności wynikajacych z dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Gdynia (pomorskie)
- TYPOWE OBOWIĄZKI KIEROWCY AUTOBUSU,
ZUH DOM-JAN Wiesław Ryżek - 2019-07-26 - Obrzycko (wielkopolskie)
Obsługa klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2017-04-26 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa sekretariatu Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi m.in. obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej (przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie, przygotowywanie do wysyłki, kontrola formalna pism wychodzących); obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok; prowadzenie stosownych rejestrów i ewidencji (w tym rejestru korespondencji, zwrotnych poświadczeń odbioru, pocztowej książki nadawczej, pieczęci, poleceń wyjazdów służbowych); archiwizacja wytwarzanej dokumentacji.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie min. podstawowe; średnie; mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna; doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane; wydawanie posiłków;
IN-PAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Nowy Targ (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : ponadgminazjalne/wyższe; znajomość programu Ms Office (w szczególności Word i Excel); znajomość języka angielskiego na poziomie B1; zakres obowiązków: umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracynjo-biurowe realizowane przez jednostkę: sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie sprawozdań i raportów, obsługa klienta wew. i zew., współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedaży. Przyjmowanie towaru, dostawa do klienta. mieszanie farb poligraficznych Godziny pracy 8.00-16.00godziny pracy 08.00-16.00
ANDAN Sp.zo.o. - 2019-12-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń ( dokumentów RP-7)Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
Powiadamianie beneficjenta o kontroli, przeprowadzanie kontroli w terenie, weryfikacja dokumentacji u beneficjenta, wypełnianie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami, przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-10-21 - Gdynia (pomorskie)
Ładowacz nieczystości stałych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Włoszczowa (świętokrzyskie)