REFERENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy Abisal Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Abisal Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe, wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, praca od pn. do pt w godz. 8:00-16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby bez doświadczenia z wykształceniem kierunkowym lub w trakcie studiów związanych z księgowością, rachunkowością lub ekonomią itp.
Nazwa pracodawcy: Abisal Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy wysyłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ślusarskie, przygotowywanie towaru do wysyłki, pakowanie towaru (cv na adres e-mail: jt (at) valor-cnc.pl)
Turaj Jan "Valor" - 2016-07-26 - Przytkowice (małopolskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Ośrodka,prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świebodzin (lubuskie)
przyjmowanie, rozdział i ewidencja korespondencji, dystrybuowanie korespondencji wewnętrznej, obsługa poczty elektronicznej kancelarii, zawieranie umów z dostawcami usług pocztowych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2017-06-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie bieżących prac biurowych.2. Prowadzenie sekretariatu.3. Obsługa poczty elektronicznej.4. Prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących.5. Rejestrowanie i opisywanie faktur.6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.7. Prowadzenie rejestru pieczątek.8. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.9. Koordynowanie i prowadzenie czynności związanych ze sprawozdawczością.10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Tarnów (małopolskie)
- Obsługa dokumentacji: księgi przychodów - rozchodów, ryczałt VAT, Płatnik- Preferowana umowa o samozatrudnienie lub umowa o pracę- Praca w godzinach 8-16,- Praca na terenie Tczewa,- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny 607-915-277 lub wysłanie CV na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2018-12-17 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Grajewo (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Bratian (warmińsko-mazurskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,b) wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem lub pokrewne,c) wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok stażu pracy, d) dobra znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Kodeks postępowania administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz samorządu terytorialnego,b) łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, komunikatywność,c) samodzielność i kultura osobista,d) obsługa komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych,e) prawo jazdy kat. B,f) znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie wszelkich spraw należących do kompetencji starosty wynikających z przepisów Prawa ochrony środowiska w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,b) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na zasadach określonych w przepisach o udostępnianiu informacji o środowisku,c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie ochrony środowiska i geologii,d) prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie ochrony środowiska,e) podejmowanie działań wynikających z potrzeby ochrony środowiska,f) przygotowywanie informacji o środowisku w zakresie ochrony środowiska.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) wymiar czasu pracy pełny etat,b) miejsce pracy Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4,c) termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po zakończeniu procedury naborud) pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 m-cy.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %6. Inne informacje:a) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.c) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Starostwo Powiatowe w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, nadzór formalno-prawny postępowań o udzielenie zamówień wraz z wykonywaniem czynności wynikajacych z zapisów ustawy PZP, prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętym regulaminem wraz z ich archiwizacją, prowadzenie rejestów postępowań w formie pisemnej i elektronciznejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzona okresm próbnym, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali EZainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie i rozliczenia bieżące
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-03-09 - Brzyście (podkarpackie)
Prace związane z układaniem kostki brukowej
Firma Usługowo Handlowa ADBRUK Adrian Janicki - 2016-01-19 - Marszałki (wielkopolskie)
dokładanie, przyjmowanie i sprzedaż fakturów
Sklep Ogólnospożywczy Guzy Agata - 2018-08-10 - Piekoszów (świętokrzyskie)
dbanie o ład i porządek w przedszkolu, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,Wykonywanie prac naprawczo remontowych na terenie przedszkola i ogrodu przedszkolnego.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Biały Dunajec (małopolskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, uprawnienia na przewóz rzeczy, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: rozwożenie towaru na terenie Polski, Rosji i Ukirainy, załatwianie czynności administracyjnych związanych z odprawą graniczna i celną, wypełnianie dokumentacji przewozowej. Miejsce wykonywania pracy: Lublin,UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lublin (lubelskie)
1.Redagowanie punktów i prowadzenie rozkazu dziennego dowódcy jednostki wojskowej oraz sporządzanie wyciągów z rozkazów.2.Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji zwolnień lekarskich.3.Wystawianie skierowań na badania lekarskie zgodnie z obowiązującymi przepisami.4.Wykonywanie zestawień żołnierzy pełniących służby dyżurne do naliczeń należności za te służby.5.Prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie SEW on- line oraz SI ARCUS.6.Prowadzenie kart kar i wyróżnień żołnierzy dowództwa i sztabu oraz bezpośrednio podległych Dowódcy batalionu.7.Prowadzenie rejestru czpo.8.Prowadzenie wykazu orzeczeń lekarskich żołnierzy zawodowych. 9.Prowadzenie ewidencji wykonywania przez żołnierzy zadań służbowych przekraczających normę czasu oraz udzielania za nie czasu wolnego od służby. 10.Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych żołnierzy zawodowych.11.Zapotrzebowanie, prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych żołnierzy zawodowych i legitymacji PKP.
I BATALION STRZELCÓW PODHALAŃSKICH - 2019-04-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- Szkolenie BHP i PPOŻ,- Zapoznanie z regulaminem pracy, stanowiskiem pracy,- Zapoznanie z zasadami mycia cystern, schematem budowy cysterny,- Mycie cystern i kontenerów przy użyciu urządzeń myjących i środków chemicznych,- Czyszczenie cystern stosując głowice, karchery,- dobieranie środków myjących do stopnia zanieczyszczenia cysterny,- Przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu zakładowego oraz ładu i porządku na stanowisku pracy,- Staż w godz. 6.00-14.00 lub 14.00-22.00 (MAZOWSZE 2018)
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
zbieranie uzgadnianie oraz weryfikacja zapotrzebowan na czesci zamienne,i techniczne srodki materrialowe, sprawdzanie zgodnosci zapotrzebowan z planem zadan, nadawanie indeksów, kompletowanie dokumentow i przesylanie do adresatowmonitorowanie realizacji zapotrzebowan, rozliczanie zadan zwiazanych z planem finansowym
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2018-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wykończenia i remonty mieszkań, domów i biurpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzoan 3-miesięcznym okresem próbnymoferta dostępna w sali D
PHOENIX TST ROBERT PIOTROWSKI - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, wyliczanie różnic kursowych, rozliczanie delegacji, segregowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji, rejestracja wezwań do zapłaty, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, wykonywanie czynności kancelaryjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zalesie Górne (mazowieckie)
Referat Obsługi Bezpośredniej: kontrola deklaracji podatkowych, wydawanie formularzy, wprowadzanie danych, inne czynności biuroweReferat Egzekucji Administracyjnej: archiwizacja dokumentów, redagowanie i wysyłka pism, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Żory (śląskie)
KOORDYNOWANIE ROZWOJU RYNKU SPRZEDAŻY I DOBÓR PRODUKTÓW
FIRMA JUBILERSKA 'GÓRECKI' SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-26 - Dębica (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Radom (mazowieckie)
Sporządzanie i rozliczanie podróży służbowych, ewidencja dokumentów księgowych, przygotowanie i ewidencja faktur wewnętrznych.
LAKMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Zakręt (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)