REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 285 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, nadzór formalno-prawny postępowań o udzielenie zamówień wraz z wykonywaniem czynności wynikajacych z zapisów ustawy PZP, prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętym regulaminem wraz z ich archiwizacją, prowadzenie rejestów postępowań w formie pisemnej i elektronciznejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzona okresm próbnym, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali EZainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, nadzór formalno-prawny postępowań o udzielenie zamówień wraz z wykonywaniem czynności wynikajacych z zapisów ustawy PZP, prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętym regulaminem wraz z ich archiwizacją, prowadzenie rejestów postępowań w formie pisemnej i elektronciznejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzona okresm próbnym, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali EZainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 285 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie miesięczne- na okres próbny: stwaka zasadnicza 2285zł + 5% premii regulaminowej tj. 114,25zł + dodatek stażowy- po okresie próbnym: stawka zasadnicza 2385zł + 5% premii regulaminowej tj. 119,25zł + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 285 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) oraz aktów wykonawczych do ustawy PZP, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu Pierwszy Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
dekretowanie dokumentów, wycena produkcji, rozliczanie kosztów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
pracabiurowa-obsługa urządzeń biyrowych, podział korespondencji na poszczególne działy
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Złotoryja (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznej budynków i budowli
Józef Janicki Instalatorstwo Elektryczne Czempiń - 2015-11-24 - Czempiń (wielkopolskie)
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
ELEKTRYK - INSTALACJE ELEKTRYCZNE
EL-GRZES SP ZOO - 2018-06-29 - Roszkowo (pomorskie)
•obsługa kasy fiskalnej•bsługa terminala płatniczego•wysoka jakość obsługi klienta •dbałość o świeżość produktów•dbałość o czystość sklepu•gotowość do podwyższania kwalifikacji
"Macro-Work spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" spółka komandytowa - 2019-02-01 - Częstochowa (śląskie)
Kontakt z kilentem/petentem/podmiotem; Nadzór nad przekazaną dokumentacją administracyjną; Controlling i monitoring miejsca wykonania ekspertyz ornitologicznych i botanicznych; Przygotowanie opinii po controllingu dla instytucji zewnętrznej; Złożenie dokumentacji administracyjnej i zapieczętowanie; Przekazanie dokumentacji instytucji wymagającej prawem.
PS OFFICE Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Rozliczenia.2. Przelewy z rachunków.3. Obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Łęczyca (łódzkie)
Praca w pozycji stojącej przy stołach montażowych, składanie pasów transmisyjnych, proste prace porządkowe.
L.S.J. H.R. GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
sporządzanie posiłków grillowanych: karkówka, szaszłyki, kiełbaski, burgery, kebaby, dowożenie cateringu
Sklep Spożywczo - Przemysłowy, Bayron Grill Piotr Jankowski - 2017-11-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
strzyżenie trawników, pielęgnacja drzew, układanie płyt ażurowych, pracodawca zapewnia odpowiednie warunki sanitarne
PROF-WET PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KRZYSZTOF SŁOWIK - 2016-06-08 - Zawiercie (śląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gliwice (śląskie)
Pełnienie obowiązków kasjera przyjmowanie i wypłacanie gotówki, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej związanej z obrotem gotówkowym, bankowym i kasowym, sporządzanie przelewów w ramach bankowości elektronicznej, prowadzenie ewidencji analitycznej oraz uzgadnianie kont, rozliczanie spisu z natury, uzgadnianie konta kosztów z paragrafami klasyfikacji budżetowej wydatków, wydawanie druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie książki czeków, sporządzanie zestawienie na potrzeby działu księgowości.
Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki - 2017-08-18 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań statystycznych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie artykułów dla zwierząt, środków czystości i art gosp domowego, praca stojąca
IFLEXS SP Z O.O. - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
spedycja miedzynarodowa
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej; obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych Lotus, PPZ i innych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
Opracowywanie technologii w przemyśle metalowym
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-12-28 - Ławnica (podkarpackie)
-kierowanie pojazdem pow. 7,5 tony-codzienna obsługa pojazdu-obszar wykonywania pracy: EUROPA ZACHODNIA I WSCHODNIA
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Słupsk (pomorskie)
.
DANKO Hodowla Roślin Sp. z o.o. Zakład Nasienno-Rolny Szelejewo - 2017-01-30 - Szelejewo Drugie (wielkopolskie)
1) Naliczanie wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych szkoły.2) Rozliczanie absencji.3) Prowadzenie kontrolki zwolnień lekarskich.4) Prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.5) Sporządzanie miesięcznych zestawień wg klasyfikacji budżetowej.6) Sporządzanie sprawozdań do GUS.7) Prowadzenie kasy szkoły.8) Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, rozliczanie znaczków pocztowych.9)Zabezpieczanie pieczęci i dokumentów z zakresu powierzonych czynności.10)Prowadzenie archiwum szkolnego.
Szkoła Podstawowa Nr 12 w Siedlcach - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
zabiegi urządzeniem DERMAOXY
Agnieszka Witomska Studio Pielęgnacji Zdrowia i Urody AGNES - 2016-05-31 - Kościan (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów Nationale-Nederlanden poprzez przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów, profesjonalna obsługa obecnych i przyszłych klientów w oparciu o standardy firmy, organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-01 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony w transporcie międzynarodowym. Jazda samochodem ciężarowym, załadunek, rozładunek towarów, zabezpieczenie towaru na naczepie, podjazd do rampy na rozładunki/załadunki. Praca z dokumentacją transportową. Praca w systemie: 3/1, 4/1, 6/2.
TRANSKAP INTERNATIONAL SP.Z O.O. - 2016-10-06 - Jerzykowo (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krosno (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Weryfikowanie, przygotowywanie, przetwarzanie danych do tworzenia matematycznych modeli hydraulicznych z uwzględnieniem danych przestrzennych i nie przestrzennych, analizowanie danych celem identyfikacji i usuwania błędów w modelu hydraulicznym, prowadzenie symulacji dla różnych warunków hydraulicznych funkcjonowania sieci wodociągowej, kalibrowanie modelu hydraulicznego, analizowanie i opracowywanie wyników modelowania hydraulicznego, wykorzystywanie narzędzi GIS do opracowania wyników modelowania, współpracowanie z pracownikami odpowiednich jednostek organizacyjnych i oddziałów w celu interpretacji i opracowania wyników modelowania, bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pelnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana: znajomość zagadnień mechaniki płynów, znajomość zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, praktyczna znajomość systemów do modelowania, co najmniej EPANET 2, znajomość zasad matematyki i statystyki, znajomość aplikacji GIS (np. ArcGIS lub QGIS).Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale graficznym.
Ecobag-network Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Przyprostynia (wielkopolskie)