REFERENT ADMINISTRACYJNY Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykszta艂cenie : ponadgminazjalne/wy偶sze; znajomo艣膰 programu Ms Office (w szczeg贸lno艣ci Word i Excel); znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B1; zakres obowi膮zk贸w: umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych do艣wiadcze艅; zakres obowi膮zk贸w: dzia艂ania administracynjo-biurowe realizowane przez jednostk臋: sporz膮dzanie dokument贸w, obs艂uga korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, przygotowywanie sprawozda艅 i raport贸w, obs艂uga klienta wew. i zew., wsp贸艂praca z pozosta艂ymi jednostkami uczelni, jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykszta艂cenie : ponadgminazjalne/wy偶sze; znajomo艣膰 programu Ms Office (w szczeg贸lno艣ci Word i Excel); znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B1; zakres obowi膮zk贸w: umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych do艣wiadcze艅; zakres obowi膮zk贸w: dzia艂ania administracynjo-biurowe realizowane przez jednostk臋: sporz膮dzanie dokument贸w, obs艂uga korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, przygotowywanie sprawozda艅 i raport贸w, obs艂uga klienta wew. i zew., wsp贸艂praca z pozosta艂ymi jednostkami uczelni, jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 02.01.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B1 - 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalid贸w Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zg艂oszenie w CAZ Gliwice w pok.007 w celu wydania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalid贸w Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Szko艂y wy偶sze
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b8558bdcfd7aebf1904daf54311d727
Podobne oferty pracy
Praca w sklepie, obs艂uga klienta, przyjmowanie dostaw, obs艂uga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie depozytowej i kredytowej banku, wykonywanie czynno艣ci kasowych i skarbcowych, bie偶膮ca obs艂uga wp艂at na rachunki w innych bankach, przestrzeganie stanu got贸wki w kasie, obs艂uga i rozliczanie bankomatu, obs艂uga kart p艂atniczych, obs艂uga zlece艅 sta艂ych z rachunk贸w klienta
BANK SP脫艁DZIELCZY W LE艢NICY - 2018-06-21 - Ujazd (opolskie)
Obs艂uga korenspondencji i rejestr korenspondencji. Sprawdzanie i odbieranie poczty. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Organizacja spotka艅 biznesowych. Sporz膮dzanie pism do klient贸w. Obs艂uga klienta. Tworzenie baz danych. Prowadzenie statystyk. oferta dla os贸b po 30 r.偶
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy sekretariatu, obs艂uga programu Mmedica, obs艂uga petent贸w, prowadzenie dokumenacji przychodni
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Syc贸w (dolno艣l膮skie)
Obr贸bka element贸w z tworzyw sztucznych, szlifowanie, polerowanie, lakierowanie
JobMe Now S.A. - 2018-12-06 - Nowa Ruda (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga klient贸w firmy - obs艂uga sprzeda偶y oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klient贸w i otoczeniu firmy- wdra偶anie nowych produkt贸w na rynek i rozw贸j ich sprzeda偶y- pozyskiwanie nowych klient贸w- wst臋pna windykacja nale偶no艣ci
LASKOMEX PPHU - 2019-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Archiwizacja dokumentacji, sporz膮dzanie zam贸wie艅 w systemie, Realizacja zapotrzebowa艅 (zakup), sporz膮dzanie raport贸w i analiz
ADAL Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Adam贸wek (mazowieckie)
prace administracyjno - biurowe,zak艂adanie teczek z aktami, archiwizacja dokument贸w /NAB脫R RM D艂ugotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pabianice (艂贸dzkie)
Wykszta艂cenie minimum 艣rednie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racib贸rz (艣l膮skie)
PLANOWANIE I KOORDYNOWANIE CODZIENNEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA SPRZ臉T
MOLTER ZAK艁AD US艁UG TRANSPORTOWO SPRZ臉TOWYCH W RUDNEJ MA艁EJ SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Rudna Ma艂a (podkarpackie)
kierowanie samochodami dostawczymi, transport przewo偶onych 艂adunk贸w, sprawdzanie stanu technicznego pojazdupraca na terenie kraju i Unii Europejskiej
MEZZO-TRANS US艁UGI TRANSPORTOWE Adam Twarowski - 2016-07-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie magazynu z wydanego towaru, rozliczanie konwojent贸w z pobranego i sprzedanego towaru, fakturowanie.
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego "Dr贸baleks" Sp贸艂ka Jawna K.E.C. 艢mieszny, M. Mroczkowska - 2016-07-19 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga stada kr贸w mi臋snych rasy limousine w oborach i na pastwisku oraz prowadzenie ci膮gnika.Wymagane do艣wiadczenie
AGRO BIZNES OBS艁UGA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-04 - Sorkwity (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga logistyczno - biurowa klient贸w, kontrola stan贸w magazynowych,wystawianie dokumentacji magazynowej, 艣cis艂a wsp贸艂praca z biurem obs艂ugi klienta.
CENOS Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mys艂akowice (dolno艣l膮skie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Puck (pomorskie)
Obs艂uga programu ksi臋gowego, obs艂uga komputera: Microsoft Office, 艣rodowisko Windows. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-15:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta finansowo - ksi臋gowego w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej w Andrychowie" w terminie do dnia 27.10.2017r. do godz.: 15:00 - osobi艣cie w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej w Andrychowie, ul. Starowiejska 22b, pok. 12, lub poczt膮 na adres: O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej, ul. Starowiejska 22b, 34-120 Andrych贸w, (decyduje data dor臋czenia dokument贸w do O艣rodka).
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Andrychowie - 2017-10-18 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
ogrodniksta偶 w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
Utrzymanie w sprawno艣ci technicznej instalacji, sieci i urz膮dze艅 sanitarnych oraz wyposa偶enia ruchomego z uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa u偶ytkowania, zapewnienie sprawno艣ci dzia艂ania odwodnienia parku, budynk贸w i obiekt贸w, zapewnienie terminowej realizacji wszystkich czynno艣ci serwisowych i eksploatacyjnych, wymaganych prawem, DTR, warunkami gwarancji i ustaleniami w艂asnymi oraz prowadzenie bie偶膮cego monitoringu stanu technicznego,organizacja i nadz贸r nad robotami zwi膮zanymi z usuwaniem awarii, remontami oraz drobnymi pracami inwestycyjnymi, wsparcie techniczne wydarze艅 organizowanych na terenie Hevelianum, kompleksowe prowadzenie spraw dotycz膮cych wad gwarancyjnych w obszarze infrastruktury sanitarnej, nadzorowanie realizacji zewn臋trznych um贸w i zlece艅 bran偶y sanitarnej oraz dokonywanie weryfikacji, odbior贸w i rozlicze艅 wykonanych prac,przygotowanie, przechowywanie oraz przekazanie do archiwizacji po okresie u偶ytkowania wszystkich dokument贸w w zakresie prowadzonych spraw, wspieranie pozosta艂ych proces贸w eksploatacyjnych.
Hevelianum - 2019-11-07 - Gda艅sk (pomorskie)
spawanie i monta偶 艣widr贸w wiertniczych
TECHNIGOR Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Biecz (ma艂opolskie)
Praca w gabinecie higieny szkolnej.
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Dobroszycach - 2019-09-18 - Dobroszyce (dolno艣l膮skie)
Transport po krajach Unii Europejskiej. Mo偶liwo艣膰 przeszkolenia kat. C+E lub kwalifikacja wst臋pna.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo Handlowe "MICHTRANS" Wojciech Michalak - 2017-10-11 - Szczecin (艂贸dzkie)
Identyfikowanie potencjalnych odiorc贸w produkt贸w, colelowego rynku sprzeda偶y, planowane promocji produkt贸w , organiowanie i doskonalenie procesu sprzda偶y
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
1. porz膮dkowanie dokument贸w ksi臋gowych,2. Wprowadzanie danych do zapis贸w ksi臋gowo艣ci uproszczonej3. Prowadzenie rejestracji zdarze艅 gospodarczych zgodanie z zasadami ksi臋gowania i przepisami prawa podatkowego4. weryfikacja dok艂adno艣ci dokuent贸w i rejestr贸w zwi膮zanych z tymi dokumentami5. stosowanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego, zasad ksi臋gowania i praktyki w celu okre艣lenia i rozwi膮zywania problem贸w powsta艂ych w czasie pracy6 wykonywanie pokrewnych czynno艣ci: drukowanie zapis贸w i rejestr贸w, kompletowanie dokumentacji, sporz膮dzanie dowod贸w, dokonywanie wpis贸 w innych urz膮dzeniach ksiegowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, wydruk deklaracji i przelew贸w podatkowych7. zahowanie tajemnicy zawodowej, zgodnie z ustaw膮 o doradztwie podatkowych8. przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w w zakresie ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Krapkowice (opolskie)
obsluga klienta z zakresie sprzeda偶y wyrob贸w, sporz膮dzanie dokument贸w sprzeda偶owych, planowanie i realizowanie dzia艂a艅 marketingowych, udzia艂 w targach i prezentacjach
POLLENA-SAVONA sp. z o.o. Katowickie Zak艂ady Chemii Gospodarczej - 2016-12-22 - Katowice (艣l膮skie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Obs艂uga sekretariatu O艣rodka, prowadzenie ewidencji przyj臋膰 pacjent贸w OPPA, opracowywanie statystyk funkcjonowania OPPA, przygotowywanie i wys艂anie ofert finansowych do gmin wsp贸艂pracuj膮cych z OPPA (sporz膮dzanie um贸w i rozliczenia dotacji). Pe艂en zakres obowi膮zk贸w oraz wykaz dokument贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia aplikacji dost臋pny na stronie http://www.oppa.com.pl/ (zak艂adka BIP/INNE) oraz w PUP w pokoju D7A .
Osrodek Przeciwdzia艂ania Problemom Alkoholowym - 2017-05-29 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
kontakt z dostawcami zagranicznymi, obs艂uga systemu PC Biznes, obs艂uga dokumentacji celnej, wsp贸艂praca z agencjami celnymi i przewo藕nikami, wprowadzanie faktur i dostaw, nadzorowanie transportu
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)