REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Pruszcz Gdański oferta pracy AUTOCONSULT S.A.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:codziennie obowiązki księgowe księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy KONTAKT:- telefon 58 692-21-10; fax. 58 682-33-52- e-mail: office (at) autoconsult.com.pl
Data publikacji: 2016-05-11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: AUTOCONSULT S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Łukasiewicza 6, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:codziennie obowiązki księgowe księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy KONTAKT:- telefon 58 692-21-10; fax. 58 682-33-52- e-mail: office (at) autoconsult.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe (rachunkowość) znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych znajomość obsługi komputera dobra organizacja czasu pracy, dokładność, skrupulatność umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
Nazwa pracodawcy: AUTOCONSULT S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Ignacego Łukasiewicza 6, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Ignacego Łukasiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 11.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-05-15 - Ruda Śląska (śląskie)
nauka prowadzenia rejestrów VAT, rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa kontrahentów firmy, wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu segregowanie dokumentow, prace administracyjno-biurowe.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2016-09-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie całości spraw pracowniczych (kadry i płace). Prowadzenie sekretariatu ( Zarządu Rady Nadzorczej i i Walnego Zgromadzenia ). Prowadzenie spraw windykacyjnych spólki.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żarów - 2018-02-27 - Żarów (dolnośląskie)
1 os. do Wydziału Organizacji i Obsługi:- rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, - obsługa centrali telefonicznej,- rozliczanie czasu pracy pracowników UMiG,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokuemntów Wydziału1 os. do Wydziału Inwestycji, Architektury i NIeruchomości- wydawanie wypisów i wyrysów z MPZP,- wydawanie zaświadczeń z MPZP,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokumentów Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
1. Przyjmowanie zamówień od klientów. 2.Składanie zamówień na surowce do produkcji.3. Obługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "LAKMET" MARIUSZ KASICKI - 2016-12-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
naliczanie płac, księgowanie, prowadzenie kart wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych, ewidencja środków trwałych
"MEDBIAL" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-02-09 - Białystok (podlaskie)
- PROWADZENIE GOSPODARKI SPRZEDAŻY ZŁOMÓW (M.IN. FAKTUROWANIE, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI)- KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH I ZAKUPOWYCH- UZGADNIANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ Z EWIDENCJĄ VAT.- ZASTĘPSTWO INNYCH PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU ICH NIEOBECNOŚCI, W TYM PROWADZENIE PŁATNOŚCI (ROZRACHUNKÓW)
Metkom Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
wg stanowiska opiekuna medycznego lub pielęgniarki
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Nauka/pomoc w:-Wykonywanie czynności biurowych-rejestracja dokumentów w systemach informatycznych -wykonywanie zadań dotyczących czynności sprawdzających
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sopot (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie dokumentacji medycznej,- informowanie na temat świadczeń medycznych,- zapisywanie pacjentów na usługi medyczne,- obsługiwanie korespondencji w tym pisanie pism do urzędów,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa frezarki
PPHU GOSET DUO s.c. - 2017-02-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
Przyjmowanie wniosków, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Montaż gablot wystawienniczych (szklanych), przygotowanie szkła do malowania i wyklejania, przygotowanie komponentów machanicznych, elektrycznych, uzbrajanie gablot, transport gablot, prace porządkowe na hali i stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sokołowice (dolnośląskie)
Doradztwo techniczne nt. obsługi kotła. Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą Serwisantów.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-04-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu komputerowego SYMFONIA, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa korespondencji.Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-09 - Porażyn (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa przesiewacza na wszystkich etapach przygotowania i przetwarzania surowców w procesie produkcji materiałów
K&K STONE KAZIRÓD KAZIRÓD BARTOSZ - 2017-04-04 - Ogrodzieniec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zawady (podlaskie)
Tworzenie kalkulacji i raportów za pomocą narzędzi systemowych NM, wykorzystanie bazy danych (w tym standardów technicznych produktów i procedur) do importu i eksportu danych klienta, zapewnienie pomocy technicznej i biznesowej w identyfikacji, ocenie i rozwoju modeli danych klienta, opracowanie, koordynowanie i realizacja planów do testowania procesów biznesowych i funkcjonalnych w trakcie rozwoju i testowania systemu zapewnienia jakości. Tworzenie i pomoc innym w pisaniu instrukcji i procedur. Dokumentowanie działań podjętych w celu zmodyfikowania systemu etapów i procedur wymaganych do wdrożenia nowego oprogramowania. Zapewnienie rozwiązywania problemów, wykorzystując wiedzę techniczną i biznesową w zakresie projektowania, testowania i wdrażania aplikacji biznesowych. Przejrzyste i szczegółowe tworzenie dokumentów dotyczących wymagań systemowych, funkcjonalności wymogów dotyczących danych, wymogów integralności danych i wymogów sprawozdawczych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczeń z ZUS, list płac; obsługa pracowników; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ornontowice (śląskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
"AUTODISTRIBUTION POLSKA" SP. Z O.O. - 2015-12-15 - Dębica (podkarpackie)
przyjmowanie należności klientów, inkasowanie za pomocą kasy, rozliczanie kasy i przekazanie do kasy głównej
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kamyk (śląskie)
praca w sekretariacie jednostki,a w szczególności prowadzenie dziennika korespondencyjnego i rejestru pocztowego,wysyłanie korespondencji jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Grądy-Woniecko (podlaskie)
wykonywanie zarządzeń sędziów, przygotowywanie akt do posiedzeń, sporządzanie wokand, wysyłanie zawiadomień o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawidłowego ich doręczenia; protokołowanie na rozprawach, anonimizacja orzeczeń sądowych;
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2017-10-23 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów , rozliczanie podatków , obsługa biura.
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN" - 2018-02-02 - Margonin (wielkopolskie)