REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Margonin oferta pracy Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN"
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów , rozliczanie podatków , obsługa biura.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Margonin (wielkopolskie)
Pracodawca: Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 17, 64-830 Margonin, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów , rozliczanie podatków , obsługa biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Margonin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Margonin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: średnie zawodowe, administracyjne
Nazwa pracodawcy:
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Słowackiego 17, 64-830 Margonin, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Margonin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Margonin
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie; obsługa komuptera, prace biurowe; zakres obowiązków: prace adm. biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przyg. raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
roboty ogólnobudowlane i wykończeniowewykształcenie zawodowe, staż 2 lata , prawo jazdy kat. B mile widzianekontakt z pracodawcą OSOBISTY w godz. od 08.00 do 9.00 i 13.00- 14.00 ul. Akacjowa 40 A 56-500 Syców
LITWINIAK USŁUGI DROGOWE I BUDOWLANE EWA, KRZYSZTOF I RAFAŁ LITWINIAK S.C. - 2016-09-06 - Wioska (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w elektronicznych dziennikach korespondencyjnych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obsługa urzadzeń biurowych, sporzadzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Będzin (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Białystok (podlaskie)
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz zleceniobiorców. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych. Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń dla pracowników. Kontakt z ZIS, PFRON, IS, GUS itp. Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość Prawa Pracy. Wymagana znajomość programu SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie posiłków dietetycznych( catering zamknięty)
SMAKOSZEWO - 2016-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca z mediami, kreowanie i realizacja akcji promocyjnych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert dla klientów oraz dystrybucja afiszy i innych materiałów promocyjnych, bieżąca realizacja planów sprzedażowych, aktualizacja strony internetowej, newslettera oraz wspisów w mediach społecznościowych,godz. pracy 8.00-16.00
Elbląska Orkiestra Kameralna - 2017-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łagiewniki (dolnośląskie)
Zapoznanie: zastosowania w praktyce przepisów, z dokumentami na stanowisku, z procedurami i instrukcjami Systemu Zarządania Jakością.NAUKA: OBSŁUGI PROGRAMU KOMPUTEROWEGO, W ZAKRESIE PISANIA PISM, WYSYŁANIA I PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, ODBIERANIA I ŁĄCZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Konin (wielkopolskie)
Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji chłodniczej
"GRUPROFIL" WIESŁAWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Rzeszów (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, OBSŁUGA SPRZĘTU KUCHENNEGOSala G, A
Eclipse Enterprise Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Domasław (dolnośląskie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentów, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie pism, obsługa pracowników, rozliczanie usługi, praca w systemie SAP, wspomaganie w pracach biurowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny sprzątającej, sprzątanie hali magazynowej o produkcyjnej według harmonogramu.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie całości spraw pracowniczych (kadry i płace). Prowadzenie sekretariatu ( Zarządu Rady Nadzorczej i i Walnego Zgromadzenia ). Prowadzenie spraw windykacyjnych spólki.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żarów - 2018-02-27 - Żarów (dolnośląskie)
Kontakt z klientami i kierowcami w języku polskim ukraińskim, rosyjskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie planów zamówień i nadzó nad ich realizacją, sporządzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych, prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczących zamówień publicznych, uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Komenda Portu Wojennego w Świnoujściu - 2016-01-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa frezarki liniowej
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Przeciszów (małopolskie)
zapoznanie się z działalnością OPS, obsługa klienta, stosowanie odpowiednich przepisów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Stare Babice (mazowieckie)
Wsparcie w pracach Działu Personalnego, rozliczanie ewidencji czsu pracy, wsparcie w realizacji planu szkoleń, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z raportami rekrutacyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
wprowadzanie rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Strzałków (łódzkie)
Nauka wprowadzania dokumentów do systemu i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
malowanie wnętrz, tapetowanie , szpachlowanie, wykonywanie prac wykończeniowych, układanie glazury, montaż regipsów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa programu Uonet+, obsługa platformy SIO, kierowanie pracą sekretariatu, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencyjnego pism przychodzących i wychodzących, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Adekwatnie do stanowiska
HI-BET ZPHU Bogdan Zieliński - 2017-12-01 - Rzgów (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łękawica (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy oraz wynagrodzeń, współpraca z APT, prowadzenie dokumentacji i naliczeń wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, PEFRON, rozliczenia US, sprawozdawczość GUS
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-03-14 - Nowa Sól (lubuskie)
nadzór nad prawidłową obsługą i eksploatacją samochodów i urządzeń służących do wywozu odpadów komunlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wieluń (łódzkie)