REFERENT DS. ROZLICZEŃ I KSIEGOWOŚĆI Strzałków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I KSIEGOWOŚĆI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Strzałków (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzałków, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie rozliczanie faktur, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I KSIEGOWOŚĆI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzałków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany jezyk angielski, mile widziane doswiadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: radomszczański
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż wycieczeki biletów
Biuro Podróży "ELA-TRAVEL" Elżbieta Kamińska - 2019-03-28 - Augustów (podlaskie)
Prace budowlane, prace porządkowe. Praca od 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nakło (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
montaz stoisk targowych, po uprzednim ich przygotowaniu, polegającym na przemyśleniu projektu, rozrysie elementów stoisk, złożeniu całości, opatrzeniu w elementy elektryczne i graficzne,
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programów, prowadzenie ewidencji księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wg harmonogram
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków, zmywanie naczyń, obieranie jarzyn
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzątanie terenu zewnętrzego.
Impel Cleaning Sp. z o.o. (Oddział Lubelsko-Podkarpacki) - 2017-09-07 - Chełm (lubelskie)
Referent ds. gospodarki materiałowej
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, elektromechanicznych.
Zakład Urządzeń Dźwignicowych Pałac Beata - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa samochodów - usługa wg potrzeb klienta
Usługowy Warsztat Samochodowy Jacek Wyszogrodzki - 2016-09-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Prawidłowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw; nadzór i prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki odpadami; współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łęknica (lubuskie)
praca w sekretarcie
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Rozliczanie sieci sprzedaży. Wprowadzanie polis do systemu komputerowego. Kontrola umów. Prowadzenie korespondencji.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW" - 2018-12-10 - Łomża (podlaskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych pracownikówpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy naprawie sprzętu AGD pralki,zmywarki,chłodziarki itp.Istnieje możliwość przyuczenia
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Izba Skarbowa w Szczecinie Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim - 2019-04-25 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bielawa (dolnośląskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja druków ścicłego zarachowania, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło, ewidencja czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, organizacji zaopatrzenia pracowników w materiały biurowe, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lubań (dolnośląskie)
praca w poszczegolnych dzialach,obsługa komputera,urzadzeń biurowych, przyjmowanie i wysylanie korespondencji, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW-GUBIN - 2019-11-25 - Gubin (lubuskie)
kontakt z klientem, ewidencja dokumentacji, kontrola zapasów środków chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Latchorzew (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Lębork (pomorskie)
naprawa i serwis motocykli, skuterów, guadów oraz ich zespołów, konserwacje, kontrola stanu technicznego zespołów i układów oraz sprawdzanie działania pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Andrychów (małopolskie)
zgodnie z Programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Pruszków (mazowieckie)
bieżąca obsługa interesantów Strefy Kultury - udzielanie informacji dotyczących zajęć i warsztatów, dokonywanie zakupów materiałów biurowych oraz artykułów potrzebnych do prowadzenia zajęć, stała współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia, wsparcie organizacyjne koordynatora
CENTRUM KULTURY - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji zadań inwestycyjnych, odnów i remontów dróg.2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie projektu, oraz jego monitorowanie w okresie jego trwałości.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją danej budowy.4. Pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE oraz innych źródeł dotacyjnych.5. Monitoring procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.6. Współudział w opiniowaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej na etapie projektowania.7. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień Publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział Inwestycji.8. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania danej inwestycji.9. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie monitorowanej inwestycji.10. Odpowiedzialność za właściwą organizację i stanowiska pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy, przestrzegania regulaminu pracy.11. Odpowiedzialność za terminowe załatwianie spraw, właściwą ich stronę merytoryczną i formalną oraz zgodność ich z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych.12. Odpowiedzialność za przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.13. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. na zajmowanym stanowisku.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstymi wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)