REFERENT Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wg harmonogram
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Wg harmonogram
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Data rozpocz臋cia pracy: 03.01.2019
Data zako艅czenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, kierunek: dowolny
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.12.2018
Oferta pracy wa偶na do: 20.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.12.2018
Podobne oferty pracy
brakowanie dokument贸w
PRZEDSI臉BIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYN脫W SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Konstantyn贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
obs艂uga klienta, obs艂uga poczty, obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych, organizacja i obs艂uga spotka艅, prace administracyjne biura SPNT oraz biura projekt贸w UE, realizacja dzia艂a艅 promocyjnych, oferta przeznaczona dla o贸sb bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zatrudnieniem pracownik贸w. Prowadzenie akt osobowych i innych proces贸w zwiazanych z dzia艂alno艣cia dzia艂u personalnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
SPORZ膭DZANIE PISM W KANCELARII, PRACA W SYSTEMIE "KOMORNIK", REJESTRACJA POST臉POWA艃 EGZEKUCYJNYCH, SPORZADZANIE ZAPYTA艃 DO URZ臉D脫W TYPU US, ZUS, ELEKTRONICZNE KSI臉GI WIECZYSTE, OBS艁UGA TELEFONICZNA INTERESANT脫WWYKSZTA艁CENIE MINIMUM 艢REDNIE, UMIEJ臉TNO艢膯 BIEG艁EGO POS艁UGIWANIA SI臉 PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI, MINIMUM 1 ROK DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO, WSKAZANA PRAKTYKA UZYSKANA W PRACY BIUROWEJGODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
KOMORNIK S膭DOWY PRZY S膭DZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZE呕E I ZACH脫D W SZCZECINIE WITOLD BRZE殴NIAK - 2018-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace budowlane przy budowie budynku wielofunkcyjnego na terenie stadionu Rak贸w Cz臋stochowa. Tynkowanie, murowanie itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rz膮ska (ma艂opolskie)
- Do podstawowych obowi膮zk贸w pracownika b臋dzie nale偶a艂o: bie偶膮ca obs艂uga klienta, utrzymywanie kontakt贸w, korespondencji z kontrahentami zagranicznymi r贸wnie偶 rozmowy telefoniczne w j臋zyku angielskim. Przygotowanie ofert, agendy, programy wyjazdowe, kalkulacje i modelowanie imprez na stronie www.- Oferujemy prac臋 w stabilnej agencji turystycznej funkcjonuj膮cej na rynku od 1994 r. Mo偶liwo艣膰 udzia艂u w zagranicznych wyjazdach WORK SHOP, STUDY TOUR.- Wynagrodzenie: 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie w zakresie obs艂ugi klienta oraz sprzeda偶y ofert. Wymagana znajomo艣膰 geografii, region贸w turystycznych, podstaw zagadnie艅 turystyki. Wymagana bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-206-96-05) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. 3 Maja 23 A, 40-097 Katowice) lub e-mail: henryk (at) gryftravel.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE "GRYF" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-09 - Katowice (艣l膮skie)
- Opieka piel臋gniarska nad podopiecznymi.- Wsp贸艂praca z zespo艂em terapeutyczno - opieku艅czym.
Towarzystwo Przyjaci贸艂 Niepe艂nosprawnych - 2017-11-30 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Obs艂uga interesant贸w w zakresie za艂atwiania spraw w Urz臋dzie, wysy艂ka korespondencji, przyjmowanie korespondencji, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych: ksero,fax. Pomoc zwi膮zana z funkcjonowaniem Rady Miejskiej w Redzie, wykonywanie innych zada艅 wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Reda (pomorskie)
- obs艂uga biura budowy- dbanie o prawid艂owy obieg dokument贸w- przygotowywanie zestawie艅 i raport贸w- bie偶膮ca wsp贸艂praca z dostawcami- organizacja oraz obs艂uga spotka艅 i zebra艅
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-12-17 - Gdynia (pomorskie)
- Planowanie i zaopatrywanie Biblioteki w sprz臋t, urz膮dzenia i materia艂y. Uczestniczenie w udzielaniu zam贸wie艅 publicznych. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpiecze艅 maj膮tkowych i osobowych. Organizacja i nadzorowanie us艂ug porz膮dkowo - czysto艣ciowych. Prowadzenie przydzia艂u odzie偶y ochronnej i roboczej. Redagowanie pism urz臋dowych. Bie偶膮ca obs艂uga administracyjna Biblioteki.- Wynagrodzenie: 2000-2200 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze, preferowany kierunek: administracja. Mile widziane do艣wiadczenie na stanowisku administracyjno - biurowym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (Tel. 32-254-60-98) (8:00-15:00) lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2017-03-17 - Katowice (艣l膮skie)
Monta偶 i obr贸bka okien, praca w Zamo艣ciu i okolicach mo偶liwe delegacje do UE.
AIT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-05-04 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Prowadzenie ksiegowo艣cima艂ych firm, ksiegowanie faktur, wyci膮g贸w bankowych, obs艂uga klienta.Praca na umow臋 na czas okre艣lony na okres 3 lat, praca jednozmianowa.oferta dost臋pna w sali EUmowa o prac臋 na czas okre艣lony 3 lata
EUREKA Gle艅 Alicja - 2018-11-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
rejestracja oraz likwidacja tytu艂贸w wykonawczych, przygotowanie akt do s膮du, przygotowanie dokumentacji zawi膮zanej z post臋powaniem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytu艂贸w wykonawczych do wierzycieli, przygotowanie dokument贸w do wysy艂ki, prowadzenie niezb臋dnych rejestr贸w i ewidencji, przygotowanie danych do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
艢LUSARZ
TECHNOMET SP. ZO.O. - 2017-11-06 - Zawadzkie (opolskie)
Podstawowe czynno艣ci ksi臋gowe wspomagaj膮ce prace wykwalifikowanego ksi臋gowego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego MARIO dr Mariusz Cie艣la - 2016-03-09 - Tychy (艣l膮skie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Choszczno (zachodniopomorskie)
- obs艂uga gokument贸w w systemie Poltex, BA i innych- przygotowanie i opracowanie korespondencji - przygotowanie akt do archiwum- wykonywanie r贸w偶nych czynno艣ci biurowych- obs艂uga klienta w podstawowym zakresie
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
weryfikacja dokument贸w, skanowanie i opisywanie dokument贸w elektronicznych
PT Dystrybucja S.A - 2017-05-11 - Radom (mazowieckie)
- Prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowo - p艂acowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporz膮dzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obs艂uga p艂acowa pracownik贸w.- Wynagrodzenie: 2600 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy, przepis贸w podatkowych i ubezpiecze艅 spo艂ecznych. Znajomo艣膰 programu P艂atnik i SYMFONIA. Wymagana umiej臋tno艣膰 naliczania wynagrodze艅. Wymagane umiej臋tno艣ci zwi膮zane z zakresem obowi膮zk贸w. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: kadry (at) centrumdializa.pl , centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-13 - Sosnowiec (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w serwisowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie zada艅 z zakresu obs艂ugi biurowej decernatu orzeczniczego(m. in. wykonywanie zarz膮dze艅 s臋dziego/asesora s膮dowego/referendarza s膮dowego, protoko艂owanie na rozprawach, obs艂uga e-protoko艂u, sporz膮dzanie wezwa艅 i zawiadomie艅, prowadzenie akt postepowa艅 s膮dowych, odnotowywanie czynno艣ci w systemie informatycznym, archiwizacja akt).
S膭D REJONOWY W TURKU - 2018-03-27 - Turek (wielkopolskie)
Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, zak艂adanie akt osobowych, zg艂aszanie pracownik贸w do ubezpiecze艅 spo艂ecznych, wyrejestrowywanie pracownik贸w, sprawdzanie kart pracy, ustalanie wymiaru urlopu, zak艂adanie kartotek p艂acowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
spawanie cz臋艣ci i element贸w konstrukcyjnych wykonywanych ze stali
Meprozet Ko艣cian S.A. - 2018-01-12 - Ko艣cian (wielkopolskie)
Dy偶ur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokument贸w przedsprzeda偶owych, prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych. - mo偶liwa praca w nocy.- Miejsce pracy: 艁贸d藕, ul. Legion贸w 27 i Zamenhofa 13.
Szkolne Schronisko M艂odzie偶owe w 艁odzi - 2018-03-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Nauka/wps贸艂uczestniczenie:- w przyjmowaniu korespondencji, przesy艂ek, sprawdzaniu ich prawidlowo艣ci pod wzgledem adresu, zawartosci oraz uszkodze艅, wykonywanie wst臋pnej selekcji zgodnie z procedur膮, umieszczanie na niej identyfikatora oraz przekazanie do dekretacji;-w prowadzeniu ewidencji korespondencji wp艂ywajacej i wysy艂anej w systemie elektronicznym lub tradycyjnie;-w rozdzielaniu korespondencji zgodnie z dekretacj膮i dor臋czanie do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjbych, monitorowaniu prawidlowego obiegu dokument贸w;-w wysy艂aniu korespondencji oraz przesy艂ek, sprawdzaniu ich kompletno艣ci pod wzgledem podpisu i ilosci za艂膮cznik贸w, sprawdzanie poprawno艣ci dat i znaku pisma, odciskaniu niezb臋dnych piecz臋ci i adresowniu;-udzielaniu informacji interesantom, kierowaniu do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych,-w porz膮dkowaniu akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej,w wspomaganiu prowadzenia spraw administracyjno-biurowych i techniczno-us艂ugowtch sekretariatu, odbieraniu telefon贸w i 艂膮czeniu rozm贸w.Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
a) utrzymywanie w nale偶ytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz w艂a艣ciwa konserwacja i eksploatacjaurz膮dze艅 melioracji wodnych podstawowych, 艣r贸dl膮dowych w贸d powierzchniowych stanowi膮cych w艂asno艣膰 publiczn膮, istotnych dla regulacji stosunk贸w wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urz膮dze艅 ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzy艅skiego;b) prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z konserwacj膮 urz膮dze艅 melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu s艂u偶bowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporz膮dzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w post臋powaniach administracyjnych,f) opiniowanie projekt贸w technicznych,g) opiniowanie i udzia艂 w zleconych podzia艂ach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji w贸d, urz膮dze艅 wodnych oraz zmeliorowanych grunt贸w
ZARZ膭D MELIORACJI I URZ膭DZE艃 WODNYCH WOJEW脫DZTWA POMORSKIEGO W GDA艃SKU - 2017-05-08 - Kwidzyn (pomorskie)
obs艂uga szatni i centrali telefonicznej( 艂膮czenie rozm贸w), sprz膮tanie pomieszcze艅
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej - 2019-02-05 - Garwolin (mazowieckie)
- Organizowanie w艂asnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz bezpiecze艅stwa i higieny pracy, odpowiadanie na pytanie go艣ci hostelowych, gromadzenie i tworzenie bazy danych klient贸w indywidualnych i grup zorganizowanych, archiwizacja um贸w i dokument贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 ruchu turystycznego, obs艂uga ruchu turystycznego, potwierdzanie rezerwacji, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji o 艣wiadczonych us艂ugach, zameldowanie i wymeldowanie go艣ci, sprzeda偶 us艂ug hostelowych - ustalanie zestawu oferowanych us艂ug, przygotowanie oferty, obliczanie i inkasowanie nale偶no艣ci oraz organizowanie us艂ug turystycznych, dbanie o porz膮dek w pokojach i 艂azienkach, uzupe艂nianie zu偶ywanych materia艂贸w, obs艂uga programu komputerowego zarz膮dzaj膮cego stanem wolnych pokoi. - Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-20:00, 20:00-8:00 + soboty, niedziele wed艂ug grafika. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie zawodowe. Znajomo艣膰 w stopniu komunikatywnym min. jednego j臋zyka obcego. Mile widziane do艣w. w obs艂udze klienta. Dyskrecja. Zdolno艣膰 przekonywania. Podzielno艣膰 uwagi. Odporno艣膰 emocjonalna. Komunikatywno艣膰. Dok艂adno艣膰. Uprzejmo艣膰. Uczciwo艣膰. Prezencja. Cierpliwo艣膰. Kontakt telefoniczny (603-184-210) w godzinach: 10:00-17:00.
JOPI HOSTEL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-13 - Katowice (艣l膮skie)