REFERENT DS. PROJEKTOWANIA I PROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. PROJEKTOWANIA I PROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie kalkulacji i raportów za pomocą narzędzi systemowych NM, wykorzystanie bazy danych (w tym standardów technicznych produktów i procedur) do importu i eksportu danych klienta, zapewnienie pomocy technicznej i biznesowej w identyfikacji, ocenie i rozwoju modeli danych klienta, opracowanie, koordynowanie i realizacja planów do testowania procesów biznesowych i funkcjonalnych w trakcie rozwoju i testowania systemu zapewnienia jakości. Tworzenie i pomoc innym w pisaniu instrukcji i procedur. Dokumentowanie działań podjętych w celu zmodyfikowania systemu etapów i procedur wymaganych do wdrożenia nowego oprogramowania. Zapewnienie rozwiązywania problemów, wykorzystując wiedzę techniczną i biznesową w zakresie projektowania, testowania i wdrażania aplikacji biznesowych. Przejrzyste i szczegółowe tworzenie dokumentów dotyczących wymagań systemowych, funkcjonalności wymogów dotyczących danych, wymogów integralności danych i wymogów sprawozdawczych.
Data publikacji: 2016-09-09
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie kalkulacji i raportów za pomocą narzędzi systemowych NM, wykorzystanie bazy danych (w tym standardów technicznych produktów i procedur) do importu i eksportu danych klienta, zapewnienie pomocy technicznej i biznesowej w identyfikacji, ocenie i rozwoju modeli danych klienta, opracowanie, koordynowanie i realizacja planów do testowania procesów biznesowych i funkcjonalnych w trakcie rozwoju i testowania systemu zapewnienia jakości. Tworzenie i pomoc innym w pisaniu instrukcji i procedur. Dokumentowanie działań podjętych w celu zmodyfikowania systemu etapów i procedur wymaganych do wdrożenia nowego oprogramowania. Zapewnienie rozwiązywania problemów, wykorzystując wiedzę techniczną i biznesową w zakresie projektowania, testowania i wdrażania aplikacji biznesowych. Przejrzyste i szczegółowe tworzenie dokumentów dotyczących wymagań systemowych, funkcjonalności wymogów dotyczących danych, wymogów integralności danych i wymogów sprawozdawczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. PROJEKTOWANIA I PROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe inżynierskie, doświadczenie niewymagane, znajomość narzędzi technologicznych: RDBMS szczególnie Oracle i SQL Server, znajomość środowiska programistycznego Oracle SQL, PL / SQL, SQL Plus, SQL Loader, Unix, znajomość systemów operacyjnych (Windows i Linux), znajomość oprogramowania: ArcGis, QGis, Mapinfo, Microsoft Office (Word, Excel, Access, Visioi, PowePoint), PostgreSQL/PostGIS, SpatiaLite, umiejętności komunikacyjne, umiejętność rozwiązywanie problemów pod presją czasu, zdolności analityczne, elastyczność- szybka adaptacja do zmiennych warunków pracy i zadań
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2016
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 27.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Podobne oferty pracy
analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami i ich windykacja, księgowanie i sprawdzanie dokumentów sprzedaży, obsługa programu "Sprzedaż"
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, płac, ZUS.
FISKAL Janusz Bullmann - 2017-12-18 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa biura Teatru, prowadzenie spraw kadrowych pracowników Teatru. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30.
TEATR LALEK BANIALUKA IM. JERZEGO ZITZMANA - 2015-12-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
weryfikowanie oraz ewidencjonowanie dokumentów finansowych, obsługa klienta w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, prowadzenie sprawozdawczości podatkowej, ZUS, GUS
"BAX" BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE - 2017-11-29 - Police (zachodniopomorskie)
Staż dla osób powyżej 30 roku zycia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
•przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,•przygotowywanie bieżącej korespondencji służbowej,•rejestracja, opisywanie rachunków i faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową,•prowadzenie dokumentacji dotyczącej wychowanków (umowy, zaświadczenia, rejestry itp.)•prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z rozliczaniem opłat za przedszkole, •przyjmowanie, ewidencjonowanie i dekretowanie pism i dokumentów przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Przedszkole Miejskie w Barczewie - 2018-07-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
Współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym, obsługa sklepu internetowego, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz realizacji zamówień, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa administracyjna Inspektoratu, przyjmowanie stron oraz informowanie o trybie załatwianych spraw, archiwizowanie dokumnetów, prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie i przekladanie dokumnetów oraz korespondencji do podpisu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Pszczyna (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, obsługa biura tłumaczeń, pozyskiwanie klientów, prace administracyjno - biurowe. Praca godz. 12.00-20.00 w wymiarze 3/4 lu 1/1 etatu (do uzgodnienia).
AKADEMIA JĘZYKOWA BOSTON Iwona Aliberti - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Obsługa komputera. Przepisywanie tekstów. Uzupełnianie danych.2. Porządkowanie bieżącej dokumentacji Działu Administracji.3. Inwentaryzacja dokumentacji inwestycyjnej.4. Przygotowanie dokumentów o archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Tarnów (małopolskie)
Zakres obowiązków :• odpowiedzialność za poprawne wystawianie FV, terminowe i bezbłędne prowadzenie dokumentacji•obsługa wewnętrznych programów oraz obsługa kasy fiskalnej• administrowanie bazą danych w systemie PC Biznes• umiejętność pracy w zespole• właściwe organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku• prowadzenie zestawień z działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie• opracowywanie różnego rodzaju analiz z zakresu dokumentów sprzedaży• ścisły kontakt z handlowcami stanowiący wsparcie merytoryczne w procesie sprzedaży. • przyjmowanie i rozliczanie gotówki
Barter Coal - 2017-01-18 - Kiełczówka (łódzkie)
Współudział w prowadzeniu badań mikrobiologicznych, przygotowanie pożywek do badań, interpretacje uzyskanych wyników, przygotowanie dokumentacji elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
1.Obsługa Biura Zarządu Spółki2. Wspieranie Kierownika Biura Zarządu w informowaniu uczestników o terminach planowanych spotkań oraz przekazywaniu im planu porządku obrad3. Dokonywanie niezbędnych rezerwacji (przejazdy, przeloty, noclegi itp)4. Obsługa centrali telefonicznej5. Bieżące prace biurowe tj. skanowanie, kopiowanie i porządkowanie dokumentow6. Wprowadzanie dokumentów do systemu APOLLO (dot. w szczególności faktur i dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji) oraz wprowadzanie dat wpływu do Centrali7. Obsługa spotkań zorganizowanych w Centrali Spółki (kawa, herbata, poczestunek)8. Dbanie o estetykę sal konferencyjnych przed spotkaniem9. Sporządzanie projektów pism wg udzielonych wskazówek, wysyłanie dokumentów faksem, skanowanie, kopiowanie, porządkowanie dokumentów10. Rozliczanie faktur kosztowych związanych z wysyłaniem korespondencji z Centrali w Rumi11. Obsługa recepcji/kancelarii w Centrali Spółki w Rumi12. Nadzór nad wejściami/wyjściami do/z biurowca zarówno gości Spółki BAŁTYKGAZ jak i gości firm podnajmujących od BAŁTYKGAZ powierzchnie biurowe, w tym prowadzenie księgi wejść/wyjść, zaopatrywanie gości w stosowne identyfikatory oraz informowanie zainteresowanych o przybyciu gości13. Zastępowanie Referenta ds. administracyjnych podczas nieobecności14. Dbanie o porządek i estetykę Recepcji/Kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rumia (pomorskie)
WPROWADZANIE DOKUMNETÓ KSIĘGOWYCH DO PROGRAMU SKP, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE ZOBOWIĄZAŃ PODATKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Ciepłowody (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych (chiński). Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Tworzenie profili klientów w oparciu o metodologię KYC. Identyfikacja i weryfikacja brakujących danych. Zlecanie prac zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kancelaryjna Wydziału - kopertowanie pism, wypisywanie zwrotnych potwierdzeń odbioruobsługa klientów wydziału ubiegających się o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego(pomoc przy wypełnianiu wniosków), świadczenia wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 77 "Akademia Pana Kleksa" - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Ratownik na całorocznym basenie w ośrodku wypoczynkowym.
Zakład Usługowy Max Adam Maksymów - 2016-05-17 - Jarnołtówek (opolskie)
prowadzenie domu, opieka nad chorą osobą, proste prace w rolnictwieOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
ŁAPIŃSKI WIESŁAW - 2016-03-02 - Skwary (mazowieckie)
-powiadomienie beneficjenta o kontroli,Przeprowadzenie kontroli w terenie.Weryfikacja dokumentacji u beneficjenta.Wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami.Przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
Sprawowanie pieki dziennej oraz organizowanie zajęć dydaktycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Prowadzenie dokumentacji z wykonywanej pracy.
KAROLINA GOŁĘBIOWSKA - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
Prezentowanie muzyki w klubie oraz organizowanie imprez.
AMAZONKA - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert do potencjalnych klientów zagranicznych i krajowych,analizy marketingowe,obsługa targów i konferencji,tłumaczenia.
Miflex Invest sp.z.o.o.Kutno - 2018-04-30 - Kutno (łódzkie)
Kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną oraz zasadami archiwizacji dokumentów,przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Leszno (wielkopolskie)
wykonywanie prac pomocniczych w dziale IT
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Luzino (pomorskie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencja dokumentów, informowanie o żożliwościach uzyskania dopłat.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)