REFERENT/SPECJALISTA DS. MARKETINGU Siedlce oferta pracy Zespół Składnic Lasów Państwowych

Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym, obsługa sklepu internetowego, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz realizacji zamówień, sporządzanie zestawień i analiz.
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym, obsługa sklepu internetowego, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz realizacji zamówień, sporządzanie zestawień i analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony.Wynagrodzenie: 2500-2800 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017
Data zakończenia pracy: 19.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym programu Word i Excel, mile widziana znajomość budowy sprzętu informatycznego i sieci logicznych, mile widziana znajomość godpodarki magazynowej, znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych" i przepisów wykonawczych do tej ustawy, umiejętność samodzielnego pisania pism, w tym urzędowych, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz świadectwa pracy (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej) należy złożyć w sekretariacie ZSLP w godz. 10.00-14.00 lub przesłać pocztą tradycyjną do 10.06.2017 r. na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Kazimierzowska 9
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 10.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy:
http://www.warszawa.lasy.gov.pl/web/zslp_siedlce/21276
Ulica pracodawcy: Kazimierzowska
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Zespół Składnic Lasów Państwowych zakupuje i spediuje surowiec drzewny głownie z Lasów Państwowych, jednak w sporadycznych przypadkach dopuszczalny jest skup drewnaz lasów innej własności.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 30.05.2017
Oferta pracy ważna do: 29.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Przyjmowanie pracowników na poszczególne stanowiska. Prace administracyjne, segregacja dokumentów. Wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego Firmy.Obsługa urządzeń biurowych - ksero, skaner oraz inne prace biurowe, wyznaczone przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto (na okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, następnie umowa o pracę na 30 miesiecy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Osoba musi być NIEKARANA. Bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywność, praca pod presją czasu, obsługa urządzeń biurowych. Kontakt e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Katowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie podstawowe, prawo jazdy kat. C+E. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie pojazdu na terytorium Polski. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny
AMAR TRANS ŁUKASZ RYCHTER - 2016-12-15 - Świerklany Górne (śląskie)
czynności kontrolno-pomiarowe na stanowisku pracy oraz hali produkcyjnej
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ,,DREMAT" - 2017-04-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Zagórz (podkarpackie)
dekretacja dokumentów, sporzadzanie sprawozdań, prowadzenie dokumentacji ksiegowej, sporządzanie i wysyłanie druków PIT itp
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji projektu, obsługa zamówień pod kątem logistyczno-administracyjnym, odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale, terminowe przekazywanie kompletnej dokumentacji do centrali firmy.Miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie, powielanie, prace sztabowo-biurowe. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomośc pakietu MS Office, umiejętnośc obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wejherowo (pomorskie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-03-07 - Tczew (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, pomoc podopiecznym w rozwiązywaniu problemów socjalnych, opiekuńczo-wychowawczych, pomoc w kształtowaniu prawidłowych wzorców rodzicielskich, sporządzanie opinii, rzetelne prowadzenie dokumentacji pracy itp.Wymagane wykształcenie wyższe min. licencjat lub średnie + szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, mile widziany kierunek wykształcenia- pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna.Doświadczenie zawodowe w przypadku osób ze średnim wykształceniem min.3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagane prawo jazdy kat.B oraz własny środek transportu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem - 2018-03-08 - Dobre (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów na twarz i ciało maniciure, pediciure
Ośrodek Wczasowy "Bagińscy SPA" w Pobierowie - 2016-03-02 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą i prowadzeniem biura,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,- Organizacja obiegu dokumentacji i nadzór nad jej obiegiem,- Rejestracja faktur, ich opis, sprawdzanie pod względem poprawności, wystawianie faktur do zleceń,- Realizacja niezbędnych zakupów,- Archiwizacja dokumentów i wykonywanie bieżących prac biurowych wynikających z zakresu administracji,- Przygotowanie zestawień, raportów, umów, prezentacji i spotkań,- Współpraca z działem księgowym.Staż w godzinach 8.00-16.00Mazowsze2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Płock (mazowieckie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
- Zakres zadań:1) wydawanie i wymiana kart przedpłaconych,2) redagowanie pism urzędowych w zakresie kart przedpłaconych,3) przygotowywanie pliku danych do przekazania do banku,4) przygotowywanie pliku do wymiany kart przedpłaconych,5) zatwierdzanie decyzji w odpowiednim systemie,6) sporządzanie list wypłat na podstawie polecenia nieumieszczania na liście wypłat,7) obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów PROTON.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,5) znajomość KPA,6) znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych,7) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,8) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,9) znajomość instrukcji kancelaryjnej,10) umiejętność redagowania pism urzędowych,11) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),12) samodzielność13) dokładność,14) umiejętność pracy pod presją czasu,15)umiejętność dobrej organizacji pracy,16) umiejętność pracy w zespole,17) kultura osobista.II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:Wykształcenie: wyższe.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
nauka w zakresie ewidencjonowania, obiegu dokumentów, prowadzenia korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Łobżenica (wielkopolskie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.
Z PIECA RODEM SP. Z OO. - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa - administracyjna dizału kadrowo-administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Płock (mazowieckie)
Rozliczenie produkcji
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie projektem. koordynacja zmian w projektach w organizacji, kontakt z klientem zewnętrznym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca w cukierni
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "K.A" ANDRZEJ KONAT - 2017-04-20 - Wieruszów (łódzkie)
Nauka prowadzenia rejestru VAT i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Cięcie, zgrzewanie profili PCV, oczyszczenie, montaż uszczelek, szklenie
TWOJE OKNO - 2016-11-09 - Września (wielkopolskie)
Zakres obowiązkó zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządeń poligraficznych
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa sekretariatu wydziału produkcyjnego.
Portowy Zakład Techniczny - S.A. - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ofert zgodnie z SIWZ, rozliczanie budów, przygotowanie projektów pism związanych z budowami i projektów kosztorysów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zambrów (podlaskie)