REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Ostróda oferta pracy Tax Guard Group Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Praca księgowo- administracyjna
Data publikacji: 2020-09-10
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Tax Guard Group Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubawska 6, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca księgowo- administracyjna
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca na umowe zlecenie
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2815
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: Tax Guard Group Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5272663875
danePracodawcy_regon: 145155718
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Lubawska 6, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ostródzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2815
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964927
Ulica pracodawcy: Lubawska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69f523150706025653ccd56b8075a710
Podobne oferty pracy
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa administracyjna biura, obsługa korespondencji, obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżących zadań
ELDAN S.C - 2017-08-10 - Opole (opolskie)
*
Lekarska Specjalistyczna Spółdzielnia Pracy Eskulap - 2018-02-08 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Grajewo (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta- obsługa komputera- sprzedaż mebli i art. wyposażenia wnętrz- sporządzqanie zamówień i umów ratalnych- dbanie o porządek w miejscu pracyGodziny pracy: 9-17, 12-20.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-03 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:-profesjonalną, zgodną ze standardami obsługę Klienta,-rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie,-zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów,-znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania,-dbanie o wizerunek sieci CCC,-czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2019-09-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie, skrupulatność, rzetelność, dokładność, praca w zespolezakres obowiązków: rozliczanie faktur
KROT INVEST 2 KR INŻYNIERIA Sp. z o.o. Sp. a-k - 2018-07-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją realizowania prac związanych z gospodarką magazynową, planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją gromadzenia i przygotowywania danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Migi (pomorskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestru pism i wydatków, sporządzanie pism, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentów, obsługa petentów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMNIE - 2020-01-16 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Cieszyn (śląskie)
Naprawa podzespołów samochodowych, naprawa silników, skrzyni biegów, zacisków hamulcowych,
Moto Solid Plus Batog Lucyna - 2020-01-31 - Chrząstów (podkarpackie)
Prace pomocnicze w dziale kadr i rozliczeń CRH Żagiel Med (prywatny szpital z przychodnią).
CRH ŻAGIEL MED SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-01 - Lublin (lubelskie)
praca z lekarzem stomatologiem, rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obserwowanie zdarzeń w miejscach objętych zasięgiem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec. Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy . Proponowane wynagrodzenie 2600 zł + dodatek za staż pracy.
Straż Miejska w Bolesławcu - 2020-02-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie biura pod względem przedstawicielstwa handlowego, kontakt z klientem zagranicznym (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Rosja), prace księgowe -fakturowanie, redagowanie, tworzenie i przedstawianie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Papowo Toruńskie (kujawsko-pomorskie)
- prace biurowe
ANIMALS - Usługi Weterynaryjne Andrzej Berezowski - 2016-01-29 - Czyżew (podlaskie)
obróbka drewna spacjalistycznym sprzętem(piła, szlifierka, frezarka), obróbka stali, przygotowanie konstrukcji stalowych do malowaniea proszkowego, montaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Osieczna (wielkopolskie)
wykształcenie asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun medyczny, pedagogika specjalna, dobry kontakt z podopiecznymi, umiejętność organizowania czasu.Dbanie o bezpieczeństwo i higienę osobistą mieszkańców, organizowanie wolnego czasu np. przez zabawę, naukę, nauka podstawowych czynności, utrzymanie czystości w pomieszczeniach.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PROWADZONY PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR MIŁOSIERDZIA ŚW. WINCENTEGO A PAULO - 2017-04-21 - Zduny (wielkopolskie)
- codzienne wprowadzanie do systemu informatycznego dokumentów i przygotowywanie ich do akceptacji - sporządzanie zestawień do księgowań zbiorczych faktur- codzienne przygotowywanie zestawienia przelewów bankowych- monitoring sprzedaży ratalnej- uzgadnianie zapisów konta, rozliczanie zakupu- wprowadzanie do ksiąg rachunkowych faktur
Pomorska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bydgoszczy - 2017-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
AUTOCONSULT S.A. - 2016-05-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Miedźno (śląskie)
- Sporządzanie wokand, - Wysyłanie zawiadomień o terminach rozpraw, - Sprawdzanie przed terminem rozprawy, z odpowiednim wyprzedzeniem, czy zostały doręczone zawiadomienia i wezwania, a w razie ich niedoręczenia przedstawianie akt Przewodniczącemu Wydziału, - Włączanie do akt dowodów doręczenia zawiadomień i wezwań, - Protokołowanie na rozprawach, - Wysyłanie stronom orzeczeń sądu wraz z uzasadnieniami, - Zwracanie organowi akt administracyjnych, - Wykonywanie postanowień i zarządzeń, - Wprowadzanie do systemu informatycznego stosownych danych dotyczących wykonywanych czynności.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W WARSZAWIE - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie opłat środowiskowych, opracowywanie dokumentacji związanej z uzyskiwaniem pozwolenia na emisję gazów i pyłów oraz pozwoleń wodnoprawnych.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-09-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z ODBIORCAMI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓWLOGISTYCZNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, STAZ PRACY MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO, KOMUNIKATYWNA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ NIEMIECKIEGO
ROUTESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie, znajomość obsługi maszyn do produkcji karmyZakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Biały Dwór (wielkopolskie)