REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM FN XI Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM FN XI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dot. zakresu obowiązków oraz wymagań na straonie internetowej: https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Data publikacji: 2020-06-26
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dot. zakresu obowiązków oraz wymagań na straonie internetowej: https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia bezpośrednio z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM FN XI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
danePracodawcy_nip: 6391002175
danePracodawcy_regon: 000649410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
informacje dot. wymaganych dokumentów na stronie internetowej:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0f9dcf787e5a89bccc4971c9a68385d
Podobne oferty pracy
stanowisko referenta jest stanowiskiem pracownika biurowego, główne zadania wykonywanie są przy użyciu komputera, znajomość SI ZWSI RON w zakresie wytwarzania dokumentów obrotowych niezbędnych w działalności bieżącej w służbie środków bojowych, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących zasad prowadzenia ewidencji służby środków bojowych, terminowe sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemach ewidencji, porównywanie ewidencji magazynowej środków bojowych raz na pół roku, prawidłowe i terminowe rozliczanie Inwentaryzacji, ustalanie różnic Inwentaryzacyjnych, segregowanie dokumentów obrotowych w służbie i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisamiprava na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja zanęt wędkarskich,Kontakt: 531-188-986
De Graaf Poland Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Ornasowo (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie z rocznym doświadczeniem lub wyższe - bez doś.; obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzorów, przyg. bieżącej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
Obsługa koparki, praca na budowie według zlecenia, konserwacja i naprawa sprzętu, prace przy załadunku, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
Firma Usługowa "DROWEX" Piotr Węgrowski - 2017-07-11 - Horodniany (podlaskie)
Analiza dokumentacji klientów mających wpływ na status bezrobotnego i prawo do zasiłku, analiza raportów ZUS U1, prowadzenie wyjaśnień i postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji administracyjnych w tym drogą elektroniczną, wydawanie zaświadczeń w tym drogą elektroniczną, prowadzenie korespondencji bieżącejprowadzanie danych do komputerowej bazy danych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, bezpośrednia obsługa klienta.
Gdański Urząd Pracy - 2020-07-08 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Szpitala. Wymagania: 1. Wykształcenie wyższeekonomiczne lub prawnicze, 2. Doświadczenie w pracy w komórce kadr lub płac minimum 2 lata, 3. Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeńspołecznych i podatków od osób fizycznych, 4. Znajomość popularnegooprogramowania biurowego (Microsoft Office, Open Office); 5. Umiejętność pracy wzespole, kreatywność, 6. Mile widziana znajomość programu PŁATNIK, programukadrowo-płacowego INFOMEDICA, 7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie. Dopuszcza się przyjęcie oferty nie spełniającej wymagań o których mowa w pkt. 1 o ile kandydat posiada doświadczenie w pracy w komórcekadr lub płac minimum 3 lata i spełnia wymagania o których mowa w pkt. 3.
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Opole (opolskie)
Zapoznanie z zasadami wykonywania czynności biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
znajomość systemów HR (Asseco, workday), pomoc w przygotowywaniu, palnowaniu i organizacji szkoleń
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kwidzyn (pomorskie)
a.Prowadzenie ewidencji środków materiałowych - wydawania, przyjmowaniab.Wykonywanie zleceń oraz dokumentów w programie ZWSI RONc.Prowadzenie gospodarki dotyczącej wydawania, przyjmowania, wybrakowania, przeklasyfikowania, przyjęcia i zdjęcia sprzętu w ewidencji w programie informatycznymd.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Głogów (dolnośląskie)
administrowanie dokumentacją, przygotowywanie ofert i zamówień, sporządzanie dokumentacji wysyłkowych materiałów i zwracanych materiałów, bieżąca kontrola statusu złożonych zamówień, przegląd ofert rynkowych materiałów niezbędnych do produkcji, analiza stanów magazynowych, zapewnienie ciągłości produkcji przez zabezpieczenie w materiały, prowadzenie ewidencji stanów magazynu wyrobów gotowych,
NOVA-TECH SPÓŁKA Z O.O. - 2016-08-31 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa, pozyskiwanie klientów orange, praca w terenie
FCW Dominika Kosowska - 2016-03-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-05-02 - Rzgów (łódzkie)
a)sporządzanie list płac pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)sporządzanie list innych wypłat na rzecz pracowników oraz osób fizycznych niebędących pracownikami,c)dokonywanie stosownych, terminowych potrąceń z wynagrodzenia pracowników i innych wypłat,d)prowadzenie ewidencji analitycznej wynagrodzeń pracowników,e)wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, w tym do celów emerytalno-rentowych,f)terminowe zgłaszanie pracowników do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przekazywanie składek oraz wystawianie stosownych zaświadczeń pracownikom,g)potrącanie, przekazywanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych z tytułu zatrudnienia oraz innych wypłat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, h)dokonywanie wypłat i prowadzenie ewidencji analitycznej ZFŚS
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientrm, obsługa sprzedaży, działania marketingowe praca w Kopalni Łupka "Księżyce"Księżyce, 55-340 Damianowo 71
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-12-04 - Damianowo (dolnośląskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego, pisanie pism i wyjaśnień, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
obsługa komputera, faksu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych, przyjmowanie, otwieranie, sprawdzanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-06-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-03-02 - Polkowice (dolnośląskie)
pelna obsługa działu kadr i płac
PPD POLTAREX Sp.z o.o. TARTAK GODĘTOWO - 2018-06-01 - Godętowo (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
Praca w sekretariacie szkoły, umowa na zastępstwo, 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: 71 311 70 09, radwanice-sekretariat (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy - 2016-12-16 - Radwanice (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości. Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, obsługa biurowa uczniów, rodziców, nauczycieli oraz istytucji. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie - biurowe, spaż pracy powyżej 2 lata, prawo jazdy kat. B.
Szkoła Podstawowa im. płk Stanisława Dąbka w Sychowie - 2016-10-05 - Sychowo (pomorskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych
WIROKO CZESŁAW OBARZANEK - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie min. średnie,obsługa komputera,mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,wymagane prawo jazdy kat. BKompletowanie dokumentów. Przyjmowanie interesantów.Wystawianie faktur, odbiór korespondencji.Kompleksowa obsługa sekretariatu.1 zmiana: 8-16
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)