REFERENT DS. BIUROWYCH Ostrów Wielkopolski oferta pracy ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: REFERENT DS. BIUROWYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: wykształcenie min. średnie,obsługa komputera,mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,wymagane prawo jazdy kat. BKompletowanie dokumentów. Przyjmowanie interesantów.Wystawianie faktur, odbiór korespondencji.Kompleksowa obsługa sekretariatu.1 zmiana: 8-16

Data publikacji: 2020-07-09

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykształcenie min. średnie,obsługa komputera,mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,wymagane prawo jazdy kat. BKompletowanie dokumentów. Przyjmowanie interesantów.Wystawianie faktur, odbiór korespondencji.Kompleksowa obsługa sekretariatu.1 zmiana: 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

danePracodawcy_nip: 6222788575

danePracodawcy_regon: 361204415

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontak osobisty: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: ostrowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3017

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937132

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 29

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 09.07.2020

Oferta pracy ważna do: 08.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cbe2c0d970937fb72d7a49524e305d7b

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

wprowadzanie faktur do systemu SAP, opisywanie i dekretowanie faktur, rejestracja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przygotowywanie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)

REFERENT / PODINSPEKTOR - od 2 150 PLN

- Informacja o naborze DS.14000.3.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do Urzędu Skarbowego, kontrolowanie rachunków/faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie, nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie co najmniej średnie.1) posiadanie obywatelstwa polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym,5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont,7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-20208) dokładność, precyzja,9) umiejętność pracy pod presją czasu,10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - 2 100 - 2 500 PLN

ocenianie warunków technicznych miejsca montażu konstrukcjialuminiowych; przygotowywanie elementów do montażu konstrukcjialuminiowych; montowanie przygotowanych elementów nośnychkonstrukcji aluminiowych na placu budowy; montowanie ścianosłonowych i pokryciowych z elementów aluminiowych;
Arriva Group Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Opole (opolskie)

REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

rozwóz towarów
P.H.U. Polski Tytoń - 2016-05-20 - Żory (śląskie)

REFERENT - od 2 700 PLN

Prowadzenie sekretariatu w zakresie organziacji pracy (m.in. prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, kopiowanie i kompletowanie dokumentów). Praca jednozmianowa w godz.: pon.-czw. - 7:00-15:30, pt - 7:00-13:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - zainteresowane osoby prosimy o ptrzesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Szpitalu
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Zabrze (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚĆI/POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM - od 2 100 PLN

uzgadnianie płatności, fakturowanie i inne zlecone
Daniel Handzel TRANSPORT SPEDYCJA - 2018-09-13 - Skawina (małopolskie)

OPERATOR PRODUKCYJNY (NR 5544) - od 2 400 PLN

Praca stojaca lub siedząca polegająca na odbieraniu i kontroli detali wychodzących z maszyn, pakowanie detali w odpowiednie pojemniki
RE-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK NA STACJI LPG (N) - do 1 750 PLN

tankowanie gazu LPG
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Radzymin (mazowieckie)

ZMYWAJĄCY / POMOC KUCHNI - od 2 600 PLN

pomoc w kuchni
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-20 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

obsługa programów Word, Excel, pomoc w księgowości, rozliczanie projektów unijnych, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń platności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dof. projektów i programów realizowanych przez PWK OHP
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)

KOORDYNATOR USŁUG OPIEKUŃCZYCH - od 2 800 PLN

Koordynowanie pracą opiekunek, tworzenia grafików pracy, kontrola pracy opiekunek, współpracowanie z Ośrodkami Pomocy Społecznej itp. Zatrudnienie styczeń 2017r. w ramach umowy o pracę na czas określony 1 miesiąc z możliwością przedłużenia.
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-28 - Piła (wielkopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

praca na komputerze, obsługa klienta, realizacja zamówień towaru, fakturowanie i magazynowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Mława (mazowieckie)

REFERENT + ST FP ( US. POLESIE) DZ. RACH. - 997,4 PLN

- wykonywanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych, zeznań,- zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt wymiarowych,- wprowadz. danych do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

-archiwizacja dokumentów,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych,- rejestrowanie faktur i innych dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wędrzyn (lubuskie)

REFERENT - 997,4 PLN

rejestrowanie pism w e-Doku, sporządzanie raportów w podsystemie PSZ e-DOK, przekazywanie pism do rozpatrzenia Kierownikom referatu celem dekrateacji PSZ e.DOk
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY/FAKTURZYSTA - od 2 900 PLN

wypisywanie faktur, rozliczanie dokumentów kierowców, przyjmowanie dostaw
POLSKI TYTOŃ S.A.w Radomiu Zakł.Sprzedaży G.Kalwaria - 2020-01-15 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

obsługa biura firmy, dokonywanie pomiarów u klientów
AGA MEBLE PIOTR MATUSIAK - 2018-06-14 - Żuki (wielkopolskie)

REFERENT DS. SZKOLEŃ - od 2 400 PLN

Organizowanie kursów, opracowywanie programów nauczania, harmonogramów oraz zapewnianie zajęć zgodnie z nimi, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, zaświadczeń i certyfikatów.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W KOSZALINIE - 2019-06-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

LAKIERNIK - 6 000 - 10 000 PLN

Prace serwisowe, montażowe i remontowe (rynek stoczniowy). Praca na wysokości powyżej 3 metrów. Praca w godz.: 7:00-15:00. Praca w Polsce (woj. dolnośląskie i wielkopolskie) oraz we Francji - Tulon. Pełne oddelegowanie - wyjazdy na 1-2 miesiące. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 508 064 289, e-mail: karyacht (at) wp.pl
KARYACHT Sp. z o.o. - 2020-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

rozwożenie towarów
Jadwiga Góźdź "PANDA" - 2016-07-28 - Świdnik (lubelskie)

REFERENT DS. FINANSOWO-KSIEGOWYCH - 997,4 PLN

konfrontacja i dekretacja dowodów księgowych, uzgadnianie sald, księgowanie zaakceptowanych dokumentów, prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dokumentów rachunkowych, analizowanie prawidłowości zapisów na kartach, obsługa programu komputerowego COMARCH CDN KL, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)

SZEF KUCHNI (CATERING DIETETYCZNY) - od 4 800 PLN

zarządzanie kuchnią oraz zespołem
"HAPPY DIET" SPÓŁKA JAWNA A. WRÓBEL, A. GRELA - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - 2 200 - 2 400 PLN

- sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja - kontrola zgodności dostarczanych materiałów z zamówieniami i specyfikacjami- współpraca z działem logistykiMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Proadzenie biura, obieg dokumentów
SERY PODKARPACKIE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Siedliska - 2018-07-18 - Siedliska (podkarpackie)

PRACOWNIK UBOJNI - od 1 750 PLN

Prace ubojowe i nadzór nad zwrotami pojemników od klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kaliszkowice Ołobockie (wielkopolskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

Obowiązki kasjerskie - przyjmowanie wpłat i wypłat. Praca wykonywana na zastępstwo w wymienionych miejscach: BANK SPÓŁDZIELCZY BYTOM ul. Krawiecka 4 w Bytomiu, punkt kasowy w Urzędzie Skarbowym w: Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach I, Gliwicach II, Rudzie Śląskiej, Zabrzu.
BANK SPÓŁDZIELCZY BYTOM - 2016-04-06 - Bytom (śląskie)

REFERENT-INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI - 2 000 - 2 500 PLN

a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2017-05-08 - Kwidzyn (pomorskie)


Wybierz powiat