REFERENT DS KSIĘGOWO - WINDYKACYJNYCH Ząbkowice Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWO - WINDYKACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa spraw księgowych- windykacja- sporządzanie sprawozdań- ściąganie należności od klientów
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa spraw księgowych- windykacja- sporządzanie sprawozdań- ściąganie należności od klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWO - WINDYKACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.10.2019
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a01ade49af4758eba226712214b4927
Podobne oferty pracy
obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)
rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-03-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obróbka jelit naturalnych po uboju trzody chlewnej
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Człuchów (pomorskie)
Główne zadania i obowiązków: Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji ogólnych z zakresu pracy katedry. Prowadzenie kalendarza jednostki oraz udział w przygotowaniu od strony administracyjno-technicznej wszelkich przedsięwzięć organizowanych w katedrze. Organizacja przepływu dokumentów i informacji w katedrze, w tym obsługa korespondencji za pomocą tradycyjnych i elektronicznych form przekazu. Obsługa administracyjna działalności dydaktycznej jednostki, w tym przygotowanie sprawozdań z wykonania zajęć dydaktycznych oraz informacji dla studentów o rozkładzie zajęć i konsultacjach nauczycieli akademickich. Obsługa administracyjna działalności naukowo-badawczej, w szczególności prowadzenie baz danych (wprowadzanie i aktualizacja), pism itp. Monitorowanie obecności pracowników (w tym: plany urlopowe; listy obecności; zwolnienia lekarskie, delegacje). Prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników mienia. Aktualizacja strony internetowej katedry. Prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi i gospodarczymi. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji katedry. Wykonywanie zadań administracyjnych określonych przez Kierownika Katedry. Współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prowadzonej działalności, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów pomiędzy katedrą a wszystkimi innymi jednostkami Akademii. Umowa na okres próbny (listopad- styczeń) z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-10-08 - Słupsk (pomorskie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Bogumiłowice (małopolskie)
sprzedaz art. spożywczo-przemyslowych
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Wolbrom (małopolskie)
Prace porządkowe, donoszenie materiałów, robienie zaprawy, malowanie, usuwanie starej nawierzchni, układanie cegieł, gruntowanie, montowanie ścianek. Praca na terenie całego kraju. Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Brzesko (małopolskie)
Nauczanie matematyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 15 - 2019-03-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa biura, obieg dokumentóww, detaliczna obsługa klientów na obiekcie
P.H.P. Agro - Efekt Spółka z o.o. - 2018-12-12 - Olszanka (opolskie)
Pełnienie obowiązku kierowcy kat. D, realizacja zawodów i imprez sportowych zgodnie z kalendarzem szkolnych imprez sportowych, sprawozdanie finansowe z przeprowadzonych imprez sportowych, opracowywanie i przekazanie informacji do mediów (prasa, TV lokalna), sędziowanie zawodów.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1. Udział w przygotowaniu i realizacji procesów kadrowo-płacowych.2. Udział w prowadzeniu akt osobowych pracowników, w obsłudze zakładowego archiwum kadrowego.3. Wspomaganie prowadzenia spraw związanych z podnoszenim kwalifikacji zawodowych i wykształcenia pracowników oraz ze szkoleniami bhp.4. Wspomaganie procesu przygotowania dokumentacji przetargowych.5. Tworzenie pism i wniosków oraz wykonywanie obliczeń i kalkulacji w programie MS Word.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków i umiejętności: obsługa multimetru, lutownicy, sprężarki i innych urządzeń z warsztatu elektronika, diagnozowanie usterek komputerów, laptopów, projektorów i drukarek, wykonywanie doraźnych napraw sprzętu IT, obsługa komputera, instalowanie oprogramowania systemowego, obsługa systemu inwentaryzacji sprzętu GLPI i systemu antywirusowego Kaspersky. Okres zatrudnienia: listopad- styczeń; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-10-19 - Słupsk (pomorskie)
referent ds doradztwa rolniczegoświadczenie usług doradczych dla rolnikow w ramach PROW na lata 2014-2020
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów księgowych(opisywanie, numerowanie).
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Płock (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Jaworzno (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą biura oraz sprawdzanie poprawności dokumentów oraz ich obiegu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Jasło (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace w zakresie kadr,płac,rozliczenia z ZUS oraz Urzędem Skarbowym itp.
BEWA Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Huby Ruszczyńskie (łódzkie)
malowanie pomieszczeń,urzą i konserwacji w obiektach komunalnych na terenie Gminy
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Alwernia (małopolskie)
oferta stażu do 30 r. ż prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie naborów na wolne stanowiska pracy, prowadzenie rejestrów, rozliczanie delegacji, ryczałtów samochodowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wiązowna (mazowieckie)
-
Gdańska Fundacja Dobroczynności - 2017-01-25 - Stawiska (pomorskie)
Praca w dziale księgowości
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2019-03-21 - Głubczyce (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Szczytna (dolnośląskie)
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Miejski Zarząd Budynków - 2019-08-28 - Racibórz (śląskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie pracy gospodarzy osiedli oraz konserwatorów. Prowadzenie korespondencji odministracji osiedla, prowadzenie książek obiektów bbudowlanych, uczestniczenie w przeglądach budynków i mieszkań. Nadzorowanie wykonywania rocznych i piecioletnich przegladów budynków mieszkalnych. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Spóldzielni odnośnie administracji osiedla
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Pińczowie - 2016-08-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i osobisty z klientami, wyszukiwanie ofert ubezpieczeniowych i wystawianie polis, obsługa urządzeń biurowych, zdobywanie klientów
Pośrednictwo Handlowo- Usługowe UNIWERSUM Beata Karwacka - 2019-06-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa dystrybutorów prowadzących sprzedaż produktów Szynaka Meble w przestrzeni internetowej. Bezpośredni kontakt z konsumentem (obsługa infolinii).
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych.2. Weryfikacja kompletności dokumentacji kadrowej, egzekwowanie braków.3. Organizowanie obiegu dokumentów w dziale, w tym w szczególności segregacja dokumentów, ich ewidencjonowanie, przekazywanie właściwym osobom/działom oraz archiwizacja.4. Obsługa korespondencji z pracownikami oraz instytucjami zewnętrznymi.5. Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tuchów (małopolskie)