REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Racibórz oferta pracy Miejski Zarząd Budynków

Stanowisko: REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.

Data publikacji: 2019-08-28

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i doświadczenia.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik budownictwa*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019

Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Budynków

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:1) kwestionariusz osobowy,2) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2018 r. poz 1260, ze zmianami),10) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.Druki zawierające oświadczenia, o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.mzbraciborz.pl) w zakładce Praca lub w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 8 (pok. Nr 13).Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w terminie do dnia 06.09.2019 r. w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem "Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej", z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w sekretariacie Zakładu przy ul. Króla Stefana Batorego 8 lub przesłać za pośrednictwem poczty, z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod wskazany wyżej adres w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu).O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie. Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260 ze zmianami) publikacji w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków przy ul. Króla Stefana Batorego 8 w Raciborzu oraz w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Kolejowej 21 podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacje dodatkowe:Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po w/w wymienionym terminie nie odebrane osobiście, zostaną komisyjnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.mzb.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Stefana Batorego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data dodania oferty pracy: 28.08.2019

Oferta pracy ważna do: 06.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?25b8295e0c3682b0c8c6eb17ebf0512a

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW MATERIAŁOWYCH I PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 200 PLN

planowanie potrzeb materiałowych na podstawie prognoz sprzedaży, zleceń sprzedaży i planów produkcji, tworzenie krótko i długoterminowych harmonogramów dostaw (zamówień) i przekazywanie ich dostawcom lub współpracującym działom, zlecanie transportu na dostawy i nadzór nad realizacją, zabezpieczanie kooperantów w materiały niezbedne do produkcji, nadzór nad wydawaniem materiałów, rozliczanie zużycia materiałów zleceń analiza zapasów, generowanie wydań wewnętrznych materiałów
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-03-03 - Krzywonoś (mazowieckie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

Szycie na maszynie obuwia.
"AKUS" Monika Abramek - 2016-12-02 - Brzeg (opolskie)

REFERENT - do 2 500 PLN

Tworzenie projektów decyzji i wniosków egzekucyjnych. Układanie, spawdzanie i opisywanie dokumentów, wysyłanie korespondencji. Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - od 3 000 PLN

konserwacja, remont urządzeń taboru kolejowego, bieżące naprawy spawalnicze
Artur Traskiewicz P.P.H.U."TOR-WAG" - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ I ANALIZ - 997,4 PLN

Obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie kart drogowych, kosztów, zużycia materiałów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER - 2 000 - 2 800 PLN

-Wykonywanie podstawowych czynności z zakresu naprawy taboru - naprawa i utrzymanie aparatów, urządzeń i maszyn elektrycznych, urządzeń ABP i urzadzeń elektronicznych itp.-Miejsce pracy: PKP Cargotabor Sp. z o.o. ZNT w Tczewie, Al. Solidarności 16,Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail rekrutacja (at) cargotabor.pl W treści maila lub w tytule prosimy wpisać "ZNT Tczew" oraz nazwę stanowiska na jaką osoba aplikuje.
PKP CARGOTABOR SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Tczew (pomorskie)

STARSZY INŻYNIER SYSTEMÓW OPERACYJNYCH (NR 0626) - 2 000 - 8 000 PLN

Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udział w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, prowadzenie rejestrów i ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żary (lubuskie)

REFERENT(NR 3958) - od 2 100 PLN

OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia dobry start.2. Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia dobry start.3. Udzielanie informacji dotyczących prawa do otrzymania świadczenia dobry start.4. Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia dobry start.5. Przygotowywanie informacji o przyznaniu świadczenia dobry start oraz decyzji administracyjnych w przypadku odmowy lub rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego świadczenia dobry start.6. Generowanie z systemu informatycznego list wypłat, zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe.7. Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń dobry start.8. Tworzenie bieżących aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń dobry start.9. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadania.10. Prowadzenie innych spraw wynikających z rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

REFERENT BIUROWY - do 3 000 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rejestrowanie faktur, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)

REFERENT SEKCJA EKONOM.-FINANS. + ST PO WER - 997,4 PLN

- wdrożenie do rozliczania kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemie excel, sprawdzania prawidłowości rolziczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczek,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiag inwentarzowych,- prowadz. rejestrów bankowych i raportów kasowych,- rozliaczanie i sporządzanie raportów otrzymanych dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokuemtnów oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS EWIDENCYJNYCH ( OFERTA KONKURSOWA) - od 2 500 PLN

Prowadzenie ewidencji wojskowej szeregowych rezerwy oraz osób przeniesionych do rezerwy.Prowadzenie ewidencji osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej w formie elektronicznej z wykorzystaniem SI SPIRALA.Przekazywanie do archiwum WKU dokumentów ewidencyjnych żołnierzy rezerwy, po wpisaniu podstawy skreślenia z ewidencji.Udział w opracowaniu bilansu stanu zasobów rezerw osobowych.Przygotowanie danych do sprawozdań z prowdzonego działu kartoteki ewidencyjnej.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-06 - Będzin (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Białystok (podlaskie)

REFERENT (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zabrze (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Katarzynów (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 400 PLN

- Zakres obowiązków:1) Przygotowywanie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek) udział w opracowaniu jadłospisów; 2) Porcjowanie i wydawanie ww. posiłków;3) Przestrzeganie zasad technologii, higieny i estetyki żywienia, zgodnie z obowiązującą w przedszkolu Instrukcją Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej;4) Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, mycie naczyń i sprzętu kuchennego wykorzystywanego do przygotowania posiłków, wycieranie na mokro podłóg, mycie kuchenek gazowych i zlewozmywaka po przygotowaniu i wydaniu wszystkich posiłków w danym dniu;- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc, możliwość umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe lub kurs kwalifikacyjny w zawodzie kucharz. 1 rok doświadczenia zawodowego. Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku. Pracownicza książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Umiejętność przygotowywanie posiłków dla dzieci. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-202-90-59) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: mp78 (at) onet.eu
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 78 - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK W PIZZERII (KUCHARZ) - od 2 000 PLN

przygotowywanie pizzy
PIZZERIA "AVANTI" Weronika Kubecka - 2017-11-14 - Drezdenko (lubuskie)

REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Sporządzanie zamówień.
MARDI Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW / TŁUMACZ - od 3 400 PLN

Tłumaczenie dokumentacji administracyjnej, rozmowy rekrutacyjne z cudzoziemcami, przygotowywanie dokumentów związanych z pobytem i pracą cudzoziemców ( oświadczenia, zezwolenia wojewódzkie, karty pobytu), poszukiwanie miejsc pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI - od 2 200 PLN

Wprowadzanie do systemu rysunków technicznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, wykrywanie błędów w dokumentacji, rozliczanie kart pracy, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

REFERENT PRAWNY - od 2 250 PLN

ZAKRES ZADAŃwykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Delegaturywydawanie opinii, wyjaśnień w zakresie stosowania prawasporządzanie informacji i sprawozdań z wyników działalności Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporządzanie projektów aktów administaracyjnychwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2019-04-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

wprowadzanie pism i wniosków do elektrononicznego obiegu dokumentacji, wysyłanie korespondencji, obsługa xero, informowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Stare Babice (mazowieckie)

REFERENT - od 2 100 PLN

pisanie decyzji administracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, wydawanie zezwoleń na zjazdy z dróg
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - do 2 100 PLN

posługiwanie się prostymi narzędziami recznymi takimi jak łopata
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

REFERENT SEKCJI INWENTARYZACJI - do 2 350 PLN

Dokonywanie spisów inwentaryzacyjnych.Miejsce wykonywania pracy: JEDNOSTKI WOJSKOWE: WROCŁAW, BRZEG, KŁODZKO, OLEŚNICA. Umowa na zastepstwo, praca jednozmianowa w godz. 7-15.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl; fax 261 669 855
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

- zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych,- przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,- prowadzenie bieżącej ewidencji w systemie kadrowo - płacowym
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Żuromin (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Praca w Krapkowicach, Cv należy składać osobiście lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomość j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otmęt-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otmęt (opolskie)

REFERENT W DZIALE EKONOMICZYM I ADMINISTRACYJNYM - 1 017,4 PLN

- Dekretacja i ewidencja dokumentów księgowyc- weryfikacja poprawności klasyfikacji budżetowej zrealzowanych dochodów- Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych- Okresowe uzgadnianie kont księgowych- Zbieranie zgłoszeń zapotrzebowań na usługę- obsluga komputera- przygotowywanie dokumentów do archiwum- praca w systemie prawnym LEX
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kluczbork (opolskie)