REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI (Z) Bogumiłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI (Z)
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: referent ds księgowości
Data publikacji: 2016-08-17
Lokalizacja: Bogumiłowice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bogumiłowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: referent ds księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI (Z)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogumiłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe: ekonomiczne, księgowość, rachunkowość, obsługa komputera, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie. Praca w Bogumiłowicach w godz. 7.30-15.00; wynagrodzenie 2000zł brutto.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów, potwierdzanie sald, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przygotowywanie płatności (terminarz, przelewy).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-11 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
wg programu stażustaż w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Zawiercie (śląskie)
Bieżące naprawy maszyn i urządzeń znajdujących się na wyposażeniu zakładu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Olesno (opolskie)
-przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2019-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, prowadzenie transportu gospodarczego.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa stanowiska- magazynier, obsługa i kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie wypłat z ZFŚS, rozliczanie z ZUS, ubezpieczanie pracowników, deklaracje podatkowe
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2015-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (9 do 3 miesięcy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu MS Office oraz j. angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole; motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; Zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych do wyrobu i wypieku pieczywa oraz wyrobów piekarniczych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Ropczyce (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Miejsce wykonywania pracy: Balice.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2018-09-17 - Balice (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klientów stacji paliw.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca dwuzmianowa, w godz. 06.00-18.00, 18.00-06.00.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są najpierw o kontakt telefoniczny 660 322 253 w godz. 11.00-19.00 w celu umówienia się na spotkanie.
HAKONA Sp. Jawna Najechalski, Osińska-Najechalska - 2018-04-07 - Ćwiklinek (mazowieckie)
Kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Oława (dolnośląskie)
Wymagania: prawo jazdy kat. "C"+"E", kurs na przewóz rzeczy, karta kierowcy, mile widziany kurs na wózek widłowy.Praca w systemie tygodniowym lub 3/1.
Wojciech Lechocki - 2016-09-23 - Kornowac (śląskie)
-Nauka przyjmowania ofert pracy -Nauka ewidencjonowania przyjętych ofert pracy-Nauka tworzenia oraz poprawiania dokumentów aplikacyjnych klientów-Nauka prowadzenia dokumentacji wizyt klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Głogów (dolnośląskie)
Całokształt pracy w kuchni
"POLONEZ" Hotel-Bar Jan Hara - 2018-06-25 - Nisko (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gorlice (małopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PAKOWANIEM OBUWIA
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Oferta konkursowa wiecej informacji :http://bip.gminasorkwity.pl
Urząd Gminy Sorkwity - 2018-03-15 - Sorkwity (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie ofert, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa, aktywne pozyskiwanie i utrzymanie klientów. Doradztwo i sprzedaż usług turystycznych.
BT BIAL-TUR - 2018-09-25 - Augustów (podlaskie)
opieka nad kluczowym klientem firmy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-07-23 - Chojnice (pomorskie)
nauka prowadzenia rejestrów bankowych, kasowych i VAT
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Piła (wielkopolskie)
Ewidencja przychodzących i wychodzących dokumentów, stosowanie rzeczowego wykazu akt, sprawdzanie i kwalifikowanie dokumentów uczniów, zapoznanie się z zasadami rekrutacji uczniów do szkoły, zapoznanie sie z dokumentacją prowadzoną w szkole
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wojnicz (małopolskie)
PROWADZENIE KART WYNAGRODZEŃ I ROZLICZEŃ PODATKU DOCHODOWEGO PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE LIST I PŁAC, PROWADZENIE DEKLARACJI ZUS I TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, NALICZANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ ZASIŁKÓW WYPŁACANYCH PRZEZ ZUS, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z UBEZPIECZENIEM PZU ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PODATKOWEJ ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE NALEŻNYCH PODATKÓW, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)