REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów księgowych(opisywanie, numerowanie).
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów księgowych(opisywanie, numerowanie).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość/finanse/ekonomia/administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: II profil, do 30 r.ż.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 21.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ogólne prace remontowo-budowlane.
Białostocka Wykańczalnia Tkanin Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Andrychów (małopolskie)
Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy w poszczególnych poradniach. Weryfikacja pacjentów w systemie eWUŚ, rejestracja pacjentów i prowadzenie związanej z tym dokumentacji medycznej i sprawozdawczej. Zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych oraz przekazywanie do archiwum zakładowego z obowiązującymi przepisami. Kierowanie pacjentów i przekazywanie ich dokumentacji do właściwych gabinetów. Wydawanie dokumentacji medycznej, jej odpisów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-01-24 - Bogatynia (dolnośląskie)
PROWADZENIE PODADKOWYCH KSIĘG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ORAZ EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW VAT, OBSŁUGA PŁAC,PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ornontowice (śląskie)
- prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,- ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów, prowadzenie spisów, rejestrów, teczek,- prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,- opracowywanie projektów oraz sporządzanie czystopisów pism,- przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,- przyjmowanie zawiadomień o przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego obiektów wielkopowierzchniowych,- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego,- przynajmniej dostateczna znajomość Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość obowiązujących przepisów i procedur w administracji,- umiejętność obsługi komputera - środowisko Windows,- zdolność analitycznego myślenia,- odpowiedzialność, samodzielność.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-03-27 - Jawor (dolnośląskie)
Referent ds. rozliczeń materiałowych
kontakt przez OHP - 2016-11-24 - Przasnysz (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olkusz (małopolskie)
roboty budowalne Praca w godz. 7-15 na okres 1 roku
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "EKOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy wykonywaniu n/w czynności:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki,2. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,4. Sporządzanie pism do kontrahentów,5. Obsługa kontrahentów,6. Sprawdzanie protokołów realizacji usługi pod kątem zgodności z zapisami umowy,7. Opisywanie protokołów,8. Rozliczanie usługi,9. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału,10. Obsługa urządzeń biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace związane z archiwizacją dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zadań podyktowanych celami GK IMPEL,15. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej.Staż będzie odbywał się w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta detalicznego, wykładanie towaru i jego staranna ekspozycja, kontrola zgodności cen na półkach oraz ich bieżąca aktualizacja, czyszczenie i mycie półek, usuwanie przeterminowanych produktów, zamawianie i przyjmowanie towaru, udzielanie informacji o produktach, układanie koszyków i wózków, sprzątanie swojego stanowiska pracy, obsługa i rozliczanie kasy, wykonywanie poleceń służbowych przełożonego zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Koszyce Małe (małopolskie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy). Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
Praca polegająca na wprowadzaniu danych do rejestrów VAT, książki przychodów i rozchodówWymiar etatu: 1/2 etatu
Prywatne Biuro Rachunkowe Ewa Muszkiewicz - 2017-08-01 - Rzgów (łódzkie)
Nauka/pomoc w:-projektowaniu logotywów i oznaczeń reklamowych firm -wyszukiwania informacji z map ewidencyjnych i planach zagospodarowania przestrzennego-tworzeniu koncepcji wizualnych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa telefoniczna beneficjentów,- pomoc w obsłudze bezpośredniej beneficjentów,- archiwizacja dokumentów,- pakietowanie dzienne dokumentóe,- zakładanie teczek aktowych spraw,- przyjmowanie korespondencji - rejestrowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- PRZYGOTOWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW i DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ,- REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJACYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH,- SPORZADZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH, - PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW, - KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECIN-UL. CHMIELEWSKIEGODOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, wystawianie zleceń do firm kurierskich, obsługa sklepu internetowegoOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Krokowa (pomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć terapii; prowadzenie dokumentacji; 10/20 etatu;
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-07-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pomoc w codziennych czynnościach, pielęgnacja ew. Gotowanie
STOWARZYSZENIE SYNERGIA - 2018-07-26 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, ppoż,- Zapoznanie sie z organziacją ZUS,- Zapoznaie sie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz realzaicja zadań w komórkach,- Zapoznanie sie z technikami pracy biurowej,- sporządzanie projektów pism,- prace przy porządkowaniu dokumentacji,- obsł. komputera (word,excel,aplikacje ZUS),
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (małopolskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Przemyśl (podkarpackie)
sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Firma Handlowa "OMAR" s.c. - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa, praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 , po okresie próbnym umowa na stałe
BLACHOTRAPEZ SPÓŁKA Z O. O. - 2016-12-21 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
referent ds sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prace biurowe związane z prowdzeniem analiz, przygotowywanie materiałló, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Lubań (dolnośląskie)
OBSŁUGA BIURA RACHUNKOWEGO
ANNA JANIAK KANCELARIA PRAWNO-FINANSOWA MAX - 2016-02-25 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)