REFERENT Poznań oferta pracy SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 3 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie; lub ekonomiczne studia podyplomowe lub ukończenie szkoły średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej; umiejętność obsługi programów księgowych, znajomość dekretacji dokumentów księgowych, znajomość ustawy o finanasach publicznych, o rachunkowości i przepisów wykonawczych do nich; umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, życiorys, kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykstałcenie, szkolenia, umiejętności, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych, przeciwko wiarygodności dokuemntów, za przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: zgłoszenia osobiste oraz telefoniczne, Godziny : 8:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: CZECHOSŁOWACKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie produkcji i zleceń produkcyjnych, zakładanie zleceń produkcyjnych, prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z administracją produkcji
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-06-20 - Głogówek (opolskie)
-bieżąca obsługa rachunków depozytowych i kredytowych-wstępna analiza przed udzieleniem kredytu-przygotowanie kompleksowej dokumentacji kredytowej i rejestracji kredytu w systemie informatycznym-sporządzenie w oparciu o decyzję kredytową umowy kredytowej oraz dokumentów niezbędnych do ustanowienia zabezpieczenia kredytów-okresowe monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków transakcji kredytowych i prawnych zabezpieczeń-sporzadzanie okresowych raportówdla Centrali Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2017-08-04 - Rychwał (wielkopolskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-11-15 - Radomsko (łódzkie)
Spawanie elementów ze stali nierdzewnej.
Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH" - 2017-05-09 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji ośrodka
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1. Bieżąca obsługa techniczna budynków wraz ze zlecaniem , doborem i zastosowaniem odpowiednich technologii w remontach.2. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.3. Dokumentowanie robót budowlanych poprzez wykonywanie kosztorysów.4. Współudział w organizacji i prowadzeniu zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.5. Dokumntowanie prowadzonej działalności.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Charakterystyka pracy: utrzymanie czystości terenów zielonych, koszenie terenów zielonych, drobne prace na terenie bazy. Wymagana dyspozycyjność - praca zmianowa, odpowiedzialność, sumienność. Wynagrodzenie godzinowe. Aplikacje przysłać e-mailem na adres ouaswierklany (at) budimex.pl.
FBSERWIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-11 - Świerklany Górne (śląskie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-18 - Pyskowice (śląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego. Miejsce pracy: cała Polska
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Mezowo (pomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Morzeszczyn (pomorskie)
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi programu kadrowo-płacowego "GRATYFIKANT", znajomość przepisów kadrowo-płacowych (sporządzanie listy płac, list zasiłków ZUS, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych), obsługa programu PŁATNIK - wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS, sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
obsługa biurowa inspektoratu
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
prace związane ze sprzedażą detaliczną artykułów niemowlęcych i dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Krosno (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa BOK, obsługa urządzeń biurowych oraz sprzętu IT, kompletacja towaru, dokumentów handlowych; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi odbiorcami; - sporządzanie ofert handlowych; - kontrola stanów magazynowych i bieżacych zamówień;- obsługa klienta detalicznego i hurtowego;- dobra znajomość asortymentu oraz udzielanie informacji telefonicznej związanej z asortymentem;- przyjmowanie zamówień związanych bezpośrednio ze sprzedażą;- dbałość o terminowe przekazywanie dokumentów sprzedażyodbiorcy.
DOMINO Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prace porządkowe w zakładzieUkładanie tarcicy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Ciemierów-Kolonia (wielkopolskie)
1. Zazpoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
pomoc w weryfikowaniu teczek aktowych, pomoc w archiwizowaniu, pomoc w ewidencjonowaniu.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
w/g stanowiska
MULTI Paweł Kaczmarczyk - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym MS Office; prowadzenie bezpośredniej obsługi podatników; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-29 - Knurów (śląskie)
Zatrudniona osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za:•Analizę wydajności gniazd, linii i obszarów produkcyjnych•Kontrola wystawionych dokumentów produkcji,•Monitorowanie stanów magazynów produkcyjnych,•Bieżące rozliczanie raportów produkcyjnych, •Współtworzenie materiałów informacyjnych, raportów i analiz w ramach wykonywanych czynności. Wynagrodzenie od 2500 do 3500 zł brutto. Godz. pracy 7-15.
JS FABRYKA PRZEKŁADNI SP.ZO.O. SP.K - 2016-12-21 - Bierkowo (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane z obsługą klienta, dobra znajomość MS Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość języka angielskiego, samodzielność w zakresie organizacji pracy, operatywność.Zakres obowiązków: obsługa klientów, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, OBSŁUG AURZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)