REFERENT DS. KADR I PŁAC /NIEPEŁNOSPRAWNI/ Stara Biała oferta pracy MULTISERVICE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC /NIEPEŁNOSPRAWNI/
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Naliczanie wynagrodzeń,- Znajomość przepisów prawa pracy,- Znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów do ZUS (obsługa programu Płatnik)- Znajomość programu kadrowo - płacowego,- Znajomość programów biurowych oraz arkusza kalkulacyjnego,- Bardzo dobra organizacja pracy.
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Stara Biała (mazowieckie)
Pracodawca: MULTISERVICE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-411 Stara Biała, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Naliczanie wynagrodzeń,- Znajomość przepisów prawa pracy,- Znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów do ZUS (obsługa programu Płatnik)- Znajomość programu kadrowo - płacowego,- Znajomość programów biurowych oraz arkusza kalkulacyjnego,- Bardzo dobra organizacja pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC /NIEPEŁNOSPRAWNI/
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stara Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stara Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 1 rok doświadczenia
Nazwa pracodawcy: MULTISERVICE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
10-274 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Profil działalności pracodawcy: działalność ochroniarska
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?471bf02ebed1dcfb6f8cac7dec9c5ab8
Podobne oferty pracy
Podstawowe znajomości zasad rachunkowości, obsługa sprawozdań GUS, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego. Wymagania; wykształcenie średnie, obsługa komputera. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 (do ustaenia), 3 mce umowa zlecenie następnie o pracę.
Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Świętochłowice (śląskie)
obsługa klienta, zamawianie towaru, wydawanie towaru, kontrola stanu magazynu, obsługa kasy
ORBITAL Sp. z o.o - 2017-03-28 - Chełm (lubelskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 34/2019 zamieszczonym w BIP NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) oraz certyfikatów,2. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (KUZ),3. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Zintegrowanej Informacji Pacjenta (ZIP),4. Udzielanie informacji świadczeniobiorcom i świadczeniodawcom,5. Obsługa baz danych dotyczących świadczeniobiorców,6. Aktualizacja baz osobowych (CWU) na podstawie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie zdrowotne.- Miejsce pracy: Bielsko-Biała- Wynagrodzenie: od 2600 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook).
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, obsługa klientów, sporządzanie pism, obsługa programów kancelarii, urządzeń biurowych, inne czynności zlecone przez pracodawcę
Kancelaria Notarialna Edyta Gramatowska - 2017-09-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kieroweanie zespołem pracowników, marketing, promocja
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Nowa Wieś (podlaskie)
kompleksowa obsługa świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych 500 +
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBONIU - 2017-06-01 - Luboń (wielkopolskie)
przygotowywanie umów kredytowych, przygotowywanie umów depozytowych, zabezpieczeń kredytów, przestrzeganie ustalonych standardów obsługi klienta, kształtowanie poprawnych relacji z klientami, współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania nowych produktów i usług, ustalanie zgodności bieżących dokumentów wyjściowych, ewidencja i archiwizowanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów własnych
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Jutrosin (wielkopolskie)
rozliczenia finansowe z TUrozliczenia prowizji agentów ubezpieczeniowychprzygotowywanie dokumentacji, rozliczeń , obsługa i pomoc w tłumaczeniach przy klientach zagranicznych - Ukraina, Rosja, Rumunia, Wielka Brytania
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
dekretacja dowodów księgowych i list płac;prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie urządzeń księgowych,dokumentacji przewidzianej obowiązujacymi przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumetów księgowych zgodnie z przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami;dokonywanie operacji związanych z obrotami bezgotówkowymi-terminowe sporządzanie przelewówi obsługa programu Enbepe;przygotowywanie zestawień,analiz niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych.
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej - 2019-03-19 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Praca na targowisku wymaga dużej samodzielności. Ze względu na prowadzenie kontaktów handlowych wymagana jest dyspozycyjność i znajomość języka ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Pułtusk (mazowieckie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz oraz w otoczeniu budynków użyteczności publicznej, wykonywanie prostych prac naprawczych, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, dozorowanie instalacji dostarczających media do budynków, naprawa i konserwacja instalacji sanitarnych wod-kan.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gorlice (małopolskie)
Prace pomocnicze przy obsłudze maszyn ( cięcie, gięcie, spawanie)
STAL-TECH ŻELAZO MICHAŁ - 2019-03-15 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)
obsługa klienta, otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie i przetwarzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wieliczka (małopolskie)
Praca administracyjno- biurowa, obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z przepisami i specyfiką pracy, przygotowywanie pism, obsługa korespondencji, obsługa systemu ewidencyjno- statystycznego, prowadzenie ewidencji w dziale, zaznajomienie z systemem analiz i zestawień prowadzonych w Wydziale
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace biuroweszczegóły : www.zdwgdansk.pl - ogłoszenie 17/2019
Zarząd Dróg Wojewódzkich - 2019-04-05 - Lębork (pomorskie)
dekretowanie dok. zgodnie z planem kont, wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Miejsce pracy Rzeszów - okolice.
Wielgos Krzysztof Firma Budowlano Instalacyjna WOD-KRIS - 2018-12-11 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie i wysyłanie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokumentów osób bezrobotnychprzygotowywanie dokumentów związanych z obsługą osób bezrobotnych oraz pracodawcówpomoc w obsłudze osób bezrobotnych i poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (śląskie)
Montowanie różnych pokryć dachowych
REMDACH Jerzy Jakubaszek - 2019-07-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie ekonomiczne; znajomość języka angielskiego; biegła znajomość obsługi komputera i poruszania się w internecie; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy; komunikatywność i samodzielność-mile widziane; znajomość książek dla dzieci- mile widziana; zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów; realizacja zamówień internetowych (kompletowanie zamówień, przygotowanie do wysyłki, wprowadzanie etykiet adresowych); wystawianie dokumentacji księgowej; rozpakowywanie dostaw książek; obsługa zadań związanych z działalnością sklepu internetowego; praca od pn. do pt. w godz 8-16; umowa zlecenie; 3/4 etatu;
DZIECI SĄ WAŻNE Alicja Szwinta-Dyrda - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
Obowiązki:- rekrutacja obcokrajowców: wystawianie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, prowadzenie procesów rekrutacyjnych,- kontakt z podmiotami zewnętrznymi w związku z prowadzonymi procesami rekrutacji: min. biura karier, ochotnicze hufce pracy, szkoły,- sporządzanie dokumentów dla pracowników i zleceniobiorców- umowy, oświadczenia, wnioski - sporządzanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu i pracy obcokrajowców: uzupełnianie i składanie wniosków o pobyt czasowy i pracę, wniosków- prowadzenie portali społecznościowych w tym: wystawianianie ogłoszeń, aktualizowanie informacji, odpowiadanie za zapytania kandydatów. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudnienia: rok.
AB OVO SOLUTIONS SP.Z.O.O.SP.K. - 2018-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych dla klienta indywidualnego i grupowego
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Utzymanie czystości w salach szpitalnych (wg zakresu obowiązków).
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2018-02-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- szkolenie BHP i p.poż- sporządzanie ocen ryzyka zawodowego- obliczanie wydatku energetycznego metodą Lehmanna- przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP- prowadzenie szkoleń okresowych BHP- sporządzanie instrukcji i analiz BHP
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Nowa Sól (lubuskie)
księgowanie faktur, rozliczanie wewnętrzne sklepów
DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI - 2019-01-10 - Przysiersk (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6-cio miesięczna praktyka w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych księgowych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w podmiotach leczniczych (praca w szpitalu), biegła znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: min. udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)