REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO Lubiewo oferta pracy Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: dekretacja dowodów księgowych i list płac;prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie urządzeń księgowych,dokumentacji przewidzianej obowiązujacymi przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumetów księgowych zgodnie z przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami;dokonywanie operacji związanych z obrotami bezgotówkowymi-terminowe sporządzanie przelewówi obsługa programu Enbepe;przygotowywanie zestawień,analiz niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretacja dowodów księgowych i list płac;prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie urządzeń księgowych,dokumentacji przewidzianej obowiązujacymi przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumetów księgowych zgodnie z przepisami oraz przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami;dokonywanie operacji związanych z obrotami bezgotówkowymi-terminowe sporządzanie przelewówi obsługa programu Enbepe;przygotowywanie zestawień,analiz niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubiewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubiewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość zagadnień księgowych
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Sucha, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
podanie i CV ( w dokumentach należy podać adres e-mail),kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę,dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje,dokumenty potwierdzające staż pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Lubiewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubiewo
Ulica pracodawcy: Sucha
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.03.2019
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza i przygotowywanie ofert przetargowych, sporządzanie pism wynikających z procedury przetardowej
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Wronka (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie oraz monitorowanie pracy uczestników projektu tj. pracowników z niepełnosprawnością, praktyczna nauka czynności zawodowych oraz wspieranie uczestników projektu podczas wykonywania powierzonych zadań z zakresu profesjonalnych usług ogrodniczych i porządkowych, udział w pracach zespołów programowych ( opracowywanie, realizacja i aktualizacja indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu), przeprowadzanie wspólnie z kadrą projektu diagnoz dotyczących efektywności społeczno-zatrudnieniowej uczestników projektu
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ POLSKIEGO STOWARZYSZENIA NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W JAROSŁAWI - 2018-05-18 - Stare Oleszyce (podkarpackie)
Przyjmowanie, wysylanie korespondecnji, obsługa interesantów, sporządzanie pism, prowadzenie archiwum, wydawanie i aktualizowanie legitymacji, wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrekotra
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Glinojeck (mazowieckie)
Wsparcie działu w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-biurowych. Odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale. Ścisła współpraca z działami finansowo-administracyjnymi firmy. Wykonywanie analiz i raportów na zlecenie przełożonego.Pracodawca zapewnia narzędzia do pracy tj. służbowy laptop i telefon.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy pracowników RON, uzupełnienie baz obowiązujących w sekcji personalnej, wykonywanie pism zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Oleszno (zachodniopomorskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji w spółce. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Przyjmowanie interesantówProwadzenie terminarza spotkań. Przygotowywanie dokumentów i materiałów. Obsługa maszyn biurowych.
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Wadowice (małopolskie)
pomoc w pracach nauczycielowi wychowania przedszkonego,pomoc w obsłudze dzieci przedszkolnych,dbanie o porządek w sali,wykonywanie prac dorażnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Stare Zakrzewo (podlaskie)
Pomoc w obsłudze biura na Terminalu przeładunkowym. Pomoc w przygotowaniu i segregowaniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
FIRMA HANDLOWA "OLIMP" BOGDAN STEPANIAK - 2017-08-23 - Trąbki (małopolskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych w oparciu o podatkową ksiegę przychodów i rozchodów, księgi podatkowe i ewidencja ryczałtowa itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych i bieżąca działalność administracyjna
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
- Wprowadzanie danych do programu księgowego, bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane 5 lat doświadczenie zawodowego w księgowości. Mile widziana znajomość programu Subiekt GT i Rewizor GT. Kontakt osobisty (ul. Pod Młynem 23 A, 40-313 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-354-00-88) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: kontakt.energizer (at) wp.pl
ENERGIZER LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
doradztwo w zakresie doboru oprawek, sprzedaż oprawek, wystawianie faktur
STUDIO OPTYCZNE I OKULIŚCI Monika Nalazek - 2018-11-26 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie rozliczeń magazynowych; dekretacja dokumentów księgowych; wystawianie faktur VAT; rozliczenia związane z ewidencją środków trwałych, wart. niemater. prawnych i wposażenia; rozliczanie poszczególnych zleceń i umów.
BinŻ S.A. - 2019-01-29 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej w sklepie spożywczo-przemyslowym, prace związane z obslugą sklepu.
Centrum Handlowe "GRAMAR" Grażyna Fejdasz Dydnia - 2018-06-06 - Przysietnica (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz rozliczanie w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków; znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Pracy, Prawo Spółdzielcze; znajomość przepisów kadrowo-płacowych stosowanych w firmie; terminowe rozliczanie miesięcznych dofinansowań do wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, zgodne z prawem prowadzenie spraw pracowniczych
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA - 2017-06-08 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zakup materiałów i usług na potrzeby realizacji zamówień sprzedaży. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
JS FABRYKA PRZEKŁADNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-28 - Bierkowo (pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Kluczbork (opolskie)
Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku i w jego otoczeniu, utrzymywanie sprzetu technicznego w należytym stanie technicznym
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Słubice (lubuskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kluczbork (opolskie)
JW.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługi biurowej.Obsługa działu sprzedazy oraz reklamacji. Segregowanie dokumentów.Obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Piotrowice (wielkopolskie)
- weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.- wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-10-15 - Gdynia (pomorskie)