REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNYCH Słubice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: referent do spraw kancelaryjnych
Data publikacji: 2018-07-10
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: referent do spraw kancelaryjnych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Data zakończenia pracy: 08.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek o zorganizowanie stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.07.2018
Data dodania oferty pracy: 09.07.2018
Oferta pracy ważna do: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy w sekretariacie.Planowanie spotkań, podróży służbowych, konferencji.Planowanie i realizacja projektów dotyczących strategii rozwoju przedsiębiorstwa.Przygotowanie pisemne decyzji zarządu.Przygotowanie prezentacji, raportów , analiz.
REA GmbH - 2016-11-07 - Niemcy (Niemcy)
Prace administracyjno-biurowe, zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
Wykonywanie prac magazynowych; kompletowanie, składowanie oraz pakowanie i wydawanie kosmetyków, chemii gospodarstwa domowego oraz higienicznych.
PGD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
współpraca z firmami krajowymi i zagranicznymi
Zakłady Metalowe DEZAMET S.A. - 2015-11-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Naprawa pojazdów samochodowych - ciężarowe, osobowe
Usługi Transportowe Tomasz Faszczewski - 2017-10-09 - Brzóski Brzezińskie (podlaskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (do 6 miesięcy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu MS Office, j. angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole; motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie sprawozdań i raportów, obsługa klienta, współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
uruchamianie i prowadzenie bezawaryjnego procesu produkcji zgodnie z potwierdzonym zleceniem produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poniatowa (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Mikołów (śląskie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-18 - Pyskowice (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu, wyeryfikacja dokumentów wprowadzanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizowanie i numerowanie dokumentów, sporządzanie protokołów, pomoc przy sporządzaniu deklaracji, zeznań i sprawozdań finansowych, współpraca z działami: sekretariat, księgowość, kadry, obsługa urządzeń biurowych (fax, skan, telefon, niszczarka).
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych w hurtowni.
TOMEX Tomasz Janicki - 2016-01-18 - Gostynin (mazowieckie)
nadzór nad procesem technologicznym, współpraca z działem produkcji w zakresie jakości, opracowywanie receptur, instrukcji, prowadzenie badań, prób i testów
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Szymanów (mazowieckie)
ochrona i dozór obiektu, obsługa portierni, przeprowadzanie obchodów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ" Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Dokonywanie czynności związanych z obsługą kancelarii notarialnej,a w szczególności:-sporządzanie i przygotowywanie odpisów,wpisów oraz poświadczeń,-obsługa programów komputerowych stosowanych w kancelarii notarialnej,-dokonywanie wpisów w rejestrach elektronicznych (NORT,EKW,rejestr spadkowy),-obsługa sprzętu biurowego,-przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłka,-dostraczanie dokumentów instytucjom i innym podmiotomOpracowywanie i przygotowywanie projektów aktów notarialnych.Udzielanie informacji klientom kancelarii w zakresie dokonywanych czynności notarialnych,wyliczanie kosztów.Wykonywanie innych prac poleconych przez notariusza
Kancelaria Notarialna Zbigniew Władysławski Notariusz - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie posiłów, dobra organizacja pracy,
P.P.H.U. KORAL Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Układanie i rozwożenie towaru. Przewożenie towaru po sklepach.
VET-POL Marian Jakubowicz - 2017-11-30 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodnie z zakresem obowiązków wskazanych w ofercie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Oświęcim (małopolskie)
Sprządzanie raportów kasowych miesięcznych oraz organizowanie wyjazdów dla przewoźników (transport drewna).
SHP DREWNO Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Różańsko (zachodniopomorskie)
j.w.
"BIO-OGRÓD-LAS-SERWIS" MACIEJ CHOJNACKI - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentow,
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca w tartaku , obsługa pilarki taśmowej i łuparki
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Rogoźnica (podkarpackie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I PPOŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
obsługa akcji internetowych, sprzedaż profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich i dla kosmetyczek, manicurzystek itp
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Cieszyn (śląskie)
- Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-05-04 - Zabrze (śląskie)