REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowe znajomości zasad rachunkowości, obsługa sprawozdań GUS, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego. Wymagania; wykształcenie średnie, obsługa komputera. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 (do ustaenia), 3 mce umowa zlecenie następnie o pracę.
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Zamość (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 62, 89-200 Zamość, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowe znajomości zasad rachunkowości, obsługa sprawozdań GUS, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego. Wymagania; wykształcenie średnie, obsługa komputera. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 (do ustaenia), 3 mce umowa zlecenie następnie o pracę.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: min. 3 mc
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Poznańska 62, 89-200 Zamość, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Szubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa stałych i nowych Klientów, realizacja strategii i planów sprzedaży, aktywne budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy i o zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
Bałtykgaz Sp z o.o Magazyn Gazu - 2017-06-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Radom (mazowieckie)
Obsługa wtryskarki do metali kolorowych.
PPH Sartpol - 2018-01-26 - Józefów (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów biurowych, sprawozdawczych. Poufność informacji. Praca na 3/4 etatu, w godz.: 7-13. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 364 63 76.
Zakład Poprawczy w Sadowicach - 2016-08-08 - Sadowice (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji oddziałowej, fakturowanie, obsługa HR oddziału, weryfikacja dostaw, sporządzanie raportów, archiwizowanie dokumentów, wspracie w prowadzeniu dokumentacji środków trwałych, zakładanie zleceń kontrolingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
OCHRONA SKLEPU ODZIEŻOWEGO, KONTROLA MIENIA, NADZÓR LOKALU
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Polkowice (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Tczew (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) protegga.pl
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, kompletowanie dokumentów, archiwizacja, zakładanie teczek, powielanie dokumentów, współpraca z Działem swiadczeń rodzinnych i Alimentacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Będzin (śląskie)
Spawanie konstrukcji metalowych
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-01-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Chrzypsko Wielkie (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie spraw osobowych związanych z zatrudnianiem pracowników,
prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw osobowych w trakcie trwania stosunku pracy,
prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z ustaniem stosunku pracy,
rozliczanie świadczeń zdrowotnych udzielanych przez osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji, obsługa klientów, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Końskie (świętokrzyskie)
sprzedaż ubezpieczen oferowanych przez Towarzystwo , prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa sprzedażowa klienta
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa, Filia w Sejnach - 2016-05-24 - Sejny (podlaskie)
znajomość obsługi komputera (EXEL), prawo jazdy kat. B, znajomość prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji tematycznej przy realizacji inwestycji z zakresu budownictwa
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
prowadzenie wszelkich spraw związanych z administrowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy Świecie, sporządzanie pism do inkasentów i lokali gminnych, sprawdzanie stanów finansowych i wyjaśnień, analiza i opisywanie dowodów księgowych, wprowadzanie zmian w kartach lokali
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie danych księgowych do programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
referent działu finansowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
Wyknowanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, rozliczanie zakupów, prowadzenie postępowania udzielania zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw z zakresu przyznawania świadczeń rodzinnych (zasiłki rodzinne, "becikowe", "500+", świadczenia opiekuńcze)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-02-02 - Lubomia (śląskie)
Wprowadzenie faktur do systermu informatycznego. Administrowanie dokumentami księgowymi.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
promowanie i sprzedaż towarów, pozyskiwanie i obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim, kontakt z fabrykami w Chinach
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie prowadzonych projektów, kontrola budżetu projektu; rejestrowanie faktur; przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
1) Obliczanie i sporządzanie list dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło itp.).2) Prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych itp.3)Prowadzenie rozliczeń z ZUS-em (sporządzanie dokumentów rozliczeniowych)4)Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym5)Sporządzanie sprawozdań statystycznych o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,6)Archiwizacja dokumentów,7)Prowadzenie kasy szkoły, druków ścisłego zarachowania,8)Inne czynności wynikające z karty stanowiska pracySzczegóły na stronie BIP http://siedlcesp12.bip.e-zeto.com
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2016-10-31 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klienta. Wprowadzanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)