REFERENT DS KADR I PŁAC Dzierżoniów oferta pracy NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów
Stanowisko: REFERENT DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - pełna obsluga kadrowo-placowa pracowników,- przygotowanie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, świadectwa pracy, aneksy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac,- sporządzanie i przekazywanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS,- ustalanie uprawnień urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, kontrola ewidencji czasu pracy, - sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, - wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- pozostałe prace administracyjne związane z obsługą kadrowo-placową.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pełna obsluga kadrowo-placowa pracowników,- przygotowanie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, świadectwa pracy, aneksy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac,- sporządzanie i przekazywanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS,- ustalanie uprawnień urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, kontrola ewidencji czasu pracy, - sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, - wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- pozostałe prace administracyjne związane z obsługą kadrowo-placową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2018
Data zakończenia pracy: 21.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min średnie, roczne doświadczenie w prowadzeniu kadr i płac, umiejetność obsługi komputera, - dobra znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac, w tym sporządzania dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania, prowadzenia akt osobowych, naliczania wynagrodzeń, rozliczania czasu pracy,- inicjatywa w działaniu, sumienność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Adres strony pracodawcy: www.szpital.dzierzoniow.pl
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Załatwianie formalności związanych z pozyskiwaniem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników spółki, prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników spółki, opracowanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, drukami ścisłego zarachowania, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługo m. in. ochrony obiektu, utrzymania czystości
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa biura Administracji Terenowej Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zlikalizowanych na terenie Jaworzna. Przyjmownie zgłoszeń i interwencji mieszkańców, Koordynowanie pracy związanej z utrzymaniem czystości. dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
prace przy budowie gazociągów, wykopy do 1m
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Radom (mazowieckie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji urlopów
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Czeladź (śląskie)
- przygotowanie procesów obróbki skrawaniem: zapoznanie się z rysunkiem technicznym, szkicem,- sporządzanie szkiców roboczych, dobór i przygotowanie narzędzi skrawających oraz parametrów skrawania,- wykonywanie na maszynach skrawających różnorodnych prac tokarskich i frezerskich np.: toczenie powierzchni, roztaczanie otworów, przecinanie, nacinanie gwintów, frezowanie powierzchni płaskich, nacinanie kanałków,- kontrola jakości wykonanych detali: wykonywanie pomiarów, sprawdzenie pasowań,- czyszczenie i konserwowanie maszyn i narzędzi do obróbki skrawaniem i stanowiska pracy,- wykonywanie podstawowych prac ślusarskich: zapoznanie się z rysunkiem technicznym, sporządzanie szkiców roboczych, trasowanie, piłowanie ręczne i maszynowe, cięcie, wiercenie otworów, szlifowanie, gwintowanie, nitowanie, gięcie, kucie i prostowanie,- kontrola jakości wykonanych prac ślusarskich: pomiary wykonanych detali, ocena chropowatości,- czyszczenie i konserwacja użytkowanych narzędzi i stanowiska pracy. Wymagania: - wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne,- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac z zakresu obróbki skrawaniem i ślusarskich,- praktyczna znajomość budowy i zasady działania tokarni i innych maszyn do obróbki skrawaniem,- praktyczne umiejętności z zakresu toczenia frezowania i podstawowych operacji ślusarskich,- umiejętności czytania rysunku technicznego oraz sporządzania prostych szkiców wykonawczych dla czynności tokarsko ślusarskich,- zdolność koncentracji uwagi, a także spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia,- cierpliwość, dokładność oraz dobra koordynacja wzrokowo ruchowa,- niezbędna do wykonywania zawodu sprawność fizyczna i manualna,-mile widziane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia operatora wózków widłowych, uprawnienia i umiejętności z zakresu spawania gazowego warunek nie koniecznyOferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę w dynamicznym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,- atrakcyjne wynagrodzenie (stawka zasadnicza od 18zł/h plus do 30% premii)
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Racibórz (śląskie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Zabrze (śląskie)
Staż w Zdzieszowicach. Spotkanie z pracodawcą w siedzibie Urzędu Pracy w dniu 24.07.2017 godz. 10:00
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zdzieszowice (opolskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w CzerwieńskuProwadzenie badań psychologicznych z zakresu psychologii transportu i medycyny pracy oraz wspomaganie kierownika pracowni w wykonywaniu prac wynikających z uaktualniajacych się potrzeb jednostki organizacyjnej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
montaż podzespołów szaf sterowniczych praca zgodnie ze schematem realizacja określonych norm jakościowych
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Panków (dolnośląskie)
STOLARZ
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-REMONTOWA "ANDREX" ANDRZEJ RUSIN - 2016-09-20 - Bobrowa (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów księgowych,- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki wraz z raportem przekazania,- sporządzanie przy użyciu programu księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Zgierz (łódzkie)
sporządzanie pism wniosków oraz wszelkiej dokumentacji do US,ZUS,oraz innych instytucji,obsługa urządzeń biurowych,sprawdzanie i odbieranie poczty w formie elektronicznej oraz tradycyjnej
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
pomoc przy rekrutacji pracowników z Ukrainy, pomoc w asymilicji pracowników, wykonywanie tłumaczeń ustnych, pisemnych, sporzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rzeszotary (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu, prowadzenie dziennika podawczego, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Chrzanów (małopolskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Żory (śląskie)
monitorowanie zleceń w systemie informatycznym, wprowadzanie danych do programu komputerowego, dotyczącego produkcji stolarki otworowej
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Pszczyna (śląskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
kontrola i księgowanie dowodów księgowych, faktur oraz operacji bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wieluń (łódzkie)
- wykładanie towaru, budowa ekspozycji dodatkowych ustawienia produktów i etykę ekspozycji, wypełnianie raportów i przesyłanie ich do centrali.
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
Sprzedaż mebli
Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk - 2018-03-05 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klientów. Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych. Sporządzanie raportów. Analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Handel materiałami budowlanymi.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
prace polowe, transport płodów rolnych, paszy i słomy, załadunek pieca
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Sieniec (łódzkie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych, - utrzymywanie długofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży, - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówienia, - bieżący monitoring podległego rynku pracy,
DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz - 2016-04-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących , obsługa korespondencji, prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, prowadzenie dokumentacji uczniów, prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpisów dokumentacji szkolnej, wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń, prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, przygotowywanie danych do projektu organizacyjnego szkoły, sprawozdań GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWICACH - 2017-02-24 - Ostrowice (zachodniopomorskie)