REFERENT DS. SPRZEDAŻY Łęczyca oferta pracy Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż mebli
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Belwederska 50A, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż mebli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UWAGA: Spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio" na ul. Belwederskiej 50A, 99-100 Łęczyca w dniu 19.03.2018r. o godz. 11:00
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Adres strony pracodawcy: www.bodzio.pl
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
praca w dziale księgowości/ praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie faktur, dowodów księgowych, dokonywanie przelewów księgowych, rozliczanie
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy kierowców
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,- obsługa interesantów w zakresie świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w czynnościach kontrolnych formalno - rachunkowej umów, porozumień, aneksów zawieranych pomiędzy Wojewodą Śląskim a jednostkami samorządu terytorialnego; czynności pomocnicze wykonywane przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych dysponenta głównego w zakresie dochodów i wydatków; pomoc w sprawdzaniu prawidłowości danych wynikających ze sprawozdań jednostkowych złożonych przez jednostki samorządu terytorialnego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kluczbork (opolskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gromadzenie i badanie pod względem zgodności ze stanem faktycznym i prawnym deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie czynności związanych z poborem opłat za odbiór odpadów komunalnych
Urząd Miasta i Gminy Osieczna - 2015-12-08 - Osieczna (wielkopolskie)
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą,
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE PRAC PRZY GRABIENIU, KOSZENIU, ZBIERANIU TRAWY, TRANSPORT ODPADÓW NA WYSYPISKO
Fundacja Rolna PLON - 2018-01-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Planowanie potrzeb, prowadzenie rozpoznania rynku, ustalanie potrzeb służby czołgowo-samochodowej, realizacja zakupów, realaizacja usług i dostaw
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-20 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa kadrowa i płacowa małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez biuro rachunkowe
Biuro Rachunkowe SALDO Patrycja Pawlikowska-Ignasiak - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa wyznaczonego regionu i wskazanych klientów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych odbiorców. Analizowanie zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-04-24 - Twardogóra (dolnośląskie)
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia);- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami;- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy.
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
kierowca-serwisantmontaż stolarki budowlanej
F.P.H.U.- Stanisław Węgrzyn - 2017-06-30 - Wola Mielecka (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Bielsko (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Bieszkowice (pomorskie)
odpowiedzialność za przezbrojenie maszyn i drobne naprawy form, odpowiedzialność za stan używanych narzędzi, odpowiedzialność za uruchamianie i nadzór techniczny w czasie procesu produkcji, zapewnienie niezbędnych do produkcji materiałów
A-TRYBUT-POLSKI HR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Tychy (śląskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji hotelowej w komputerowej bazie danych, fakturowanie, obsługa klienta prowadzenie i obsługa programów edukacyjno-turystycznych.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur, wyciągów bankowych; wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego; przygotowywanie zestawień oraz raportów; prowadzenie kasy, rozliczanie środków finansowych; przygotowywanie przelewów; uzgadnianie sald; prowadzenie i analiza należności, zobowiązań; ewidencja środków trwałych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe; wiedza z zakresu księgowości i prawa podatkowego; znajomość MS Excel; dobra organizacja czasu pracy; komunikatywność; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; skrupulatność, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia; możliwość rozwoju i ścieżkę kariery dopasowaną do predyspozycji i zaangażowania; miła atmosfera pracy w zgranym zespole. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-06-16 - Radlin (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy i poleceń przełożonego.Przestrzeganie przepisów Bhp i p/ppoż.Praca od pon-pt w godz.7-15.Wynagrodzenie 2100 zł brutto+wysługa lat+premia.
Dom Pomocy Społecznej w Czubinie - 2018-04-22 - Czubin (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa kandydatów zapisujących się na studia.2. Wprowadzanie danych kandydata do systemu.3. Obsługa telefonu, e-maila firmowego, ksero.4. Dbałośc o korespondencję wychodzącą i przychodzącą.5. Przygotowywanie raportów w programie Exel.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie , nadzór i ewidencjonowanie umów podwykonawczych. Wspieranie administracyjne Dyrektorów i Kierowników. Przygotowywanie od strony formalnej ofert przetargowychi dokumentów niezbednych do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym.
Aks Budownictwo sp. zo.o. - 2018-01-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy wykonywaniu n/w czynności:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki,2. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,4. Sporządzanie pism do kontrahentów,5. Obsługa kontrahentów,6. Sprawdzanie protokołów realizacji usługi pod kątem zgodności z zapisami umowy,7. Opisywanie protokołów,8. Rozliczanie usługi,9. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału,10. Obsługa urządzeń biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace związane z archiwizacją dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zadań podyktowanych celami GK IMPEL,15. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej.Staż będzie odbywał się w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)