REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych,- sprawowanie nadzoru nad wykonywaną pracą,- dbałość o stan ilościowy i jakościowy surowców,- dbałość o przyjęcie i wydanie surowców do systemu AX.
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych,- sprawowanie nadzoru nad wykonywaną pracą,- dbałość o stan ilościowy i jakościowy surowców,- dbałość o przyjęcie i wydanie surowców do systemu AX.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca zapewnia: bogaty pakiet socjalny, dodatki motywacyjne, dodatkowe szkolenia.Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Oczekiwania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
Data dodania oferty pracy: 29.03.2018
Oferta pracy ważna do: 28.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakładanie akt osobowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, wprowadzanie danych do systemów administracyjnych, przygotowywanie projektów pism wewnętrznych i zewnętrznych, prace kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
PRACE KSIĘGOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Miastków Kościelny (mazowieckie)
1. Przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty,2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,3. Obsługa systemu bankowości elektronicznej,4. Sporządzanie przelewów dotyczących zapłaty zobowiązań,5. Bieżąca kontrola stanu środków na rachunkach bankowych,6. Bieżące księgowanie operacji ZFŚS na kontach syntetycznych i analitycznych.
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach - 2016-12-30 - Owińska (wielkopolskie)
-obsługa urządzeń do przerobu mas, zasypywanie młynów i bełtaczy,obsługa młynów kulowych
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-04-19 - Łubiana (pomorskie)
-Nadzór nad sprzętem informatycznym w firmie,-Dbanie o poprawne funkcjonowanie sprzętu,-Udział w zakupie sprzętu informatycznego, doradztwo,-Przygotowywanie reklamowych elementów graficznych na potrzeby firmy,-Kontakt telefoniczny 660-203-767
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Bielawki (pomorskie)
nakładanie spodów do obuwia
Sławomir Bujak JAMET 1 FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA - 2018-09-21 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
wydawanie dokumentów osobom do przyjęcia do pracy; kompletowanie dokumentów ww (świadectwa pracy, orzeczenia) wypisywanie skierowań na badania wstępne, kontrolne, okresowe zgodnie z przepisami prawa pracy; zakładanie akt osobowych przyjętych pracowników; weryfikacja dokumentów; sporządzanie umów o pracę, informacji dodatkowych, świadectw pracy, prowadzenie wykazów pracowników ochrony; wystawianie, wydawanie, rozliczanie zwrotu legitymacji służbowych
APEXIM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Opis stanowiska:•Otwarcie i zamknięcie dnia operacyjnego w systemie księgowym;•Prowadzenie ksiąg rachunkowych;•Kompleksowa obsługa czynności związanych z gospodarką własną banku;•Rozliczanie transakcji obrotu aktywami finansowymi banku;•Bieżące monitorowanie i zaczytywanie tabel kursowych oraz przeprowadzanie transakcji w obrocie dewizowym;•Regulowanie rezerwy obowiązkowej oraz rozliczeń BFG i FOŚG;•Regulacja zobowiązań podatkowych i niepodatkowych banku;•Kontrola rozliczeń międzybankowych i międzyoddziałowych;•Bieżąca kontrola kont;•Pobieranie prowizji od operacji bankowych;•Wykonywanie procesów przetwarzania związanych z zamknięciem dnia, miesiąca, kwartału i roku;•Dokonywanie uzgodnień i zestawienia obrotów dziennych;•Sporządzanie zestawień obrotów i sald.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-10-04 - Poddębice (łódzkie)
Dokonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem dokumentów handlowych, przestrzeganie zapisów zawartych w kontraktach/ umowach dotyczących polityki sprzedaży, limitu ubezpieczenia transakcji i polityki cenowej, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi odbiorcami i uzgadnianie wstępnych warunków współpracy, przygotowanie wstępnej oferty dla potencjalnych klientów w oparciu o obowiązujące polityki cenowo- sprzedażowe na danym rynku zbytu, pomoc w zakresie tłumaczenia i prowadzenia korespondencji handlowej, prowadzenie przewidzianych instrukcjami i zarządzeniami wewnętrznymi rejestrów, ewidencji i rozliczeń stałych , okresowych, doraźnych, badanie rynków zbytu kolagenowych osłonek i prognozowanie zmian w strukturze sprzedaży.
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-06-27 - Jawornik (małopolskie)
konserwacja i regulowanie pracy maszyn, wymiana drobnych elementów mechanicznych urządzeń, wymiana narzędzi i obsługa techniczna pras, współpraca przy instalacji nowych urządzeń i maszyn, przeprowadzanie testów, modyfikacje istniejących maszyn i urządzeń, zapewnienie podstawowego wsparcia w obszarze infrastruktury
PARTNER HOLDING Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Kaniów (śląskie)
- rozliczanie czasu pracy pracowników,- prowadzenie spraw pracowniczych,- obsługa magazynu,- obsługa archiwum,- prowadzenie korespondencji,
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów - 2017-09-14 - Będzin (śląskie)
Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych, jak i towarów handlowych, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Malbork (pomorskie)
- planowanie i obsługa procesów w przedsiębiorstwie, reprezentowanie pracodawcy w różnych instytucjach, prowadzenie bieżących spraw firmy
GAM TRANSPORT JAROSŁAW GRZEŚKIEWICZ - 2016-08-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ZIĘBICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2019-07-11 - Ziębice (dolnośląskie)
obsługa klienta, przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie świadczeń pomocy i usług
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowy Dwór Gd. - 2018-07-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
W związku z szybkim rozwojem firmy poszukujemy kreatywnych pracowników do działu sprzedaży. Osoba pracujący na tym stanowisko będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwane i obsługę firm zainteresowanych usługą pozycjonowania. Szukamy osób, które świetnie odnajdują się w sprzedaży i nie boją się rozmów telefonicznych z klientem.Dla nowych sprzedawców oferujemy uczciwe warunki współpracy. Nie szukamy pracowników tymczasowych, interesuje nas długa, stabilna współpraca. Z nami możesz rozwinąć skrzydła i liczyć na stałe zatrudnienie.Kontakt z pracodawcą: KONTAKT (at) AFTERWEB.PL lub 792619984.
AFTERWEB Kamil Dudziak - 2016-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zabrze (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
rejestracja pism, obsługa programów do rejestracji, obsługa ksera, drukarki, urządzeń biurowych, zarządzanie korespondencją przychodzącą, przesyłkami kurierskimi, pocztą, przyjmowanie i obsługa interesantów
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-10 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie z wytycznymi klienta, uzupełnianie raportów bieżących niezgodności pomiędzy stanem księgowym a faktycznym
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Zgodbie z dołączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzączej; obsługa EDOK, poczty elektronicznej, EPO; obługa urządzeń biurowych;
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-09-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
referent zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grębów (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OFERTOWANIE, ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW, SPRZEDAŻ INTERNETOWA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;GODZINY PRACY: 07.00-15.00, 09.00-17.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL sekretariat (at) realbud.pl
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH REALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
diagnozowanie i naprawa, serwisowanie pojazdów, wymiana ogumienia, napełnianie klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Bytom (śląskie)
Obsługa grup na posiłkach (śniadania, obiad, kolacje), czynności porządkowe na stołówce - sala jadalna (podłogi, stoły, ogólna czystość sali jadalnianej), czynności porządkowe na stanowisku kelnerskim (szafa z naczyniami, itp.), inne czynności zlecone przez szefową kelnerek lub kierownika bazy.
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Przeprowadzanie doświadczeń w ramach prowadzonych projektów badawczychOptymalizacja metod badawczychOpracowywanie uzyskanych wyników badań i ich raportowanieObsługa aparatury będącej na stanie laboratoriumPomoc w opracowywaniu SOPów dla procesów laboratoryjnychPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze labora
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)