REFERENT Miastków Kościelny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Miastków Kościelny (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miastków Kościelny, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miastków Kościelny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie obiektu biurowego, w tym korytarzy, toalet, wynoszenie śmieci.Godziny pracy: 6:00-14:00.Praca na okres próbny: 03.09.18 - 01.12.18.Osoby zainteresowane proszone są o kontakt pod podany w ofercie numer telefonu od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce zgłaszania się kandydatów do pracy:"DUSSMANN", Biurowiec SAGITTARIUS Wrocław, ul. Sucha 2, 52-443 Wrocław.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna obsługa klienta w firmie windykacyjnej.
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
prace administracyjno-biurowe
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Udział w realizacji kampanii marketingowych. Współpraca z agencjami reklamowymi. Koordynowanie prac związanych z zamowieniami, przygotowaniem i dystrybucją materiałów reklamowych.Pracodawca zapewnia: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe i odbieranie poczty e-mail, telefonów, obsługa programów: kadry i płace oraz Płatnik
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie pism- przygotowywanie dyplomów- prace porządkowe w archiwum- wystawianie faktur- układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowanie ludźmi, nadzór nad pracownikami i przebiegiem realizacji zadań
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2018-09-04 - Bukowiec (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Głogów (dolnośląskie)
sprawdzanie poprawności wystawianych rachunków, weryfikacja czasu świadczenia usług na umowę zleceniegodz. 8.00-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z organizacją pracy WUP i ramach CIPKZI zmiana
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących;opracowywanie instrukcji kancelaryjnych;sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt;organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy;wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.;przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;udzielanie informacji telefonicznych;
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gradowice (wielkopolskie)
obsługa klienta , przyjmowanie wniosku o kredyt
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
ksiegowanie dokumentów, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Żuromin (mazowieckie)
wprowadzanie informacji i danych do programu oraz do ich weryfikacji, przygotowanie informacji oraz prowadzenie ewidencji zamówień, kontakty z dostawcami i inwestorami, prowadzenie spraw na etapie realizacji zamówień i prowadzeniem zaopatrzenia, współpraca z dostawcami, samodzielne przygotowywanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej, tworzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Budy Kozickie (mazowieckie)
j.w.
INSTYTUT "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji magazynowej- ewidencja materiałów- rozliczanie paliwa- znajomość dokumentów magazynowych PZ, RW, WZ, PW- prowadzenie inwentaryzacji
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Zawiercie (śląskie)
redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pojazdu powyżej 3.5 t
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie mieszanki betonowej ,siatek i szkieletów zbrojeniowych.Wykonywanie elementów betonowych i żelbetonowych w różnych obiektach budowlanych przy zastosowaniu narzędzi i maszyn do robót betoniarskich i zbrojarskich.e-mail:anna.raduch (at) pbdombud.euE-mail: anna.raduch (at) pb.dombud.eu
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DOMBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-09-15 - Oława (dolnośląskie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Monitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Aktualizacja informacji i danych marketingowych w wewnętrznym systemie firmyUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w dziale rekrutacji; odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów, praca biurowa
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
ofarta stażu z przeznaczeniem dla osób w wieku do 30 roku życia: prowadzenie dziennika korespondencyjnego jawnego i skorowidzów alfabetycznych, wydawanie i przymowanie dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, praca w programie Microsoft Office, sporządzanie pism jawnych przy pomocy komputera, obsługa sprzętu biurowego, odbieranie poczty elektronicznej, przygotowywanie" sprawozdawczości", archiwizowanie ...
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Karczew (mazowieckie)
Kompletowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży w programie komputerowym, przygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, przygotowywanie folderów reklamowych i ulotek w programie graficznym. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie ładunków, nadzorowanie i realizowanie transportów
kontakt przez OHP - 2018-02-27 - Bytom (śląskie)