REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Jordanów Śląski oferta pracy Eurovia Polska S.A.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja pism, obsługa programów do rejestracji, obsługa ksera, drukarki, urządzeń biurowych, zarządzanie korespondencją przychodzącą, przesyłkami kurierskimi, pocztą, przyjmowanie i obsługa interesantów
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Jordanów Śląski (dolnośląskie)
Pracodawca: Eurovia Polska S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-065 Jordanów Śląski, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja pism, obsługa programów do rejestracji, obsługa ksera, drukarki, urządzeń biurowych, zarządzanie korespondencją przychodzącą, przesyłkami kurierskimi, pocztą, przyjmowanie i obsługa interesantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, miejsce wykonywania pracy-Jordanów Śląski.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jordanów Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jordanów Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016
Data zakończenia pracy: 09.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie na kierunku administracja, mile widziane doświadczenie zawodowe, wymagane prawo jazdy kat. B, wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych, programu MS Excel, wymagany język angielski w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: Eurovia Polska S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Jesionowa 7, 55-065 Jordanów Śląski, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty poprzedzony telefonicznym, CV+list motywacyjny przesłany na adres e-mail lub adres siedziby
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Jordanów Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jordanów Śląski
Ulica pracodawcy: Jesionowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2016
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Powadzenie obsługi administracyjnej działu szkoleń, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych klientów, obsługa klienta zewnętrznego, organizacja szkoleń i kursów, prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z wykładowcami.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wsparcie działu marketingu w bieżących projektach, pomoc przy organizacji targów, eventów, szkoleń, wprowadzanie nowych produktów na rynek, pomoc przy opracowaniu materiałów i gadżetów marketingowych, współpraca z dostawcami usług, drukarnie, agencje reklamowe, media
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- prowadzenie postępowań w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w Wydziale Prawno-Organizacyjnym i Ochrony Konsumentów Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy,- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2017-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
określony w ofercie pracy Nr 12/2017 z dnia 30.06.2017r. na stronie ZMiUW WP w Gdańsku: www.zmiuw.gda.plzakładka: praca
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-07-05 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie i analizowanie danych do systemu informatycznego, obsługa skrzynki mailowej i telefonu, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja i tworzenie zbiorów dokumentów, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie listy pracy, obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wilków (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2015-01-26 - Gdynia (pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
przeprowadzanie inwentaryzacji w salonach CCC w Polsce i za granicą
CCC S.A - 2016-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Zadania główne:1)Sporządzanie zbiorczego rejestru cząstkowego zakupów i zbiorczego rejestru cząstkowego sprzedaży na podstawie rejestrów cząstkowych2)Sporządzanie i przedkładanie do Wydziału Księgowości UMŁ stosownych deklaracji oraz korekt deklaracji w zakresie zbiorczej cząstkowej deklaracji VAT -73)Współpraca i wsparcie merytoryczne jednostek obsługiwanych przez CUWO w Łodzi, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku4)Przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT w ramach obsługi jednostek przez CUWO w Łodzi5)Weryfikacja kompletności otrzymanych deklaracji cząstkowych VAT - 7 wraz z rejestrami cząstkowymi przekazywanych przez jednostki oświatowe prowadzone przez Miasto Łódź6)Weryfikacja zgodności danych ujętych w delkaracjach cząstkowych VAT-7 z danymi ujętymi w rejestrze cząstkowym do niej załączonym7)Weryfikacja poprawności wpływu równowartości kwoty nadwyżki podatku należnego nad naliczonym wynikającego z deklaracji VAT-78)Weryfikacja zgodności danych zawartych w JPK_VAT z danymi ujętymi w otrzymanych deklaracjach cząstkowych VAT-79)Prowadzenie odrębnej ewidencji finansowo-księgowej związanej z prowadzonymi rozliczeniami w zakresie centralizacji podatku VAT10)Opracowanie wytycznych do Polityki Rachunkowości dla CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych w zakresie podatku VAT11)Bezpośrednia współpraca z Urzędem Miasta Łodzi w zakresie rozliczeń podatku VAT12)Współpraca w zakresie rozliczania podatku VAT z pracownikami Działu księgowości CUWO w Łodzi odpowiedzialnymi za prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanychZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Mojesz (dolnośląskie)
Prace w tartaku.
"TELMEX" sp. z o.o. - 2017-03-20 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Współudział w organizacji i koordynacji procesów logistycznych, obsługa systemu magazynowego - księgowego Comarch ERP X2, raportowanie procesów zakupu i sprzedaży, obsługa zakupów dla potrzeby firmy
Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A. - 2018-01-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
w/ stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Sejny (podlaskie)
Referent ds. finansowo-księgowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie, weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg wojewódzkich( szczegóły w załączniku)
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - 2016-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
- Wykonanie zbrojenia konstrukcji. Wykonanie betonowania konstrukcji. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 0,30 zł/brutto za kilogram zamontowanego zbrojenia. Zamontowanie 300000 kilogramów zbrojenia. Wykonanie betonowania konstrukcji w ilości 50000 metrów sześciennych po 2 zł/brutto za 1 metr sześcienny. Praca na umowę o dzieło na 3 lata. Wynagrodzenie minimum 2000 zł/brutto/miesięcznie.- Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako betoniarz-zbrojarz. Przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 2 lata.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
"SKAREM" SP. Z O.O ODDZIAŁ RZESZÓW - 2017-02-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ DO SPRZEDAŻY W LOKALACH GASTRONOMICZNYCH PRACODAWCY; WYMAGANIA: DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA DAŃ WEDŁUG RECEPTUR, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCHPRACODAWCA PROSI O UMAWIANIE SIĘ TELEFONICZNE NA SPOTKANIEMIEJSCA PRACY: UL. NIEPODLEGŁOŚCI 23, UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 12, UL. MONTE CASSINO 1, UL. RYDLA 52 SZCZECIN
BINGO JAROSŁAW FIGIEL I WSPÓLNICY SP. J. - 2018-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami, prowadzenie kadr, ZUS, GUS, PFRON.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Opalenicy - 2016-02-23 - Sielinko (wielkopolskie)
obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu szkolnego: dokumentacja szkolna, uczniowska, inna, organizacja pracy szkoły, reprezentacja szkoły na zewnątrz, rekrutacja, inne.
Usługi Edukacyjne S.C. - 2018-01-02 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie dziennych raportów produkcji.Przekazywanie danych do działu rozliczeń wewnętrznych prowadzenie kart kontroli, rejestracja komputerowa godzin nadliczbowych i nocnych
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Karczew (mazowieckie)
Przyjmowanie, segregowanie oraz porządkowanie dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- obsługa korespondencji, - przygotowanie pism,- obsługa interesantów,- obieg korespondencji wewnętrznej,
kontakt przez PUP - 2017-08-19 - Racibórz (śląskie)