REFERENT DS. FAKTUROWANIA Kępno oferta pracy "ANOVI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: od 17,5 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów magazynowych i księgowych, praca na stanach magazynowych. Praca w systemie zmianowym 6:00 -14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: "ANOVI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 7, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie dokumentów magazynowych i księgowych, praca na stanach magazynowych. Praca w systemie zmianowym 6:00 -14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 42
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17,5 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Fakturzystka
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
"ANOVI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 34/10, 50-011 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 08.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a45c8bd053dbed526bd1816ecca4aba
Podobne oferty pracy
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie rozmów z klientami, prawidłowe tłumaczenie zleceń
OBA TRANS SP. Z O.O - 2016-11-18 - Turek (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2018-12-18 - Łomża (podlaskie)
Stanowisko samodzielne, montaż drobnych elementów, praca siedząca. Możliwość przyuczenia. Miejsce pracy: Łódź - Bałuty / Chojny.
KME SP. Z O.O. - 2018-04-05 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SERWISU AGD , ORGANIZACJA PRACY DLA TECHNIKÓW
JANTAR-AGD Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencja dokumentów, informowanie o żożliwościach uzyskania dopłat.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prace przy produkcji kolumn kierowniczych
Randstad Polska Sp. z o.o - 2018-08-14 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie korespondencji w handlu zagranicznym,prowadzenie dokumentacji,organizowanie spotkań z kontrahentami zagranicznymi.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-25 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNY ZE STANOWISKIEM
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich żołnierzy, pracowników, prowadzenie ewidencji podróży słuzbowych, prowadzenie ewidencji szkolenia uzupełniającego kadry, pracowników RON, ewidencja sprzętu
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2018-07-03 - Dęblin (lubelskie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
Załadunek oraz rozładunek towaru, sprawdzanie towaru z wystawionymi dokumentami.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Poniatowa (lubelskie)
*
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Zabrze (śląskie)
obsługa okienka pocztowego, sprzedaż znaczków, art. biurowych, nadawanie przesyłek, przyjmowanie wpłat, wydawanie przesyłek awizowanych, rozliczanie dnia oraz kasy
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Łąka (śląskie)
Prace porządkowe, zmiana pościeli. Praca w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim, na umowę o pracę lub umowę zlecenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TURYSTYCZNO REHABILITACYJNYCH "WODNIK" H I M RUDNICCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-28 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
referent do spraw konta ubezpieczonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słubice (lubuskie)
Dekretacja, sprawozdania do gus, deklaracja VAT
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Nadzór nad utrzymaniem nawierzchni dróg oraz chodników, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zadania z zakresu transportu publicznego, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt.
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-08-22 - Wiśniew (mazowieckie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Słonów (lubuskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
referent ds administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Słubice (lubuskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe (administracja, ekonomia) średnie; doświadczenie zawodowe 2 lata w pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub w działach, komórkach prowadzących sprawy personalne pracowników; znajomość Kodeksu Pracy oraz rozporządzeń wykonawczych wydanych w jego oparciu, a odnoszących się do prowadzenia spraw pracowniczych; zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji służącej do ewidencjonowania czasu pracy; rozliczanie czasu pracy poszczególnych pracowników, ewidencjonowanie urlopów, delegacji, usprawiedliwionych zwolnień pracowniczych oraz zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, zasiłków i innych należności pieniężnych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie; naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, należnych podatków i zaliczek; dokonywanie rozliczeń z ZUS i US; sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych; rejestrowanie i przygotowywanie projektów pism w sprawach dot. ŚDS; nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych w planie budżetowym ŚDS na wydatki; jedna zmiana/ 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice; oferta również dla osób z orzeczonym st.niepełnosprawności
Środowiskowy Dom Samopomocy w Gliwicach - 2020-02-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Świdnica (dolnośląskie)