REFERENT DS. SPEDYCJI MI臉DZYNARODOWEJ Turek oferta pracy OBA TRANS SP. Z O.O
Stanowisko: REFERENT DS. SPEDYCJI MI臉DZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie rozm贸w z klientami, prawid艂owe t艂umaczenie zlece艅
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: OBA TRANS SP. Z O.O
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 1C, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie rozm贸w z klientami, prawid艂owe t艂umaczenie zlece艅
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPEDYCJI MI臉DZYNARODOWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Turek
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: turecki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Turek
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali spedytorzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w pi艣mie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w pi艣mie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: OBA TRANS SP. Z O.O
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Komunalna 1C, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wcze艣niejszy kontakt telefoniczny z pracodawc膮 w celu ustalenia terminu spotkania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 1C
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Spedycja, szycie parasoli oraz namiot贸w
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali spedytorzy i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.12.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
PRODUKCJA ARTYKU艁脫W Z TWORZYW SZTUCZNYCH "APLEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 ZAK艁AD PRACY CHRONIONEJ - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga klienta w zakresie udzielania kredyt贸w
BIESZCZADZKI BANK SP脫艁DZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2017-01-18 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Ko艣cielny (mazowieckie)
Kontakt z klientem , obs艂uga sprzeda偶y detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorc贸w.Wymagania: wykszta艂cenie - wy偶sze ,sta偶 pracy - minimum 2 lata w dowolnym zawodzie .
Kamie艅 Dolno艣l膮ski Patrycja Ha艂dys - 2018-01-31 - Damianowo (dolno艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Zabrze (艣l膮skie)
Praca socjalna - szczeg贸lowy zakres na www.bip.mopszgorzelec.iap.pl; praca w godzinach poniedzia艂ek,艣roda, czwartek 07.30-15.30, wtorek 07.30-17.00, pi膮tek 07.30-14.00;
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W ZGORZELCU - 2018-01-18 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, obs艂uga klienta telefoniczna, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, programuSUBIEKT, pakietu Ms Office, udzia艂 w targach i konferencjach
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Sosnowiec (艣l膮skie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- wprowadzanie danych do system贸w komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej,- obs艂uga interesant贸w (np. pomoc przy wydawaniu za艣wiadcze艅),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadp艂at w kasie Urz臋du,- kontakt z interesantem zewn臋trznym,- pomoc pracownikom dzia艂u w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokument贸w,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,- inne zlecone prace przez prze艂o偶onego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zgierz (艂贸dzkie)
Pomoc przy monta偶u.
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE "SKALA" sp. j. - 2016-07-07 - Brusy (pomorskie)
Montowanie linii i sieci nn i sn
Zak艂ad Rob贸t Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr in偶. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-09-05 - Chruszczewo (mazowieckie)
zgodnie z do艂aczonym do wniosku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - 呕ywiec (艣l膮skie)
1) organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania rakiet do sk艂ad贸w; 2) nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania 艣rodk贸w bojowych oraz opakowa艅 w podleg艂ych sk艂adach i magazynach; 3) opracowywanie oraz prowadzenie Planu obslugiwa艅 technicznych i napraw 艣rodk贸w bojowych . /nazwa warsztatu/ w .. roku; 4) opracowywanie Harmonogramu sprawozda艅 okresowych rakiet przeciwlotniczych na rok .; 5) zbieranie i analiza plan贸w obs艂ugiwa艅 technicznych i napraw 艣rodk贸w bojowych na .. /miesi膮c/ /rok/ (za warsztat); 6) opracowywanie Sprawozdania z wykonania planu obs艂ugiwa艅 technicznych ppk i napraw 艣rodk贸w bojowych (kwartalne, roczne); 7) weryfikowanie i przedstawianie do dalszego procedowania protoko艂贸w stanu technicznego; 8) weryfikowanie protoko艂贸w wyceny rakiet; 9) weryfikacja, analiza i sprawdzenie Protoko艂贸w z przegl膮du technicznego 艣rodk贸w bojowych, przeanalizowane dane przekazuje do Referenta ds. 艣rodk贸w bojowych; 10) prowadzenie ewidencji w s艂. z wykorzystaniem funkcjonuj膮cych system贸w informatycznych w zakresie rakiet z-p; 11) przedstawianie propozycji w zakresie zaopatrywania w rakiety z-p oraz podzespo艂y i cz臋艣ci zamienne rakiet w czasie pokoju, sytuacji kryzysowej i wojny; 12) opracowywanie dokument贸w sprawozdawczych w zakresie gospodarki rakietami z-p; 13) nadz贸r nad prowadzeniem ewidencji w zakresie rakiet z-p w podleg艂ych Sk艂adach oraz wydawanie polece艅 wydania przyj臋cie rakiet z-p z wykorzystaniem logistycznych system贸w informatycznych; 14) przedstawianie propozycji w zakresie dzia艂alno艣ci warsztatu remontu rakiet szkolnych w Sk艂adzie Skwierzyna; 15) przedstawianie propozycji w zakresie dzia艂alno艣ci warsztat贸w sprawdze艅 rakiet NEWA, KUB i OSA w Sk艂adzie Skwierzyna; 16) opracowywanie dokument贸w sprawozdawczych w zakresie obs艂ug i remont贸w rakiet z-p; 17) prowadzenie bazy danych sprawozda艅 rakiet z-p w Sk艂adach 艢rodk贸w Bojowych; 18) opracowywanie harmonogram贸w sprawdze艅 rakiet z-p w Sk艂adach 艢rodk贸w Bojowych; 19) przedstawianie propozycji w zakresie gospodarki z-p w Sk艂adach 艢rodk贸w Bojowych; 20) opracowywanie okresowych meldunk贸w o obrotach rakietami z-p; 21) przedstawianie propozycji nowelizacji rozkaz贸w, wytycznych i innych akt贸w normatywnych w zakresie gospodarki rakietami z-p i dzia艂alno艣ci warsztat贸w remontu i sprawdze艅 rakiet z-p; 22) wsp贸艂uczestniczenie w planowaniu przekazywania zb臋dnych 艣rodk贸w bojowych do Agencji Mienia Wojskowego, wsp贸艂pracuj膮c z Referentem ds. 艣rodk贸w bojowych; 23) przedstawianie propozycji w zakresie zasad bezpiecze艅stwa w zakresie gospodarki rakietami z-p; 24) opracowywanie pism i redagowanie korespondencji powierzonej przez Szefa Sekcji 艢rodk贸w Bojowych. Oferta dost臋pna w sali F, E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obs艂uga telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez prze艂o偶onego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- obs艂uga klient贸w-obs艂uga kasy fiskalnej- prace porz膮dkowe- obs艂uga gastronomii
AL-FAM Alicja Kuriata Jaremkiewicz - 2018-02-22 - Niemcza (dolno艣l膮skie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracownik gastronomiczny. Mo偶liwo艣膰 zakwaterowania.
MALIBU S.C. - 2016-06-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Rejestrowanie pacjent贸w na wizyty, zak艂adanie kart, obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga programu komputerowego, telefoniczna obs艂uga pacjent贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby do wyka艅czania spod贸w obuwniczych.
REWOP Wojciech Por臋ba - 2017-03-23 - Wola Ducka (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - S艂awno (zachodniopomorskie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez kom贸rk臋 organizacyjn膮.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem dzia艂alno艣ci kom贸rki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynno艣ciach nale偶膮cych do bie偶膮cych zada艅 kom贸rki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokument贸w.5) Obs艂uga kancelaryjna kom贸rki organizacyjnej.6) Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
URZ膭D MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadz贸r nad transportem, oraz napraw膮 pojazd贸w i maszyn. Praca w Koszarsko gm. 呕贸艂kiewka
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowych Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Koszarsko (lubelskie)
Szycie w tapicerstwie
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe Import-Export Jan Krochmal - 2016-09-15 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Prowadzenie rozm贸w z klientami w celu prezentacji oferty firmy,- Prowadzenie obs艂ugi klienta, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y (paragony, faktury).Sta偶 w godzinach 8.00-16.00RPO
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - P艂ock (mazowieckie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - W膮growiec (wielkopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na stanowisko Referenta/podinspekrota- Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie ksi臋gowo艣ci finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizacj臋 projekt贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod wzgl臋dem poprawno艣ci bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokument贸w z potwierdzeniem przelew贸w. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatk贸w w programie Eurobud偶et w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy p艂ac do um贸w zlece艅, przygotowywanie dla cel贸w sprawozdawczych dokumentacji zwi膮zanej z wyp艂at膮 wynagrodze艅 oraz o艣wiadcze艅 o odprowadzanych sk艂adkach do ZUS i podatku do Urz臋duSkarbowego, kontrolowanie rachunk贸w/ faktur pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalno艣ci realizowanych w projekcie wydatk贸w, prawid艂owe i terminowe sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 wraz z rozliczeniem wydatk贸w dotycz膮cych poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami okre艣lonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew贸dztwa 艢l膮skiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatk贸w w projekcie,nadz贸r nad planem bud偶etu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosk贸w o zmian臋 planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatk贸w, prawid艂owe prowadzenie i przechowywanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych do cel贸w kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDAT脫W SPE艁NIAJ膭CYCH WYMAGANIA:wykszta艂cenie: co najmniej 艣rednie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;3) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;4) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych i przepis贸w wykonawczych;6) znajomo艣膰 przepis贸wo o rachunkowo艣ci i szczeg贸lnych zasad rachunkowo艣ci oraz plan贸w kont;7) Znajomo艣膰 wytycznych w zakresie kwalifikowalno艣ci wydatk贸w w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dok艂adno艣膰, precyzja;9) umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu;10) umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (艣l膮skie)
x
MEMO PLUS Micha艂 Dowgiert - 2017-06-09 - Czarna Bia艂ostocka (podlaskie)
Piel臋gnacja ro艣lin ci臋tych i doniczkowych, przygotowanie produkt贸w do sprzeda偶y, pomoc w sprzeda偶y, utrzymywanie czysto艣ci w lokalu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zabrze (艣l膮skie)
Wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego, wystawianie faktur, archiwizacja dokument贸w, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅, rozliczanie obci膮偶e艅 sklep贸w. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie, obs艂uga komputera, znajomo艣膰 Excela. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPO艁EM SUL臉CIN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-03-01 - Sul臋cin (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Su艂oszowa (ma艂opolskie)