REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE LOKALOWYM Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE LOKALOWYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE LOKALOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2016
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 1202)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno biurowych w Wydziale Lokalowym z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 01.02.2016 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2016
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 01.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-realizacja zamówień sprzedazy, -wystawianie faktur
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie rehabilitacji
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MD CARE" Sp. z o.o., Dworaki-Staśki - 2016-12-09 - Dworaki-Staśki (podlaskie)
konfrontacja i dekretacja dowodów księgowych, uzgadnianie sald, księgowanie zaakceptowanych dokumentów, prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dokumentów rachunkowych, analizowanie prawidłowości zapisów na kartach, obsługa programu komputerowego COMARCH CDN KL, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Ożańsk (podkarpackie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- prowadzenie korespndencji biurowej,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klientów,sprawdzanie biletów,wydawanie okularów 3D,obsługa urządzeń biurowych,pomoc przy organizacji imprez
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
Zakładanie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, współpraca z ZUS, US i innymi instytucjami, wystawianie zaświadczeń dla pracodawcy, nadzór nad szkoleniem BHP, badań lekarskich itp.
TGS PRZEMYSŁAW STOŃ - 2017-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
* Wykonywanie zadań z zakresu ewidencji ludności * Wykonywanie zadań z zakresu rejestracji stanu cywilnegoPEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA strona BIP UMiG :http://bip.wrzesnia.pl/strona-19017-title4_Aktualne_oferty_pracy_Urzad_Miasta_i_Gminy_we_Wrzesni_oglasza_nabor_na_stanowisko_samodzielnego_referenta_w_Wydziale_Spraw_Obywatelskich_z_Urzedu_Stanu_Cywilnego_.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-08-02 - Września (wielkopolskie)
Prace przy wykończeniach, elewacjach i murowaniu; miejsce wykonywania pracy w zależności od zleceń
Szymcar Marcin Szymański - 2016-09-15 - Kobylnica (pomorskie)
księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, kontrola rozrachunku z dostawy, przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o konta księgowe, uzgadnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skawina (małopolskie)
Prace biurowe, rozliczanie kont płatników składek, Staż w Bochni Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem do 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Bochnia (małopolskie)
- zapoznanie się z strukturą i regulaminem organizacyjnym MSWiA oraz z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej, - wprowadzanie do dzienników korespondencyjnych korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- prowadzenie archiwizacji akt postępowań administracyjnych,- wysyłanie korespondencji dot. postępowań administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum MSWiA, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych akt.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
- księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur- znajomość dokumentów magazynowych,- dbałość o najwyższą jakość i terminowość w wykonywanej pracy
kontakt przez OHP - 2016-08-29 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie wpłat, wypłat. Obsługa wniosków kredytowych, sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Mirsk (dolnośląskie)
Świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie działu księgowości w organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Lubaczów (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa administracyjna szkoleń w tym:prowadzenie szczegółowej dokumentacji, wystawianie zaświadczeń i świadectwprowadzenie rejestrów i ewidencji wydanych zaświadczeń i świadectwprzeprowadzanie badań ankietowych wśród słuchaczyzbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych z zakresu egzaminów oraz pouczeń okresowychudzielanie pomocy słuchaczom w ramach samodzielnej nauki, poprzez udostępnianie aktualizowanego zbioru zasobów literatury ośrodkaarchiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chrzanów (małopolskie)
pełna księgowość***CV na adres e-mail: pkpartner (at) vp.pl
GREEN FACTORY HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Zdunowo (mazowieckie)
j.w
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane 2 lata doświadczenia w biurze rachunkowym; znajomość programu płatnik; zakres obowiązków: prace administracyjne, płace, ZUS-y, teczki pracownicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gliwice (śląskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Znajomość problematyki zatrudnienia racowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i zus. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: a.paruzel (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Lębork (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
praca na stanowisku cukiernik
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-07-25 - Rypin (kujawsko-pomorskie)