REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Zgorzelec oferta pracy "GUBINTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 750 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa organizacyjna i administracyjna; wystawianie i sprawdzanie faktur i WZ;
Data publikacji: 2019-04-13
Lokalizacja: Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracodawca: "GUBINTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 1, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa organizacyjna i administracyjna; wystawianie i sprawdzanie faktur i WZ;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 750 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 750 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 14.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy mile widziany
Nazwa pracodawcy:
"GUBINTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 1, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgorzelec
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2019
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97c28a7f3704242d47199a0ff91fe0f4
Podobne oferty pracy
Szycie odzieży lekkiej. Praca jednozmianowa w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 601 899 346.
CETIN TYCZYŃSKI JACEK - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku promocji oraz pomoc w prowadzeniu radia internetowego, pomoc w redagowaniu materiałów na stronę internetową oraz do gazety wydawniczej, obsługa uroczystości gminnych, prowadzenie kroniki Gminy Wiśniew, obsługa komputera oraz sprzętu typu aparat fotograficzny, rejestrator.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wiśniew (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-02-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji budowy, sporządzanie zestawień,pomoc przy rozliczaniu budowy.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Krasnystaw (lubelskie)
-prowadzenie biura oraz obsługa klientów na miejscu, - obsługa komputera i pakietu MS Office,-osługa biurowych urządzeń,-bieżąca kontrola dokumentów,-współpraca z przedstawicielami handlowymi
Przedsiębiorstwo handlowo-Promocyjne "AGRO - EFEKT " Sp z o.o. - 2017-06-29 - Jaźwina (dolnośląskie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji OświatowejKontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych: wstępnych, kontrolnych,sporządzanie list płac pracowników administracji i obsługi. Wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły.Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych.Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły.Prowadzenie teczek osobowych.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Prowadzenie ewidencji urlopów.Stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie ofert oraz dokumentów, wystawianie faktur, wydawanie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Andrychów (małopolskie)
Praca przy szyciu odzieży(bielizny). Szycie na stebnówce i owerloku. Wykształcenie średnie - krawiectwo. Doświadczenie zawodowe 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym. Umiejętnośc szycia na stebnówce i owerloku, zdolności manualne, dobry stan zdrowia.
Vipol Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zielonka (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie transakcji operacji księgowych, wystawianie i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-07-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2019-03-05 - Częstochowa (śląskie)
referent ds. spedycji; oferta stażu dla osób bezrobotnych z określonym II profilem pomocy, do 30 r.ż., dugotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Sokółka (podlaskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie raportów i zestawień. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Pomoc przy sporządzaniu deklaracji VAT, CIT.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Płock (mazowieckie)
Wg programu stażu (6/3)
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej spraw finansowo-księgowych odzdziału TUW w Lesznie
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2017-10-10 - Leszno (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
przewóz towarów wg zleceń klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Witowice (lubelskie)
praca przy produkcji konstrukcji stalowych, spawanie metodą 141 i 135
KMTech Sp. z o.o. - 2018-09-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac administracyjno - biurowych.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-06-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie manicure, pedicure hybrydowego, żelowego, praca z frezarką, wykonywanie makijażu. Praca w Bodzanowie w godz. 9-17. (Praca na pełen etat lub 1/2 etatu).
MODERNE ANNA POEPLAU - 2018-11-16 - Bodzanów (mazowieckie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis,Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy;Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-08-03 - Sulików (dolnośląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tychy (śląskie)
Gotowanie posilków kuchni arabskiej
HABIBY Sp z o o - 2018-10-03 - Radom (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Lębork (pomorskie)
Prace biurowe. Wydział Świadczeń Emerytalno Rentowych . Staż w Bochni Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem do 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, współpraca z działem finansowym i handlowym, bieżące prace administracyjno-biurowe, segregowanie, rejetrowanie poczty
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-04-10 - Mielec (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE UMÓW O PRACĘ, ANEKSÓW, ŚWIADECTW PRACY, MONITOROWANIE STATUSU SZKOLEŃ BHP ORAZ BADAŃ LEKARSKICH, EWIDENCJA I ROZLICZANIE CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW KADROWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)