REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Akademia Polonijna w Częstochowie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur.
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia Polonijna w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 4/6, 42-226 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikat Księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza finansowa
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Certyfikat księgowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia Polonijna w Częstochowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sylwia Sztajner
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie z rocznym stażem pracy lub wyższe bez wymaganego doświadczenia; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji wg ustalonych wzorów, bieżącej i archiwalnej zgodnie z rzeczowym wykazem akt, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, przygotowanie dokumentacji bieżącej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
-sprzedaż towaru, -obsługa kasy fiskalnej, -obsługa klienta, -wykładanie towaru i odpiek.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 16:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, klienta.Prowadzenie korespondencji.Organizacja szkoleń: przygotowanie dokumentacji kursowej, materiałów szkoleniowych.Wypisywanie zaświadczeń .Kompletowanie , porządkowaniedokumentacji szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie z alkoholami
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Libiąż (małopolskie)
poznanie struktury organizacyjnej poznanie regulaminu pracypozanie podstawoywch przepisów podatkowychwprowadzanie dokumentów do systemów informatycznychwykonywanie pomocniczych prac administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kusowo (kujawsko-pomorskie)
Praca w sekcji zakupów
KOCIEWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Identyfikacja nowych możliwości technologicznych i dokładnego analizowania i oceny nowych procesów, - Analizowanie, zrozumienie i dokumentowanie procesów biznesowych w szczegółach, - Identyfikacja i komunikowanie wymagań infrastruktury technicznej.- Rozwiązania technologiczne Projektowanie RPA zgodnie ze standardowymi zasadami projektowania - Konfiguracja nowego oprogramowania RPA (Blue Prism lub Automation Anywhere lub UiPath) procesy i obiekty przy użyciu podstawowych zasad przepływu pracy, które są skuteczne, dobrze zorganizowany, utrzymaniu i łatwe do zrozumienia. - Wspieranie istniejących procesów i wdrożenie zmiany wymagań w ramach zorganizowanego procesu kontroli zmian. - Mentoring współpracowników poprzez szkolenia w oprogramowaniu RPA i programu akredytacyjnego, udzielanie porad i wskazówek na temat technik najlepszych praktyk i rozwoju.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony, miejsce pracy: ul. Dubois 41, Wrocław
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik obsługi klienta-praca fizycznaPraca tylko w weekendy!!
AMERICAN RESTAURANTS SP. Z O.O. - 2016-11-02 - Rzgów (łódzkie)
rozliczanie floty samochodowej, wspomaganie przy składaniu wniosków zamówień publicznych, rozliczanie faktur i dojazdów, archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Stare Babice (mazowieckie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Monter stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2017-12-08 - Łomża (podlaskie)
weryfikacja pracy aut liniowych na terenie kraju, przygotowywanie raportów z pracy samochodów
AMBRO EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-21 - Przykona (wielkopolskie)
Obsługa gości na sali, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek na sali, drobne prace pomocnicze na kuchni, pomoc w przygotowywaniu pizzy oraz deserów.
WIWA S.C - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)
Kompletowanie dokumentacji w celu przyznania zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa kancelaryjna,- gospodarowanie środkami transportu (prowadzenie rejestru kart drogowych, rozliczanie miesięcznych kart eksploatacyjnych),- planowanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń,- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, bindownica, gilotyna).Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej we Włocławku nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny - brak windy.Wymiar etatu: 3/4 etatu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Uczestnictwo w planowaniu posiłków dla dzieci oraz ich przygotowanie.2. Utrzymanie w czystości kuchni oraz pomieszczeń kuchennych.3. Wydawanie posiłków o wyznaczonych godzinach.4. Dbałość o stan wykorzystywanego sprzętu i narzędzi.5. Odpowiedzialność materialna za naczynia i sprzęt znajdujący się w kuchni.6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, zasad technologii i estetyki oraz zasad higieniczno - sanitarnych i przepisów bhp, ppoż.7. Wykonywanie innych poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy placówki.umowa o pracę w zastępstwie
PRZEDSZKOLE NR 68 "WESOŁE SMYKI" W BYDGOSZCZY - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane: malowanie, tynkowanie , prace ciesielskie, betoniarskie, wykańczanie wnętrz,tapetowanie, szpachlowanie, malowanie.
PASSAT SPÓŁKA ZOO - 2016-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kartuzy (pomorskie)
Rejestracja pism w systemie elektronicznym, prowadzenie dokumentacji kancelaryjno biurowej, redagowanie pism, przygotowywnie dokumentówdo archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Twardogóra (dolnośląskie)
Przygotowywanie terenu pod budowę. Miejsce pracy teren województwa opolskiego.
NTG sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-08-19 - Nysa (opolskie)
Pisanie pism urzędowych.
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa centrali telefonicznej, wysyłka i odbiór korespondencji i poczty elektronicznej, segregowanie i przekazywanie dekretowanej poczty.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie pism ugodowych, prowadzenie ewidencji korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Czerniejewo (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-09-15 - Trzebownisko (podkarpackie)