REFERENT SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ Łomża oferta pracy 25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża
Stanowisko: REFERENT SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik technologii żywności*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, gastronomiczne, kierunek: technik żywienia i usług gastronomicznych.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyk. min. średnie- kierunek technik żywienia i usług gastronomicznych, znajomość zasad żywienia i organizacji żywienia zbiorowego w placówkach typu zamkniętego, biegła obsługa komputera i uprzedzeń biurowych, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, doświadczenie zawodowe, umiejętność planowania oraz wystawiania faktur, aktualna książeczka zdrowie do celów sanitarno - epidemiologicznych.
Nazwa pracodawcy:
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy składać do 18.12.2017r. w dyżurce WT Łomża, 18-400 Łomża, Al. Legionów 133
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik technologii żywności*
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 07.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników, zatrudnianie pracowników tymczasowych, kompletowanie dokumentów do zatrudnienia, podpisywanie umów o pracę tymczasową/zlecenie, prowadzenie oraz aktualizacja rejestru kandydatów/pracowników oraz raportów - standardy obsługi pracowników i klientów obowiązujące w firmach posiadające doświadczenie w usługach dla biznesu
Sanpro Job Service Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa w zakresie wyplaty świadczeń krótkoterminowych, kompleksowa obsługa systemów informatycznych, okresowa obsługa punktu informacyjnego.Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane w ogłoszeniu,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Termin składania dokumentów: 05.02.2016Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w GdańskuWydział Ogólny, pokój nr 118Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.2.2016Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (058) 301-03-52 wew. 118 lub adresem e-mail: gdansk (at) krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2016-01-25 - Kartuzy (pomorskie)
Rozliczanie placówek handlowych ze sprzedaży wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zębowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
Rulltrans Sp.zo.o. - 2017-10-03 - Słupsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM, WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łosice (mazowieckie)
-Opisywanie dokumentów, przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretowanie dokumnetów księgowych, wprowadzanie dokumnetów księgowych do programu FK, wykonywanie przelewów, uzgadnianie danych do sprawozdań, księgowanie wyciągów bankowych.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość, finanse, księgowość, ekonomiczne). Doświadczenie zawodowe przy średnim 2 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 1 rok pracy w tym min. 1/2 roku w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz. U. z 2016 poz.1047 z późn.zm/, ustawy o finansach publicznych /Dz. U. z 2016r. poz.1870 z późn. zm./, znajomość zasad i programów księgowych. Zanjomość Excel i Word w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (tel.: 32-255-58-56) w godz.: 08;00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W KATOWICACH - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
dyspozycyjność,chęć do pracy,umiejętność pracy w zespole
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Białobrzegi (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
uczestniczenie przy konstrukcji, optymalizacji i weryfikacji etapów szycia, wykonywanie prób i wprowadzanie modelu na produkcję, dobór materiałów, sporzadzanie dokumentacji technologicznej, nadzór nad wwykrojnikami, prowadzenie dokumentacji szablonów, dokumentacji na certyfikację.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy), naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do odpowiednich urzędów, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik, CDN Optima, PFRON), monitorowanie terminów badań lekarskich i sanepidowskich, uprawnień pracowników, szkoleń BHP, wsparcie działu księgowości w podstawowym zakresie, udział w projektach HR (w tym rekrutacja).
Dagny sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nysa (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług turystycznych Przygotowywanie ofertKontakt z agentami
VITKOVICETOURS S.R.O. SPÓŁKA Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-09 - Cieszyn (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
SZKOŁA PODSTAWOWA IMIENIA MARII KONOPNICKIEJ W DROSZEWIE - 2018-09-12 - Droszew (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca przy produkcji urządzeń na place zabaw i do siłowni terenowych
MAGIC GARDEN DANIEL GACEK - 2016-08-03 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych,komptetowanie dokumentacji oraz korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Młoszowa (małopolskie)
Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykonywanie operacji cięcia blachy.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ossala (świętokrzyskie)
Samodzielne przygotowywanie potraw, pizzy, sałatek, obiadów, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Sobala Adam - 2015-12-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1 os. do Wydziału Organizacji i Obsługi:- rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, - obsługa centrali telefonicznej,- rozliczanie czasu pracy pracowników UMiG,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokuemntów Wydziału1 os. do Wydziału Inwestycji, Architektury i NIeruchomości- wydawanie wypisów i wyrysów z MPZP,- wydawanie zaświadczeń z MPZP,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokumentów Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- ewidencja i rozliczanie mandatów karnych nakładanych przez inspektorów transportu drogowego;- pomoc w zakresie wprowadzania do systemy FK dokumentów księgowych związanych z działalnością jednostki.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-03-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
Rozliczanie placówek handlowych ze sprzedaży wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zębowice (dolnośląskie)
archiwizacja dokuemntóe wg. spraw; merytoryczne sprawdzanie asygnat kuchennych zwróconych do słuzby; prowadzenie ewidencji pomocniczej w zaksresie przychodów i rozchodów produktów spożywczych; monitorowanie realizacji planu zakupów zywnosci przeznaczonej na bieżące zywienie; porównywanie ewidencji magazynowej z ewidencją pomocniczną służby zywnosciowej
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta, układanie towaru na półkach, rejestrowanie transakcji w kasie fiskalnej, obsługa terminali płatniczych. Paca na dwie zmiany w godz. 6:00 - 14:00 i 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Siedlce (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rząska (małopolskie)
praca na stanowisku księgowości budżetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Dzierzgowo (mazowieckie)