REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Olsztyn oferta pracy Okręgowa Izba Radców Prawnych
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 775 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie pism, uchwał, odbieranie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestrów wpłat, prowadzenie kasy, organizacja spotkań, posiedzeń, szkoleńGodziny pracy: 8-16
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Okręgowa Izba Radców Prawnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 10, 10-511 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie pism, uchwał, odbieranie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestrów wpłat, prowadzenie kasy, organizacja spotkań, posiedzeń, szkoleńGodziny pracy: 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie zawodowe-2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Izba Radców Prawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Kopernika 10, 10-511 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.06.2019
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29e1f4117405335197f72330254adfa1
Podobne oferty pracy
prace biurowe, odbieranie poczty e-mail, pomoc dyrektorowi GCKSIR w przygotowaniu i obsłudze imprez i wydarzeń organizowanych w ramach statutowej działalności jednostki
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, mile widziane adm., ekonomiczne; obsługa komputera; niekaralność; zakres obowiązków: obsługa sekratariatu, urządzeń biurowych, komputera, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dzienników, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: KMP Gliwice, Knurów, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
montaż wiązek kablowych wg zleconego planu produkcyjnego
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa sekretariatu, poczty int., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
wyksz. min. średnie, wskazane wyższe, dobra umiejętność obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny),dobra organizacja pracy,komunikatywność, rzetelność,dokładność, odpowiedzialność,znajomość jezyka angielskiego;osoba zarejestrowana w PUP , do 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU: OPIEKA NAD KORESPONDENCJĄ FIRMOWĄ ,OBSŁUGA POCZTY, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, DBANIE O WIZERUNEK SEKRETARIATU/RECEPCJI, PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH FIRMY, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ZAOPATRYWANIE W NIEZBĘDNE MATERIAŁYBIUROWE, WSPÓŁPRACA Z PRZEŁOŻONYMI, PROWADZENIE KALENDARZA,PRZYGOTOWYWANIE SPOTKAŃ ODBIERANIE TELEFONÓW I FAKSÓW, WSPIERANIE FIRMY W CODZIENNEJ PRACY, DBANIE O DOBRĄ KOMUNIKACJĘ WEWNĄTRZ FIRMY.
SPS INSCON sp. z o.o. - 2017-08-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Szlifowanie detali - elementów armatury, korpusów baterii kontrola jakości detali
Armatoora S.A. - 2016-07-01 - Nisko (podkarpackie)
drobne naprawy, obsługa pieca CO, koszenie trawników, przycinanie żywopłotów, odśnieżanie itp.
Szkoła Podstawowa w Płowężu - 2017-10-26 - Płowęż (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca z uczniami od IV-VII
Szkoła Podstawowa w Lubczynie - 2017-12-22 - Lubczyno (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu - Wydział Egzekucji Administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów eu
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
- PRACE AMINISTRACYJNE I BIUROWE,-ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI,- OBSŁUGA SYSTEMÓW OBSŁUGI STUDENTA OBOWIĄZUJĄCYCH NA UCZELNI,- OBSLUGA MS OFFICE,- UKŁADANIE PLANÓW ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH,- WSPÓŁPRACA ZE STUDENTAMI I DYDAKTYKAMI.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W Skierniewicach - 2019-01-18 - Skierniewice (łódzkie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi. Wystawianie dokumentów.
INTERDREX sp. z o.o - 2017-06-26 - Bieszkowice (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji do księgowości. Prowadzenie rozmów z klientami w języku niemieckim, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, praceadministracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Ewiko Personal Sp. z o.o - 2016-11-07 - Opole (opolskie)
przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami, utrzymywanie czystości
kontakt przez OHP - 2016-12-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów finansowychObsługa klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa "WISŁA" - 2019-05-29 - Turobin (lubelskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sali konsumenckiej, obsługa baru
CONSTANS CONSULTING KRZYSZTOF GIERCZAK - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa systemów rezerwacyjnych: VOYAGER, MERLIN.X
Biuro Podróży Radtur - 2018-02-09 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie dokumnetacji dotyczącej aparatury i sprzętu medycznegoStaż odbywać się będzie na Zawiszy
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
MELBUD S.A. - 2016-05-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej.
DKSM Mirosław Hałdys sp. K. - 2016-05-04 - Damianowo (dolnośląskie)