REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Połaniec oferta pracy PISiP Insmont Edward Bąk
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy- sporządzanie i wysyłanie raportów ZUS i PIT, a także deklaracji do GUS- wprowadzanie faktur VAT do systemu magazynowo – księgowego- obsługa sekretariatu- inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub średnie plus praktyka w zawodzieZnajomość programu MS OfficeUmiejętność zdobywania i poszerzania wiedzy zawodowejZaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy: -umowa o pracę - stabilne zatrudnienie-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy-przyuczenie do wykonywanego stanowiska-miła atmosfera, zrozumienie potrzeb pracownika Osoby zainteresowane, proszone o kontakt telefoniczny nr 501 259 968, celem umówienia rozmowy rekrutacyjnej.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Połaniec (świętokrzyskie)
Pracodawca: PISiP Insmont Edward Bąk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 5, 28-230 Połaniec, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy- sporządzanie i wysyłanie raportów ZUS i PIT, a także deklaracji do GUS- wprowadzanie faktur VAT do systemu magazynowo – księgowego- obsługa sekretariatu- inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub średnie plus praktyka w zawodzieZnajomość programu MS OfficeUmiejętność zdobywania i poszerzania wiedzy zawodowejZaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy: -umowa o pracę - stabilne zatrudnienie-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy-przyuczenie do wykonywanego stanowiska-miła atmosfera, zrozumienie potrzeb pracownika Osoby zainteresowane, proszone o kontakt telefoniczny nr 501 259 968, celem umówienia rozmowy rekrutacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połaniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: staszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połaniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PISiP Insmont Edward Bąk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 5, 28-230 Połaniec, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: staszowski
Gmina pracodawcy: Połaniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Połaniec
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78c62fb8777163ef67e9f8644dff33c3
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Poznań (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Lębork (pomorskie)
- Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych. - Rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów.- Telefoniczna weryfikacja kandydatów do pracy i umawianie spotkań. - Bezpośrednia obsługa pracowników. - Czynności związane z zatrudnianiem pracowników tymczasowych. - Pomoc w organizacji giełd pracy.Praca na terenie Stalowej Woli i Gorzyc.
Sanpro Job Service BPO Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-06-22 - Gorzyce (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych,- pomoc przedszkolakom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach,- uczestnictwo w ubieraniu i rozbieraniu dzieci,- opieka podczas spacerów, wycieczek, zajęć,- wspieranie dzieci w czynnościach higienicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Głowno (łódzkie)
wg stanowiska
PEPEK - SPORT Hurtownia Sportowa - 2017-08-09 - Garwolin (mazowieckie)
Sporządzanie analiz i zestawień, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urzadzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych zespołu szkół.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNZAJALNYCH NR 3 IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-01-18 - Krosno (podkarpackie)
Praca na stoisku z wędlinami: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, wag elektronicznych. Dbałość o właściwą ekspozycję towaru, przyjmowanie oraz sprawdzanie zgodności towaru z fakturą. Praca na stoisku w centrum handlowym GEMINI PARK, w równoważnym systemie czasu pracy, w godz od 8-21.00.
"ZAKŁAD MIĘSNY ROBERT TYRAN" S.C. Robert Tyran , Agata Tyran - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
zakładanie i opisywanie teczek spraw , kompletowanie i porządkowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki, obsługa komputera, przygotowywanie i zestawianie dekterowanych dokumentów (wyciągi bankowe fundusz pracy), uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych, ewidencjonowanie operacji finansowych z funduszu pracy, rozliczanie wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz zgodnie z podziałem na poszczególne formy wydatków, sporządzanie zestawień miesięcznych list wypłat zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Gostynin (mazowieckie)
-Przygotowanie i ustawienie maszyn zgodnie ze specyfikacją zleceń produkcyjnych,-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,-Kontrola zgodności wyprodukowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w dokumentach produkcyjnych-Kontakt telefoniczny: 691-337-965-Kontakt e-mail: anna.sztachanska (at) grupaprogres.pl
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2017-12-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2019-01-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, programu inwenatarzowego, sprawozdania
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie bieżących spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Korytowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozpatrywanie wniosków i sporządzenie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowywanie akt egzekucyjnych, ewidencja tytułów wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym, rozliczenie tytułów wykonawczych, monitorowanie prowadzonych egzekucji, umarzanie postępowań, zbieranie informacji o zobowiązaniach, spisywanie protokołów i raportowanie wyników, praca w terenie na obszarze województwa wielkopolskiego
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2018-09-03 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Szczegółowe inf. http://sds.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,980; Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia), bardzo dobra znajomość obsługi systemów informatycznych (środowisko Windows -Word i Excel), co najmniej rok doświadczenia pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub w działach, komórkach prowadzących sprawy personalne pracowników, znajomość Kodeksu Pracy oraz rozporządzeń wykonawczych wydanych w jego oparciu, a odnoszących się do prowadzenia spraw pracowniczych niekaralność za przestępstwa karno - skarbowe, dobry stan zdrowia; zakres obowiązków; prowadzenie spraw osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji służącej do ewidencjonowania czasu pracy (listy obecności, księgi wyjść, karty urlopowe, miesięczne oraz roczne karty czasu pracy), rozliczanie czasu pracy poszczególnych pracowników, ewidencjonowanie urlopów, delegacji, usprawiedliwionych zwolnień pracowniczych oraz zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, zasiłków i innych należności pieniężnych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, należnych podatków i zaliczek, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych, rejestrowanie i przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących ŚDS, nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych w planie budżetowym ŚDS na wydatki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Środowiskowy Dom Samopomocy w Gliwicach - 2019-09-24 - Gliwice (śląskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
Umiejętność praktycznego księgowania dokumentów, znajomość zagadnień związanych z księgowością.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIEKARACH ŚlĄSKICH - 2019-10-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
Prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac . Prowadzenie rozliczeń z US, ZUS. Wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2019-06-05 - Lublin (lubelskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. tytoniowych
F.H.U. TOMI Tomasz Chlupka - 2016-07-18 - Chrzanów (małopolskie)
Oferta stażu realizowana ze środków PO WER dla osób do 30 roku życia. Miejsce odbycia stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych biura oddziału spółki z elementami logistyki.
ENERGY TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola i analiza uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego, kontrola i analiza uchwał wieloletniej prognozy finansowej, weryfikacja i kontrola sprawozdawczości, organizacja szkoleń.
Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku - 2018-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
wg ząłącznika do umowy o zorg. stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)