REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Krotoszyn oferta pracy DINO POLSKA SA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, do艣wiadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, ob艂uga komputeraZakres obowi膮zk贸w: analiza dokument贸w zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupe艂nianie danych w systemie, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami w firmie, samodzielne realizowanie bie偶膮cych zada艅Zatrudnionym osobom oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, atrakcyjne warunki finansowe, szerokie mo偶liwo艣ci rozwoju w zale偶no艣ci od osobistych predyspozycji, prac臋 w renomowanej firmie
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: DINO POLSKA SA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszy艅ski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, do艣wiadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, ob艂uga komputeraZakres obowi膮zk贸w: analiza dokument贸w zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupe艂nianie danych w systemie, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami w firmie, samodzielne realizowanie bie偶膮cych zada艅Zatrudnionym osobom oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, atrakcyjne warunki finansowe, szerokie mo偶liwo艣ci rozwoju w zale偶no艣ci od osobistych predyspozycji, prac臋 w renomowanej firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krotoszyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krotoszy艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krotoszyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA SA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszy艅ski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i podanie wys艂a膰 e-mailem do firmy oraz kontakt przez stron臋 marketu (zak艂adka "Kariera")
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszy艅ski
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krotoszyn
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 09.02.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pakowanie produkowanych wyrob贸w, przyjmowanie i wydawanie towaru. Przygotowywanie dokument贸w - rozliczenia wyrob贸w produkcyjnych. Prace organizacyjno-porz膮dkowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zabrze (艣l膮skie)
projektowanie, konstruowanie prostych urz膮dze艅 przemys艂owych w programie Solid Works
ECOPROCESS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-08 - 艁臋偶kowice (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta indywidualnego, firm, sprzedaz produkt贸w bankowych, pierwsza umowa na okres pr贸bny
BANK SP脫艁DZIELCZY W PIE艃SKU - 2016-10-05 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
Ekspozycja towar贸w, dbanie o higien臋 sklepu, obs艂uga krajalnicy, prace magazynowe, obs艂uga kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - P艂ock (mazowieckie)
-przygotowanie p贸艂produkt贸w do maszyn;-obs艂uga skr臋tarek, oplatarek, przewijarek, wyt艂aczarek
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - 艢wiebodzin (lubuskie)
obs艂uga korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawid艂owy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokument贸w, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokument贸w, wszystkie prace administracyjno- biurowe zwi膮zane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozosta艂ych dzia艂贸w, prowadzenie ewidencji i zakupu odzie偶y roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw zwi膮zanych z przepisami BHP, PPO呕, wsparcie administracyjno- biurowe dzia艂u kadr i p艂ac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz wsp贸艂-obs艂uga kadrowa pracownik贸w
SIGMA MINING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolno艣l膮skie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI, WYSTAWIANIE FAKTUR, SEGREGOWANIE I KOMPLETACJA DOKUMENTACJI DLA BIURA KSI臉GOWEGO, PISANIE PISM, WYSY艁KA I ODBI脫R POCZTY ITP
GO-BOX METAL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-20 - D臋bica (podkarpackie)
prowadzenie archiwum zak艂adowego, ewidencji wydatk贸w, spraw zwi膮zanych z gospodark膮 odpadami oraz podatkami. Zaopatrzenie w sort mundurowy i odzie偶 ochronn膮, artyku艂y bhp, biurowe, 艣rodki czysto艣ci, prenumerat臋, wyposa偶enie biura. Wy艂anianie dostawcy i nadzorowanie wydatk贸w zwi膮zanych z us艂ugami telefonii stacjonarnej, kom贸rkowej i internetu. Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji zu偶ycia w臋gla oraz prac wykonywanych przez osoby sprz膮taj膮ce i gospodarcze. Bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w prawa; dba艂o艣膰 o powierzone mienie; przestrzeganie przepis贸w ppo偶. i warunk贸w pracy obowi膮zuj膮cych w Biurze Zespo艂u Park贸w (w tym warunk贸w BHP) oraz przestrzeganie regulamin贸w wewn臋trznych Zespo艂u i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych na dostawy towar贸w i us艂ug zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych zwi膮zanych z realizacj膮 dzia艂a艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w, r贸wnie偶 poza terenem Zespo艂u.
Zesp贸艂 Park贸w Krajobrazowych Wojew贸dztwa 艢l膮skiego - 2018-10-02 - B臋dzin (艣l膮skie)
praca w sto艂贸wce szkolnej
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych nr 5 - 2018-01-17 - Sosnowiec (艣l膮skie)
sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i kompletowanie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnieniem pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych, sporz膮dzanie kart zg艂osze艅 potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkole艅, ewidencja i nadz贸r nad wa偶no艣ci膮 uprawnie艅, sporz膮dzanie zestawie艅 p艂acowych i innych bie偶膮cych dokument贸w pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zada艅 wynikaj膮cych z ZSZ i ZK艢S, inne zlecone prace
ZARMEN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-17 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
R臋czny transport materia艂贸w budowlanych na budowie, prace pomocnicze.
Dach-Bud Barbara Karamol - 2016-12-06 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - 呕ary (lubuskie)
zaopatrzenie plac贸wki, dba艂o艣膰 o mienie, utrzymanie porz膮dku, prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Alwernia (ma艂opolskie)
Dbanie o prawid艂owy obieg dokumentacji w Banku, obs艂uga sekretariatu Prezesa Zarz膮du, prowadzenie dokumentacji prawno- statutowej Banku, prowadzenie spraw administracyjno- gospodarczych oraz kancelaryjno- biurowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej. Umowa na 3 miesi膮ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia; Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wysoko艣膰 wynagrodzenia od 2100 z艂 w zale偶no艣ci od do艣wiadczenia i umiej臋tno艣ci.
BANK SP脫艁DZIELCZY W USTCE - 2018-09-25 - Ustka (pomorskie)
Przyjmowanie-wydawanie towaru, roz艂adunek za艂adunek towaru, przygotowywanie towaru do wysy艂ek kurierskich.
MADEX Henryk Mrowiec - 2017-10-31 - Tychy (艣l膮skie)
Rozliczanie gospodarki magazynowej, prace biurowe
Zak艂ad Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gda艅sk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
OBS艁UGA KLIENTA, WPROWADZANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DO SYSTEMU, SEGREGOWANIE DOKUMENT脫W, PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2018-12-24 - Rzesz贸w (podkarpackie)
prace biurowe, prowadzenie p艂ac, kalkulacja produkt贸w
GRANIT ZEN - 2016-12-01 - Morawa (dolno艣l膮skie)
kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (艂贸dzkie)
Rejestracja os贸b bezrobotnych, obs艂uga os贸b poszukuj膮cych pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - P艂ock (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-06-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Wiercenie otwor贸w, sk艂adanie element贸w w ca艂o艣膰
Zak艂ad Rob贸t Monta偶owych S艁AWMONT - 2018-09-07 - Lublin (lubelskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
Lakierowanie cz臋艣ci do maszyn.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-03-15 - P艂ock (mazowieckie)
Rozlicza wyp艂aty za 艣wiadczenia przedszkola na podstawie wyci膮g贸w bankowych, sporz膮dza miesi臋czne przypisy za 艣wiadczenia przedszkola, sporz膮dza miesi臋czne rozliczenia dla MGOPS w Z艂ocie艅cu za wydane posi艂ki dla dzieci zakwalifikowanych przez MGOPS do pomocy, sporz膮dza wezwania do zap艂aty dla rodzic贸w dzieci ucz臋szczaj膮cych do przedszkola, ewidencjonuje faktury, wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji sprzeda偶y i zakupu VAT, sporz膮dzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazywanie do w艂a艣ciwego urz臋du skarbowego lub innej instytucji, wykonywanie innych czynno艣ci s艂u偶bowych wynikaj膮cych z przepis贸w dotycz膮cych stanowiska pracy.
Przedszkole im.Zaj膮czka Z艂ocieniaszka - 2017-08-10 - Z艂ocieniec (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-01-26 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Ochrona budynku S膮du Rejonowego w J臋drzejowie (po偶膮dany umiarkowany stopie艅 niepe艂nosprawno艣ci)Kontakt: Andrzej Pr贸chniewski 515 240 374
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe KARABELA-CK - 2018-06-27 - J臋drzej贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Wykonywanie prefabrykat贸w betonowych.
Beton-Bud Sp贸艂ka z o.o. - 2018-03-26 - Gorzyce (podkarpackie)