REFERENT DS. ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy. Przestrzeganie procedur obiegu dokumentów, kart akceptacji umowy itp. Wykonywanie zestawień, raportów na polecenie przełożonego. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa urządzeń biurowych. - Wynagrodzenie: od 2500zł/brutto/m-c, ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Następna umowa na czas określony -33 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office, zaangażowanie do pracy, obsługa urządzeń biurowych. Wymagana komunikatywna znajomość j. niemieckiego i/lub j. angielskiego będzie dodatkowym atutem. CV wysłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji.
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 9, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy. Przestrzeganie procedur obiegu dokumentów, kart akceptacji umowy itp. Wykonywanie zestawień, raportów na polecenie przełożonego. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa urządzeń biurowych. - Wynagrodzenie: od 2500zł/brutto/m-c, ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Następna umowa na czas określony -33 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office, zaangażowanie do pracy, obsługa urządzeń biurowych. Wymagana komunikatywna znajomość j. niemieckiego i/lub j. angielskiego będzie dodatkowym atutem. CV wysłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500zł/brutto/m-c, ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Następna umowa na czas określony -33 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office, zaangażowanie do pracy, obsługa urządzeń biurowych. Wymagana komunikatywna znajomość j. niemieckiego i/lub j. angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wysłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.07.2019
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe9d5be477a2d2ef8bf1a9ad84f5d537
Podobne oferty pracy
stanowisko administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zdzieszowice (opolskie)
Zgodny ze st.
MAREK NOWOSTAWSKI ZAKŁAD MASARSKI- MAREK NOWOSTAWSKI - 2016-05-20 - Police (dolnośląskie)
wykonywanie elementów zgodznie z rysynkiemn technicznym
Idea HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-06-25 - Słubice (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej i krajalnicy żywności, sprzedaż i przyjmowanie zapłaty, metkowanie, układanie na półkach towaru, utrzymywanie czystości w obrębie sklepu, dbanie o należytą ekspozycję towarów w sklepie.
ZAKŁAD MIĘSNY "WIERZEJKI" J.M.ZDANOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-13 - Legionowo (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie wymagań systemów HACCP, BRC, IFS, zlecanie oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przegłądów maszyn i urządzeń, zlecania oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przeglądów budowlanych i ppoż., monitorowanie zużycia mediów (energia, woda, ścieki).
Chłodnia Grudziądz Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: Ustalanie harmonogramu serwisów, przeglądów okresowych i planu remontów maszyn i urządzeń, Rozliczaniem realizacji planu serwisu, przeglądów okresowych i remontów, Prowadzenie dokumentacji interwencji w maszynach i urządzeniach, Tworzenie, nadzór i modyfikacja niezbędnej dokumentacji w obszarze Działu Utrzymania Ruchu, Bieżąca współpraca z Działami Planowania i Produkcji, w celu ustalenia planów remontowych, Nadzór nad magazynem części zamiennych. Umowa na miesiąc, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00
JS FABRYKA PRZEKŁADNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-28 - Bierkowo (pomorskie)
- wykonuwanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletownie i chronologiczne porządkowanie dokumentacji rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań,- zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt,- wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
NAUKA: ZASDAD OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, OSOBISTEJ I TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UAKTUALNIANIA STRONY WWW.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE ASORTYMENTU NA STRONĘ SKLEPU INTERNETOWEGO (MEBLE, ELEMENTY WYPOSAŻENIA WNĘTRZ), •AKTUALIZACJA OFERTY JUŻ ISTNIEJĄCEJ,•PRZYPISYWANIE CEN, PARAMETRÓW PRODUKTU, OBRABIANIE ZDJĘĆ, PRZYPORZĄDKOWANIE PRODUKTÓW DO WŁAŚCIWEJ KATEGORII ITP…WYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ,•DOKŁADNOŚĆ I DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY,•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
W zależności od kompetencji pracownika różne zakresy obowiązków.Pracownicy ogólnobudowlani, instalatorzy i elektrycy. Praca w delegacjina terenie całej Polski, praca w godz. 7-15
Zakłady Mechaniczno Remontowe I Antykorozji JUREX Sp.z o.o - 2016-03-11 - Piaseczno (mazowieckie)
wykonywanie prac elektrycznych, praca w delegacji na terenie Wrocławia, praca na wysokości
EL - GO Czupała Marcin - 2016-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
praca na stanowisku brukarza
USŁUGI SPRZĘTOWO TRANSPORTOWE SŁAWOMIR BORUCZKOWSKI - 2018-09-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Obsł. admin. Działu:- Redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych,- Prowadzenie rejestru bieżącej korespondencji wew. i zew. Działu,- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym,- Wysyłanie korespondnecji pocztowej i maili,2. Bieżące śledzenie stron internetowych zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie storne MNISW, MZ,3. Praca z aktami prawnymi i zarządzeniami dot. funkcjonowania ICZMP i działalności statutowej Instytutu,4. Prowadzenie dziennika wynajmu sal dydaktycznych i auli,5. Prowadzenie i aktualizacja kalendarza wew. Działu ( zebrania naukowe, daty obrony rozpraw doktorskich, daty konkursów, poseidzeń komisji bioetycznej),6. Aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI - Nauka Polska,7. Pomoc w pracach Działu związanych z działalnością statutową Instytutu,8. Pomoc w pracach związanych z dokumnetacją związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Referent księgowy
"Biuro MTB" Tomasz Bogutyn Usługi Rachunkowo-Księgowe - 2017-06-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
do uzgodnienia
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie FV 2, rozliczanie kont kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Syców (dolnośląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA PROGRAMU "CZYNSZE", PROWADZENIE EWIDENCJI ANALITYCZNEJ, NALICZANIE MIESIĘCZNYCH OBCIĄŻEŃ, PROWADZENIE ANALIZY KONT LOKATORÓW, UZGADNIANIE SALD, WYSTAWIANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Skierniewice (łódzkie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI - 2019-01-04 - Kwidzyn (pomorskie)
spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w Salonie Meblowym "Bodzio", Żyrardów, ul. Partyzantów 15 dnia 05.04.2018r (czwartek) godz. 11.00
Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J. - 2018-03-30 - Żyrardów (mazowieckie)
naprawa, konserwacja maszyn i Urządzeń produkcyknych
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2017-01-12 - Proszówka (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do produkcji pokryć dachowych, współpraca z działem produkcji i magazynem, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
POLONICA D.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANYTOWO-AKCYJNA - 2016-06-20 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Wołomin (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- księgowanie dokumentacji
Biuro Rachunkowe mgr Beata Suwada - 2017-10-30 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw gospodarki przestrzennej w mieście
URZĄD MIEJSKI W TURKU - 2016-06-20 - Turek (wielkopolskie)