REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kwidzyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STASZICA 23, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Microsoft Word
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa programu Microsoft, mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku, komunikatywność, praca w zespole, dobra znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
STASZICA 22, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.bmskwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: STASZICA
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
Firma specjalizuje się w sprzedaży sprzętu RTV-AGD, mebli, oświetlenia, komputerów.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 04.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Żywiec (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
bieżąca obsługa spraw administracyjno-biurowych, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, drukowanie, kopiowanie skanowanie, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentacji, sporządzanie pism, raportów, zestawień na potrzeby biura, segregowanie, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, prowadzenie, monitorowanie baz danych i rejestrów.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie procesu projektowania materiałów reklamowych; współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej (obszar operacyjny); współudział w wyznaczaniu kierunków rozwoju oferty produktowej; projektowanie i realizacja projektów służących do eksponowania produktów firmy (w tym na targach, u klientów, podczas wystaw i in.); projektowanie, prowadzenie, weryfikacja, analiza badań zewnętrznych i wewnętrznych; prognozowanie i monitorowanie kosztów wdrożenia materiałów reklamowych i ekspozycji produktów; prezentacja i weryfikacja oferty produktowej w materiałach reklamowych firmy; poszukiwanie inspiracji dla nowych aktywności na rynku (obszar komunikacji z rynkiem); obserwacja i analiza trendów rynkowych w zakresie projektowania materiałów reklamowych
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
Naliczenie obciążeń i wystawianie faktur na podstawie zawartych umów w Dziale Administracji, w tym obsługa kasy fiskalnej. Opisywanie i rozliczanie rachunków w Dziale. Prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliwa. Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów. Prowadzenie pojazdu służbowego. Pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Teatr. Wysyłkę korespondencji.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kursowej
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH - 2018-11-06 - Kozienice (mazowieckie)
Wymagania niezbędne (formalne): obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnipraw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowanaopinia, znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń i podatków, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, umiejętność biegłej obsługi oprogramowania: Płatnik, MS Word, MS Excel oraz znajomość środowiska Windows, Wymagania dodatkowe: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,wysoki poziom kultury osobistej i zdolności interpersonalnych, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywaniaproblemów, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, dyspozycyjność, obowiązkowość i rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole. Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem, prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych, sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków, przygotowywanie grafików i ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS, inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, regulaminów i zarządzeń. Dokumenty należy składać (osobiście lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent ds. kadrowo-płacowych w terminie do 10 marca 2018 r. w Domu Dziecka w Rybniku, przy ul. Powstańców Śl. 44. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej DomuDziecka w Rybniku.
DOM DZIECKA W RYBNIKU - 2018-03-05 - Rybnik (śląskie)
wykładanie towaru na pólkach
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Legnica (dolnośląskie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków, sprawdzanie bieżących przelwów; sporządzanie i księgowanie faktur; sporządzanie analiz finansowych; Przygotowanie dokumentów do archiwizowania; wykonywanie spraw bieżących.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, tel., sal konferencyjnych oraz pobrania gotówki lub przyjmowania płatności kartami płatniczymi,- Ewidencjonowanie sprzedaży przy zastosowaniu kasy fisklanej,- Sporzadzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Wspłpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowanieSekcji.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26948
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Komunikacja z organizacjami SWIFT i VISA, praca związana z rozliczeniami kart i bankomatów oraz komunikacja z klientami banku w zakresie usług bankowości elektronicznej.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
*kontakty z klientami firmy (w języku obcym); *kontakty z przewoźnikami, z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań; *przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej; *obsługa programu komputerowego służącego do realizacji usług transportu i spedycji.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Sokółka (podlaskie)
utrzymywanie w czystości pomieszczeń
Centrum Dializa Sp.z o.o Sosnowiec Szpital Białogard - 2018-08-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
pomoc kuchenna
Bar "EWA" Ewa Kufel - 2016-05-10 - Szumiąca (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad osobami w podeszłym wieku.
FUNDACJA "DOMUS VITAE" - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, telefonów, sal konferencyjnych,-Sporządzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Współpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażu (FP 6/0)
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Darłowo (zachodniopomorskie)
GOTOWANIE WG. MENU KUCHNI TAJSKIEJ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI TAJSKIEJ, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analizowanie potrzeb klienta, wybieranie wariantów produktów lub usług, przygotowanie oferty dla klienta, prezentacja oferty, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami(godziny pracy 7-15)
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prace biurowe-fakturowanie
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2018-10-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa pieca konwekcyjno - parowego, prace pomocnicze w kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Długa Kościelna (mazowieckie)
-Montowanie mebli na linii produkcyjnej- kontrola jakości montowanych mebli- praca również dla kobiet
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Odolanów (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
przygotowanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami. przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
przewozy szkolne na trasie Wińsko- Lubin
P.H.U. "ARKA" ANDRZEJ ROZKRUT - 2016-01-14 - Ścinawa (dolnośląskie)
sporządzanie oraz składanie wniosków kredytowych oraz wniosków gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, księgowanie wyciągów bankowych, wykonywanie przelewów bankowych, bieżący kontakt z brokerem ubezpieczeniowym oraz bankiem, rozrachunki z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)