REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI Wieluń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa KPiR, wprowadzanie dokumentów do sytemu Optima, rozliczanie płac.
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa KPiR, wprowadzanie dokumentów do sytemu Optima, rozliczanie płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość Płatnia, systemu finansowo-księgowego Optima
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo - księgowa, badanie sprawozdań finansowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 20.11.2019
Oferta pracy ważna do: 19.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?925fa9e8fe35b13f4e3660c3249b3de0
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji PPAP dla nowych wyrobów wdrażanych do produkcji, opisywanie i nadzorowanie zatwierdzania wzorców PPAP, przygotowywanie danych do przeprowadzania przeglądów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Praszka (opolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, obługa komputeraZakres obowiązków: analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie, współpraca z pozostałymi działami w firmie, samodzielne realizowanie bieżących zadańZatrudnionym osobom oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne warunki finansowe, szerokie możliwości rozwoju w zależności od osobistych predyspozycji, pracę w renomowanej firmie
DINO POLSKA SA - 2019-04-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa klientów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków o świadczenie wychowawcze, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji, rejestracja wniosków i ich weryfikacja, tworzenie i bieżąca aktualizacja wykazów informacji i rejestrów, archiwzacja dokumentów
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-03-24 - Miłosław (wielkopolskie)
murowanie i tynkowanie
"OLIWIA" DOMINIK KONEFAŁ - 2018-09-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z przepisami bhp, strukturą KRUS, regulaminem pracy, ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników- obsługa kancelarii:+ prowadzenie rejestrów wpływu i wysyłki korespondencji+ obsługa maszyn i urządzeń biurowych+ przygotowanie korespondencji do wysyłki- zapoznanie się z zasadami arxchiwizacji dokumentów- zapoznanie się z zasadami ubezpieczenia społecznego rolników
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie książki obiektu budowlanego, prowadzenie ewidencji umów, prace biurowe, itp.
Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-09 - Pszczyna (śląskie)
murowanie ścian
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Częstochowa (śląskie)
czynności kancelaryjne, prowadzenie centralnych rejestrów, zaopatrzenie i dystrybucja artykułów i urządzeń biurowych, kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu z pracownikami banku
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- transport towarów
Usługi Transportowe Józef Moczydłowski - 2016-04-29 - Moczydły-Jakubowięta (podlaskie)
Do programu edukacyjnego MobiPro EU szukamy młodzieży- zainteresowanej trzyletnią nauką zawodu w systemie dualnymw Niemczech, Brandenburgia Wschodnia- w wieku pomiędzy 18 i 27 lat- ze świadectwem ukończenia szkoły- nie posiadającej wykształcenia zawodowego w systemie dualnym- z zainteresowaniem technicznymTo zaoferuje dla Ciebie pracodawca lub partner projektu po rozpoczęciu nauki zawodu jakomonter instalacji sanitarnych, grzewczych oraz klimatyzacji:- intensywny kurs języka niemieckiego w Polsce i w Niemczech- dofinansowanie kosztów podróży i przeprowadzki do Niemiec- wynagrodzenie podczas praktyki i podczas nauki zawodu (maksymalnie 818,00 Euro)- inne dodatki finansowe (np. dofinansowanie kosztów dwóch podróży do Polski)- indywidualna pomoc w szkole, w zakładzie pracy i w życiu codziennymMonterzy instalacji sanitarnych, grzewczych i klimatyzacji instalują systemy zasilania w wodę i powietrze, montują wanny, kabiny prysznicowe i inne urządzenia sanitarne oraz podłączają je. Montują systemy grzewcze i kotły oraz uruchamiają ją. Podczas pracy obrabiają rury, blachy i profile z metalu oraz tworzyw sztucznych przy pomocy maszyn oraz ręcznie.Podczas uruchamiania urządzeń grzewczych montują podzespoły elektryczne i ustawiają sterowanie. Przestrzegają wartości ustawienia, aby uzyskać optymalną wydajność grzewczą przy możliwie niskim zużyciu paliwa. Planują i instalują instalacje solarne do podgrzania wody użytkowej oraz podłączają je do istniejących systemów. Po montażu sprawdzają, czy urządzenia funkcjonują prawidłowo. Doradzają klientowi i udzielają wskazówek dotyczących obsługi urządzeń i systemów.Nauka zawodu odbywa się w zakładach pracy we wschodniej Brandenburgii. Zakłady pracy zatrudniają pomiędzy 5 a 25 pracowników.O projekcie i o systemie dualnym w Niemczech będziemy informować w Szczecinie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim.
Handwerkskammer Frankfurt (Oder) - 2015-12-18 - Niemcy (Niemcy)
POZYSKIWANIE I OBSŁUGA ISTNIEJĄCEJ BAZY KLIENTÓW, MONITOROWANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ
"GLOBTRANS" STANISŁAW LESIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Pustków (podkarpackie)
obsługa klientów, odbieranie telefonów,segregacja dokumentacji dostarczonej do kancelarii,księgowanie prostych zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych,sporzadzanie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Rawicz (wielkopolskie)
konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, dbałość o pojazd klienta, narzędzia, powierzony samochód serwisowy (Pomoc drogowa)
BM-TRUCK Mirosław Bąk - 2018-10-16 - Chorzów (śląskie)
wprowadzanie i analizowanie danych do systemu informatycznego, obsługa skrzynki mailowej i telefonu, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Sanok (podkarpackie)
Załadunek i rozładunek towaru, układanie towaru w magazyniei. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Raszyn (mazowieckie)
Oferta stażu finansowana ze środków dla osób do 30 roku życia. Obsługa sekretariatu szkoły, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, wydawanie legitymacji dla uczniów szkoły, prowadzenie dokumentacji słuchaczy II LO dla Dorosłych.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Wejherowo (pomorskie)
wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji kandydata, szczegóły dotyczące oferty: http://www.ops.koscian.pl/pliki/praca%20pliki/nabor%202016/nabor%20referent.pdf
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościanie - 2016-02-09 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa punktu informatycznego,Obsługa programu (poczta przychodząca i wychodząca)Obsługa łącznic telefonicznych,
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radlin (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
Sporządzanie list, decyzji, administracyjnych i innych czynności związanych z działalnością Pomocy Społecznej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-01 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionlany w Koszalinie - 2016-09-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prace związane z inwentaryzacją, program płacowo-finansowy PROGMAN, nowe SIO, obsługa komputera, drobne prace administracyjne.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2019-12-18 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higiene ppracy, prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy
KRUSZYWA Sp. z o.o - 2016-02-19 - Zawada (opolskie)
Organizowanie imprez branżowych, tworzenie ofert edukacyjnych oddziału, budowanie relacji z potencjalnymi klientami
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
rejestracja przesyłek , obsługa poczty elektronicznej
TBA EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Wrzosowa (śląskie)