REFERENT DS. BUDOWLANYCH Pszczyna oferta pracy Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie książki obiektu budowlanego, prowadzenie ewidencji umów, prace biurowe, itp.
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dobrawy 1, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie książki obiektu budowlanego, prowadzenie ewidencji umów, prace biurowe, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik budownictwa*
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1: Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, budowlane
Nazwa pracodawcy: Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Dobrawy 1, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dobrawy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
Analiza przepisów związanych z rozliczeniami podatkowymi, testowanie oprogramowania, testowanie danych w plikach XML ( e- Deklaracje )
IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne Konopka Marcin - 2016-05-09 - Siedlce (mazowieckie)
odpowiedzialność za asystowanie w codziennych finansowych działaniach operacyjnych i wspieranie europejskich spółek zależnych MicroStrategy w dziedzinie finansów i księgowości, w szczególności w zakresie aktywów trwałych, uzgadnianie odpowiednich sald aktywów trwałych, zapewnienie realizacji poprawnego i zatwierdzonego budżetu dla wszystkich zakupów oraz przeprowadzenia wszystkich procedur zamówień, uzgadnianie Modułu Aktywów Trwałych (ATS) z księgą główną dla krajów EMEA, prowadzenie miesięcznego procesu amortyzacji JDE dla krajów EMEA oraz sprawdzanie czy nie wystąpiło znaczące zakłócenie mogące mieć wpływ na amortyzację, wprowadzanie informacji do Modułu Aktywów Trwałych, wszystkie korekty Rejestru Aktywów, sporządzanie różnych sprawozdań z aktywów trwałych wymaganych przez lokalne zespoły, zarządzanie zapasami oddziałów (raz na rok inwentaryzacja w każdym oddziale), zapewnienie zgodności z przyjętymi wewnętrznymi i kluczowymi wewnętrznymi środkami
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w pracach biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Transport materiałów budowlanych oraz opału
Firma Handlowo - Usługowa Wiesław Mazurek - 2016-08-24 - Grodzisko Dolne (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Wystawianie faktur.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie i utrzymywanie baz danych oraz ich nadzorowanie, uruchamianie i obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji) planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku ewidencjonowanie wykonanych robót przekazywanie wykonawcy placu budowy prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania udział w pracach komisji przetargowej pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP ; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-06-09 - Smołdzino (pomorskie)
- rozliczanie podatku VAT, faktur zakupu i dokumentów magazynowych, - księgowanie kosztów, - wystawianie not księgowych, - archiwizacja i porządkowanie dokumentów.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Teresin (łódzkie)
obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejsporządzanie oficjalnej korespondecnjinauka archiwizowania dokumentacji na podstawie obowiązujących procedur i arządzeńobsługa systemu SAP w modułach administracyjno kadrowychrejestracja umów cywilno prawnych wystawienia aneksów i rachunkó dla zleceniobiorcówsprawdzanie poprawności dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownikówanaliza czasu pracy pracowników, tworzenie kart czasu pracygenerowanie raportów HR i kontrola terminówwystawianie faktursporządzanie zestawień do fakturowaniaprowadzenie rejestru kontrahentówwprowadzanie i rejestracja protokołówweryfikacja spływu naleznościsporządzanie pism do kontrahentówuzupełnianie wniosków związanych z przeksięgowaniem przychodózakładanie zleceń kontrolingowychnadzór nad procesem CSI
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
-OBSŁUGA MASZYN SZYJACYCH Z WYKORZYSTANIEM RÓŻNYCH TWORZYW TJ. TEKSTYLIA, SKÓRY, TWORZYWA SKÓROPODOBNE, FILC-ZACHOWANIE NORM TECHNOLOGICZNYCH I EKSPLOATACYJNYCH-KONTROLOWANIE OBSŁUGI MASZYNY I TWORZONEGO SCIEGU-PRZYGOTOPWANIE STANOWISKA PRACY ZGODNIE Z ZASADAMI BHP, PPOŻ, ERGONOMIĄ I OCHRONĄ ŚRODOWISKA
EURICA LTD SP.Z.O.O - 2016-09-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
w/g potrzeb
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Przygotowanie produkcji, testy, próby, kontakt z dostawcami maszyn/materiałów, kontakty wewnętrze w Grupie BADER. Praca w systemie dwuzmianowym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg zawodu
SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY "OSZIN" w Kielcach - 2016-07-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Zabrze (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2018-02-12 - Trzebownisko (podkarpackie)
Oferta stażu dla osoby niepełnosprawnej ze statusem poszukujacej pracy niepozostajacej w zatrudnieniu. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Obsługa programów komputerowych na poziomie dobrym(środowisko Windows). Dyspozycyjność, odpowiedzialność i kreatywność. Zakres obowiązków: nabywanie umiejetności przy organizacji i prowadzeniu biura firmy-sekretariatu. Nauka przy sporzadzaniu i kompletowaniu dokumentacji firmy i obiegu dokumentów. Wykonywanie pod nadzorem w pierwszej fazie odbywania stażu spraw kadrowo-osobowych, płacowych i czynności z zakresu prawa pracy. Pracodawca: Economus - Stanisław Dworak. Adres miejsca odbywania stażu: ul. Krzysztofa Kolumba 73, 70-035 Szczecin. tel. 604-900-036
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, podstawowa znajomość MS Office, znajomość j. rosyjskiego biegle, angielskiego komunikatywnie.Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie podstawowych czynności księgowych, wprowadzanie danych do systemu ERP, terminowe procesowanie dokumentów, rozliczanie kont zobowiązań-wymienione czynności ze względów na międzynarodowy charakter firmy wykonywane będą wyłącznie w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Archiwizacja dokumentacji studenckiej.2. Obsługa klienta (studenta).3. Sporządzanie pism.4. Przygotowywanie dokumentacji wynikającej z regulaminów i zarządzeń.5. Archiwizacja dokumentacji.6. Obsługa wewn. programów informatycznych.7. Przygotowanie od strony organizacyjnej warsztatów i szkoleń dla studentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż telefonów komórkowych i usług sieci play
Telpol - play Grzegorz Purzyński - 2015-12-09 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązkówwynagrodzenie w okresie próbnym: 2400 - 2500 zł brutto, po okresie próbnym 2700 - 2900 zł brutto (uzależnione od stażu pracy)
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)